همه ما به دنبال بهترین ها هستیم، اما تعریف بهترین ها از دیدگاه هر فرد با دیگری متفاوت است. بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به اولویت افراد و شرایط هر کسب و کار معین می گردد. از آنجا که خدمات دیجیتال مارکتینگ توسط شرکت های متنوع و با سطوح کیفیتی مختلف ارائه می شود و در عین حال، تاثیرات آن ها برای مدت زمان طولانی ماندگار است، باید شرکت ارائه دهنده را با دقت بالا و پس از بررسی فراوان انتخاب کرد تا نتیجه نهایی تا حد زیادی رضایت بخش باشد.
7 ویژگی برترین شرکت دیجیتال مارکتینگ
پیش از این هم گفتیم که «بهترین»، از نظر هر فرد با دیگری متفاوت است و باید بر اساس شرایط موجود مشخص گردد. با این حال، ویژگی هایی وجود دارد که میان نقطه نظرات افراد مختلف مشترک است و با در نظر گرفتن آن ها می توان به مناسب ترین گزینه ها برای هر کسب و کار دست یافت. این هفت ویژگی را در شرکت های مورد نظر خود بررسی کنید تا مطمئن شوید که کدام یک از آن ها بهترین انتخاب پیش روی شما با توجه به شرایط موجود هستند:
1. نمونه کارهای قوی
هیچ شرکتی کیفیت کار خود را کمتر از سایرین نمی داند و از هر کدام که در این زمینه پرس و جو کنید، همگی به اتفاق معتقدند که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند. برای اطمینان از صحت و سقم این مسئله باید نمونه کارهای هر یک را بررسی کنید. تمام جزئیات را درنظر بگیرید و وضعیت ابتدایی پروژه پیش از آغاز همکاری با شرکت را با نتیجه حاصل از این همکاری با هم مقایسه کنید. در این صورت می توانید متوجه تغییرات شوید و بسنجید که آیا به همان اندازه که مدعی می شوند، واقعا خدمات باکیفیتی ارائه می دهند یا این صرفا یک ادعای بی پایه و اساس است و نمی توان روی آن حساب کرد.
2. خدمات مشاوره
خدمات مشاوره همیشه و در همه جا از اهمیت بالایی برخوردار بوده و هست. بسیاری از شرکت ها صرفا مجریان قدرتمندی هستند که در فاز اجرایی عملکرد موفقی از خود به نمایش می گذارد؛ اما وقتی صحبت از مشاوره و ارائه راهکارهای جدید به میان می آید، دستشان خالی است و چیزی در چنته ندارند. بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ، از دانش کافی در این زمینه بهره مند است و با استفاده از متخصصان حوزه های مختلف، توانایی ارائه مشاوره اصولی و موثر را دارد.
3. ارائه گزارش دقیق و شفاف
گزارش دهی، رکن مهمی از خدمات دیجیتال مارکتینگ است که کارفرما از طریق آن از روند انجام کار و اقدامات صورت گرفته آگاه می شود. پیش از انتخاب شرکت دیجیتال مارکتینگ، حتما مطمئن شوید که گزارشی از کارهای صورت گرفته در اختیار شما قرار می گیرد و از این طریق می توانید کمیت و کیفیت خدمات را بررسی کنید.
نکته قابل توجه این است که گزارش عملکرد باید در بازه های زمانی کوتاه و مشخص ارائه شود. همچنین باید بخش های متعددی نظیر اقدامات صورت گرفته، روند پیشرفت پروژه و نمودار و آمارهایی از نتیجه به دست آمده را در بر داشته باشد.
4. خدمات باکیفیت و متنوع
تنوع و تعدد خدمات در کنار کیفیت آن ها، شما را به نتیجه مورد نظر خود می رساند. بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ باید توانایی ارائه خدمات متنوعی را داشته باشد که ممکن است در طول این روند به آن ها نیاز پیدا کنید. به یاد داشته باشید که این تنوع نباید کیفیت کار را تحت تاثیر قرار دهد.
تصور کنید کار طراحی و سئو سایت کسب و کار خود را به شرکتی واگذار کرده اید و در بخشی از روند کار، نیاز به طراحی گرافیکی، عکاسی یا ضبط تیزر تبلیغاتی پیدا کرده اید. اگر شرکتی که با آن همکاری می کنید خدمات متنوعی را ارائه ندهد، مجبور می شوید که با مجموعه دیگری برای خدمات مد نظر خود همکاری کنید. این کار علاوه بر مواجه کردن شما با چالش های جدید و نیاز به پیگیری و هماهنگی بیشتر، می تواند از یکپارچگی بخش های مختلف کار شما بکاهد و در نهایت شما را به کیفیت مد نظر خود نرساند.
این در حالی است که اگر شرکت طرف قرارداد شما مجموعه کاملی از خدمات این حوزه را در اختیارتان قرار دهد، تمام خواسته های شما توسط یک شرکت اجرا خواهد شد و تمام بخش های مختلف به صورت یکپارچه و همراستا با هم آماده می شوند. علاوه بر این، در صورت نیاز می توانید پیش از انجام هر کاری با متخصصان مربوطه در همان شرکت مشورت کنید و خیالتان راحت باشد که نقطه نظراتی کاملا منصفانه و بی طرف دارند؛ چرا که برای بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ تفاوتی ندارد شما چه خدماتی را در نظر دارید، در نهایت توانایی ارائه آن ها با بهترین کیفیت و جلب رضایت شما را دارند.
5. هزینه متناسب با کیفیت
اگرچه کیفیت همواره اصل مهمی است که برای دریافت تمام خدمات باید مورد توجه قرار بگیرد؛ با این حال باید با قیمت در تناسب باشد و رابطه ای منطقی میان کیفیت، قیمت و ارزش خدمات برقرار باشد. این بدین معنا نیست که بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ کیفیت بالا و قیمت پایین را همراه با هم ارائه می دهد! چنین چیزی هرگز امکان پذیر نیست؛ اما برقراری رابطه ای منطقی میان قیمت و کیفیت، نشان می دهد که طرف مقابل شما مجموعه ای منصف است که صادقانه با شما همکاری می کند و با آگاهی از ارزش واقعی خدمات خود، به رشد برند شما در فضای دیجیتال کمک می کند.
6. خلاق و باانگیزه
خلاقیت می تواند هر چیزی را بهتر و جذابتر از آنچه که باید باشد، نشان دهد. برترین شرکت ها از قواعد از پیش تعیین شده و تکراری پیروی نمی کنند و همواره به دنبال راهکارهای خلاقانه و جدیدی هستند که می تواند توجه و رضایت مخاطبان شما را بیشتر و بهتر جلب کند.
انگیزه، رکن اساسی دیگری است که باعث می شود کار شما با انرژی و قدرت بیشتری پیش رود و افراد درگیر با پروژه، با علاقه بیشتری روی آن کار کنند. در نتیجه این اتفاق، کیفیت و جذابیت خروجی نهایی کار نیز بیشتر خواهد شد.
7. آینده نگری
اگر به دنبال بهترین نتیجه هستید، باید همیشه یک قدم جلوتر از خود را ببینید و بدانید که قرار است چه روندی را در ادامه پیش بگیرید. برای انتخاب شرکت دیجیتال مارکتینگ خود در نظر داشته باشید که صرفا به اقدامات جاری مشغول نشود و همواره برای یک قدم جلوتر، برنامه مشخصی داشته باشد. این که بتواند با توجه به برنامه خود، همواره پیشنهاداتی برای بهبود روند کار در آینده داشته باشد، نکته مهمی است که می تواند باعث تمایز میان شرکت های مختلف شود.
ایران وب لایف، کامل ترین آژانس دیجیتال مارکتینگ
باتوجه به تمام موارد ذکر شده، به جرئت می توان گفت که آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف یکی از برترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ در کشور است که خدمات متنوع این حوزه را با بالاترین سطح کیفیت ارائه می دهد. کارشناسان این مجموعه از دانش و تخصص کافی برخوردار هستند و همواره آماده ارائه مشاوره به کسب و کارهای مختلف و کمک به رشد بیشتر آن ها هستند. از سوی دیگر، این مجموعه به صورت ماهانه گزارش عملکرد خود را به کارفرما ارائه می دهد تا امکان بررسی دقیق نتایج به دست آمده و نظارت بر روند انجام کار برای ایشان وجود داشته باشد.
این مجموعه لیست کاملی از خدمات مختلف دیجیتال مارکتینگ را توسط متخصصان مجرب خود ارائه می دهد و همین مسئله موجب شده تا مشتریان آن را به عنوان کامل ترین آژانس دیجیتال مارکتینگ بشناسند. برای اطمینان از کیفیت خدمات این مجموعه، تنها کافی است سری به وب سایت رسمی این مجموعه بزنید و نمونه کارهای آن را بررسی کنید.