بدترین و بهترین فیلرها برای لب

امروزه با استفاده از تکنیک های زیبایی نظیر تزریق فیلر لب به راحتی می توانیم با بهبود ساختار ظاهری لب های خود، ضمن کنترل کامل بر میزان تغییر شکل لب، در کمترین زمان ممکن به فرم دلخواه برسیم. بهترین مارک ژل لب

بدترین و بهترین فیلرها برای لب

به قلم : دکتر هما فاتحی - پوست و مو

تحریریه زندگی آنلاین : امروزه با استفاده از تکنیک های زیبایی نظیر تزریق فیلر لب به راحتی می توانیم با بهبود ساختار ظاهری لب های خود، ضمن کنترل کامل بر میزان تغییر شکل لب، در کمترین زمان ممکن به فرم دلخواه برسیم. بهترین مارک ژل لب شامل فیلرهایی می شوند که بر پایه ی هیالورونیک اسید هستند. فیلرهای اسید هیالورونیک در حال حاضر رایج ترین نوع تزریق برای بزرگ کردن و تقویت ظاهر لب ها و در نتیجه جوانسازی صورت به حساب می آیند. هیالورونیک اسید یک ماده شبیه به ژل است که از باکتری ها تولید می شود. این ماده با چسباندن خود به مولکول های آب درون پوست می تواند لب ها را ضخیم تر نشان دهد. این فیلرها به شکل کندی جذب می شوند و می توانند میزان و حجم لب ها را تنظیم کرده تا فرد به ظاهر ایده آل خود دست یابد. انواع برندهای ژل های تزریقی اکنون در بازار به وفور یافت می شوند و کلینیک ها و مراکز زیبایی از این ژل ها برای فرم دهی و حجیم تر نشان دادن بافت لب ها در مراجعان خود استفاده می کنند. در این مطلب بدترین و بهترین فیلرها را به شما معرفی می کنیم.

تزریق ژل لب یکی از اقدامات رایج کلینیک های پوست و زیبایی است که با وجود شایع بودن این عمل، برای دستیابی به بهترین نتایج، نیاز به مهارت پزشک در تزریق و استفاده از برندهای مجاز و معتبر ژل است. شما می توانید بهترین تزریق ژل لب در اصفهان را با مراجعه به کلینیک دکتر فاتحی انجام دهید. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایید.

بیشتربخوانید:

تزرق ژل لب چقدر ماندگاری دارد؟

مزایای تزریق ژل لب

حجم دهی لب

متقارن کردن لب ها در صورت نیاز

بدون عوارض جانبی

ماندگاری بالا

راحت بودن کنترل حجم لب

سازگاری بالا با بدن

بهترین فیلرهای لب

فیلرهای مناسب لب روسی که 1 سی سی و تأیید شده هستند.

بدترین فیلرهای لب

فیلرهای 10 سی سی که میتوانند در طی زمان گلوله شوند و عوارض متعددی ایجاد کنند.

فیلرهای غلیظ

تزریق فیلر لب

پس از بی حس کردن موضع، محل تزریق با محلول ضد میکروبی یا الکل تمیز می شود. سپس به وسیله سرنگ مخصوص و سوزن هایی ظریف با زاویه ای درست میزان دقیقی از فیلر در لب ها تزریق می شود.

 بیشتر بخوانید:

علت افتادگی پلک بعد از بوتاکس چیست؟

کوچک کردن بینی با تزریق ژل ممکن است؟

 

 

 

 

مراقبت های بعد از تزریق فیلر لب

حدود یک هفته قبل از تزریق فیلر لب، از مصرف آسپرین (البته اگر دارویی حاوی آسپیرین مصرف می کنید با پزشک عمومی یا پزشک خود صحبت کنید)، ایبوپروفن، ویتامین E و مکمل های روغن ماهی خودداری کنید؛ زیرا اینها رقیق کننده های طبیعی خون هستند که ممکن است باعث کبودی بیشتر شما شوند؛ اما مصرف استامینوفن مانعی ندارد.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر لب

حداقل تا 24 ساعت پس از درمان از انجام ورزش های رزمی یا بسیار شدید خودداری کنید.

حداقل تا 24 ساعت پس از درمان از قرار گرفتن در مکان هایی که بسیار گرم هستند جلوگیری کنید. به این ترتیب استفاده از سونا، جکوزی، حمام آفتاب، سولاریوم و قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید به طور موقت ممنوع است.

تا 24 ساعت از نوشیدن نوشیدنی و خوراکی های داغ خودداری کنید.

به منظور عدم خونریزی و کبودی بعد از تزریق ژل لب، حداقل به مدت 48 ساعت از مصرف الکل و یا استعمال دخانیات پرهیز نمایید.

موارد منع تزریق فیلر لب

تزریق فیلر لب برای گروهی خاص از افراد نباید استفاده شود چون بروز عوارض را برای آنها چند برابر می کند. ممکن است در مواردی عوارض تزریق فیلر لب به صدمات غیر قابل جبران تبدیل شوند. اگر جزء گروه های معرفی شده زیر هستید نباید تزریق فیلر انجام دهید:

افراد مبتلا به دیابت

خانم های باردار یا شیرده

افراد دچار نارسایی های قلبی

افرادی با تجربه ی انواع سکته ها

افراد دارای سابقه بیماری های خود ایمنی

کسانی با سابقه مشکلات تنفسی و آلرژی ها

بیشتربخوانید:

سایه روشن های تزریق ژل لب

مدت ماندگاری فیلر لب

به طور میانگین فیلر هایی که برای تزریق در لب استفاده می شوند ماندگاری در حدود 6 تا 12 ماه را دارا هستند. در کنار این موضوع پارامترهای مختلفی نیز وجود دارند که برای افزایش ماندگاری تزریق فیلر به لب باید در نظر گرفته شوند. از جمله این موارد می توان به رعایت نکات مراقبتی که توسط پزشک گفته می شود اشاره کرد. علاوه بر آن حجم فیلر تزریق شده و شرایط بدنی مراجعه کنندگان نیز در مدت زمان ماندگاری ژل می توانند تأثیر قابل توجهی داشته باشند.

عوارض تزریق فیلر نامرغوب

از عوارض تزریق ژل های نامرغوب عدم تقارن می باشد. در این صورت تخلیه کردن ژل کار بسیار دشواری است.

بروز واکنش آلرژیک نسبت به ژل های نامرغوب بسیار زیاد است؛ زیرا ممکن است بدن آن را به عنوان عامل خارجی تلقی کند و به بافت آسیب وارد کند.

اگر تاریخ مصرف ژل گذشته باشد احتمال ابتلا به عفونت زیاد است و زخم ایجاد می شود.

انسداد وریدی از عوارض تزریق ژل که بسیار نادر است و بر اثر خطای انسانی به وجود می آید. به همین دلیل باید از تزریق ژل در سالن های زیبایی و مراکز غیر معتبر خودداری کنید.

رنگ پوست در اطراف ناحیه تزریق شده تغییر می کند و به رنگ سفید یا آبی در می آید. گاهی اثر خود ژل از بین می رود؛ اما این تغییر رنگ پوست بهبود نمی یابد.

از عوارض ژل نامرغوب ممکن بروز سردردهای میگرنی است.

ژل نامرغوب موجب گرانولوما می گردد. گرانولوما التهاب بافت پوست است که بر اثر عفونت قارچی به وجود می آید. توده ی ایجاد شده معمولاً به راحتی شناسایی نمی شود. با این حال که گرانولوما خوش خیم و غیرسرطانی است اما فرد را درگیر راهکارهای درمانی آن می کند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان