وزارت بهداشت: برخورد با پزشک متهم به خودداری از پذیرش بانوی محجبه در مشهد/ پلمب مطب و ارجاع پرونده به هیات انتظامی

مطب پزشک عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که گفته می شود از پذیرش بانوی محجبه ‌خودداری کرده، پلمب شد.

خبرهای منتشر شده از برخورد جدی با پزشک متخلف و متهم به خودداری از پذیرش بانوی محجبه در مشهد حکایت دارد.
 
به گزارش فارس، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پرونده پزشک عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که گفته می شود از پذیرش بانوی محجبه ‌خودداری کرده، برای رسیدگی به هیأت بدوی انتظامی اعضای هیأت علمی ارجاع شده است.
 
 پدرام پاک آیین با بیان این که پرونده پزشک متهم به خودداری از پذیرش بانوی محجبه به هیأت انتظامی رفته، اظهار کرد: این ادعا که اختلاف با بیمار بر سر نوبت دهی بوده و استنکاف از پذیرش صورت نگرفته، در هیأت انتظامی رسیدگی خواهد شد.  
 
سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: اگر در جریان رسیدگی انتظامی، تخلف این پزشک مبنی بر خودداری از پذیرش بیمار اثبات شود، ضمانت اجرای قانونی خاص خود را خواهد داشت. همچنین اگر اقدام وی  با یکی از عناوین مجرمانه تطبیق یابد، پرونده به مرجع ذیصلاح قضایی ارسال می شود.
 
پلمب مطب پزشک متهم
 
در همین حال، سخنگوی وزارت بهداشت، ساعتی پس از اعلام خبر ارسال پرونده پزشک متهم به هیات انتظامی از پلمب مطب این پزشک خبر داده است. 
 
پدرام پاک آیین اظهار کرد: مطب پزشک عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که گفته می شود از پذیرش بانوی محجبه ‌خودداری کرده، پلمب شد.
 
ماجرای خودداری از پذیرش بانوی محجبه چیست؟
 
خودداری یک پزشک از پذیرش بانوی محجبه در مشهد طی چندروز گذشته، واکنش های زیادی در پی داشته است. آن طور که یک شهروند اعلام کرده است  مدتی پیش دست بانوی محجبه ای هنگام کار در آشپزخانه دچار آسیب و سپس جراحی می شود. این بانو حدود دو هفته پس از جراحی به همراه همسرش به مطب پزشک متخصص جراحی دست مراجعه می کند اما منشی پزشک از دادن نوبت خودداری می کند و می گوید دکتر، بیماران بیمارستان را ویزیت نمی‌کند! در همین میان، پزشک از اتاقش بیرون می آید و با لحن نامناسبی می گوید به محجبه‌ها خدمات نمی‌دهیم، به هرجا هم می‌خواهید شکایت کنید! موضوعی که بعدا مشخص می شود مسبوق به سابقه بوده است!
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان