نسل بعدی اپل کورسا؛ جسور و خالص و پراحساس

جسورتر، احساسی‌تر و حتی عملکرد بیشتر برای شبیه سازی و با موتورهای برقی و هیبریدی کاملاً جدید، کورسا جدید، این پیشنهاد قدرتمند، اپل را در بخش خودروهای کوچک به سطح بعدی می‌برد.

نسل بعدی اپل کورسا؛ جسور و خالص و پراحساس

جسورتر، احساسی‌تر و حتی عملکرد بیشتر برای شبیه سازی و با موتورهای برقی و هیبریدی کاملاً جدید، کورسا جدید، این پیشنهاد قدرتمند، اپل را در بخش خودروهای کوچک به سطح بعدی می‌برد.

کورسا جدید با طراحی جدید خود از جمله چهره برند ویزور خاص اپل در قسمت جلو و نوشتار اپل با اطمینان در وسط قسمت پشت، شگفتی می‌باشد.

فناوری‌های بروز باعث می‌شوند رانندگی آرام‌تر شود. کورسا جدید به عنوان گزینه‌ای، کاکپیت کاملاً دیجیتالی با بستر Snapdragon Cockpit Platform از Qualcomm Technologies با سیستم رسانه‌های جدید و کاربری ساده و صفحه نمایش رنگی 10 اینچ ارائه می‌کند. چراغ ماتریس LED Intelli-Lux® که کورسا در سال 2019 به بخش خودروهای کوچک معرفی کرده بود، همچنین بهبود یافته است و دقت بیشتری دارد – حالا با 14 المان LED. و تفسیر جدیدترین نسخه از خودروی پرفروش خودروهای کوچک نیز از تکنولوژی برتری در قسمت موتور برخوردار است.

اپل کورسا الکتریک هم اکنون با قدرت و باتری بهبود یافته‌ای عرضه می‌شود که با انطباق استانداردهای WLTP، دارای بردی تا 402 کیلومتر است. کورسا اولین مدل اپل است که به صورت هیبرید با سیستم 48 ولت در دسترس خواهد بود. بنابراین، کورسا جدید به مشتریان گزینه‌ای از موتورها ارائه می‌دهد، از موتورهای صرفاً برقی تا موتورهای هیبرید و موتورهای احتراقی بسیار کارآمد که در این بخش بی‌نظیر است.

مدیر عامل اپل، فلوریان هوتل می‌گوید: 

“اپل کورسا بیش از 40 سال است که محبوب‌ترین خودروی فروشی است. در دو سال گذشته همچنین بهترین خودروی کوچک در آلمان و در سال 2021 بهترین خودروی به طور کلی در انگلستان بود. برای ما، این موفقیت تاییدیه کار ماست و الهام بیشتری برای بهتر عمل کردن در آینده ارائه می‌دهد. کورسا جدید حتی مدرن‌تر، حتی احساسی‌تر و بهتر است. با طراحی خیره کننده، فناوری‌های بروز از بخش‌های بالاتر و فناوری برقی و هیبرید جدید و بدون آلاینده محلی، ما می‌خواهیم مشتریان را الهام بخشیم و به آنها نشان دهیم چه چیزی را از یک خودروی کوچک امروزی انتظار دارند”

جسور، خالص و پر احساس: طراحی جدید کورسا با ویزور اپل

تناسب کامل و دقت تا جزئیات کوچکترین، همه در یک ظاهر جسورانه و خالص جمع شده است – این است کورسا جدید اپل. طراحان، خودروی پرفروش کوچک را حتی مدرن‌تر و حتی شیک‌تر کرده‌اند. ویژگی بارزترین آن ویزور قابل تشخیص است، چهره برندی که همه مدل‌های جدید اپل را تزئین می‌کند. “بافت” سیاه جلوی کورسا را پوشش می‌دهد و گریل خودرو، چراغ‌های جلوی LED و یونیت مرکزی اپل بلیتز را در یک عنصر ترکیب می‌کند. بسته به نوع تریم، نماد برند در قسمت جلو و پشت با رنگ سیاه جذاب یا نقره‌ای مات قرار داده شده است. “سوراخ‌های هوا” نوری در قسمت پایینی بامپر جلویی بزرگتر و برجسته‌تر از قبل است که کورسا را بیشتر در جاده ثابت می‌کند.

نگاه کناری کورسا جدید همچنین با خطوط خاص خود تحسین‌برانگیز است. ستون C “سوراخ” به نظر می‌رسد که به بالای خودرو می‌پویید (بسته به نوع تریم) و رویه پشتی همچنان تصویری واضح را نشان می‌دهد: نام کورسا در قسمت مرکزی درب پشتی ظاهر می‌شود – همان‌طور که چند ماه پیش برای اولین بار در نسخه محدود “اپل کورسا 40” دیده شد – و رنگ کوره گرافیکی که برای نخستین بار برای کورسا در دسترس است، باعث درخشش جدید آن می‌شود.

ساده و تمرکز بر ضروریات: طراحی جدید کاکپیت

با توجه به ویژگی‌های جدید بسیاری، اپل کورسا همچنین اتمسفری مدرن را در داخل خودرو ایجاد می‌کند. الگوهای صندلی جدید و طراحی جدید دسته شیفت و فرمان همگی به این موضوع کمک می‌کنند. با این حال، نقطه توجه – هم از نظر بصری و هم فنی – کاکپیت کاملاً دیجیتال با رسانه‌های جدید است. پلتفرم Snapdragon Cockpit از Qualcomm Technologies شامل گرافیک بهبود یافته، رسانه‌ها، چشم انداز کامپیوتری و قابلیت هوش مصنوعی (AI) است که سیستم کاکپیت را یک سیستم کاکپیت یکپارچه، با آگاهی زمینه‌ای و به طور مداوم ارتقا می‌دهد.

نمایشگر رنگی لمسی 10 اینچ اطلاعات را به صورت دیجیتال به راننده ارائه می‌دهد و عملکرد آن را با رابط کاربری ساده و کاربرپسند تقویت می‌کند. همچنین، صفحه نمایش بزرگتر برای استفاده از سیستم‌های پیام‌رسانی، راهنمایی صوتی، موسیقی و سایر امکانات رسانه‌ای ایجاد شده است. هنوز هم می‌توان برای مشاهده ساعت، نشانگر سرعت و دمای خارجی به صورت مستقل از روی داشبورد سنتی استفاده کرد.

همانطور که از الگوهای قبلی به یاد داریم، اپل کورسا با سیستم پارک کروکس چند بعدی با سنسور‌های خطی از پیش و عقب، سیستم بزرگنمایی پیش و عقب و سیستم هشدار خطا، با دقت بالا و با قابلیت تشخیص عوارض غیرمعمول، کمک بزرگی به راننده در شرایط جاده‌ای مزاحم و در پارکینگ می‌کند.

همچنین اپل کورسا با ارتقاء خود به کیفیت برتر LED ماتریس اینتلی-لوکس، چراغ جلو را به چراغ هوشمند با قابلیت اطلاع از شرایط جاده، بازدهی نور بهبود یافته و قابلیت هدایت نور بهتر تبدیل می‌کند. هنوز هم نور بالا و نور کم به طور خودکار تنظیم می‌شود و روشنایی کم نور در خنک‌کننده روز نیز فعال است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان