دستور پخت کوکوی سوسیس با طعم عالی

کوکو یکی از غذاهای اصیل ایرانی بوده که با دستور پخت و طعم های مختلفی در سراسر کشور تهیه می شود. در این مطلب طرز تهیه کوکوی سوسیس یک کوکوی متفاوت و بسیار خوش طعم قرار گرفته است که شما می توانید در مدت زمان کمی آن را تهیه کنید.

دستور پخت کوکوی سوسیس با طعم عالی

کوکو یکی از غذاهای مشهور و ساده ایرانی است که در کوتاه ترین زمان و به راحتی در خانه تهیه می شود. کوکو انواع مختلفی از جمله کوکوی سوسیس، کوکوی سیب زمینی و کوکوی سبزی داشته که در بعضی از کوکو ها از گوشت قرمز استفاده می کنند. کوکوی سوسیس یک کوکو بسیار متنوع است که مانند دیگر کوکو ها در مدت زمان کمی تهیه می شود. طرز تهیه کوکوی سوسیس در اینجا قرار دارد.

کوکو برای زمان هایی که وقت زیادی ندارید و می خواهید یک غذای متنوع و خوشمزه را تهیه کنید بسیار مناسب می باشد. کوکوی سوسیس را می توان همراه کاهو، کوجه فرنگی و خیار شور و حتی سس سرو کرد که این بستگی به سلیقه شما دارد.

کوکوی سوسیس خوشمزه

مواد لازم

  • پیاز 1 عدد
  • تخم مرغ 1 عدد
  • سوسیس گوشت 3 الی 4 عدد
  • سیب زمینی خام رنده شده 3 عدد
  • آرد نان خشک 2 قاشق غذا خوری
  • نمک، زرد چوبه و فلفل سیاه هر کدام 1 قاشق مربا خوری

کوکوی سوسیس با طعمی فوق العاده

طرز تهیه کوکی سوسیس با طعمی عالی

ابتدا برای تهیه کوکوی سوسیس باید سیب زمینی ها و پیاز را رنده و پوست کنید. حالا سوسیس گوشت را چرخ کنید. دقت کند هر چه درصد گوشت سوسیس بالاتر باشد بهتر است و کوکوی شما بهتر می شود و اینکه بجای سوسیس گوشت از سوسیس مرغ هم می توان استفاده کرد.

در ادامه پیاز و سیب زمینی رنده شده را به سوسیس چرخ شده اضافه کنید، سپس نمک، فلفل، زرد چوبه و تخم مرغ را در ظرفی که مواد را مخلوط کردید بریزید و دوباره با دست ورز دهید تا کاملا مخلوط شوند. حالا پودر نان خشک را هم بی افزایید و دوباره ورز دهید.

در این مرحله وقتی مواد را خوب ورز دادید مواد را در یخچال به مدت 15 دقیقه قرار دهید تا استراحت کند. بعد از گذشت این مدت زمان تابه ای را بر روی حرارت قرار دهید و به مقدار لازم روغن بریزید. سپس وقتی روغن داغ شد، کمی از مواد به اندازه یک نارنگی بردارید و در دست کمی پهن کنید.

کوکو های سوسیس را وقتی که با دست شکل دادید داخل ماهی تابه بگذارید و صبر کنید تا یک روی آن سرخ و طلایی شود. وقتی روی آن طلایی و سرخ شد روی آن را برعکس کنید تا روی دیگرش هم سرخ شود و بعد از سرخ کردن تمام کوکو ها آن را در ظرف مورد نظر همراه گوجه و خیار شور سرو کنید. نوش جان.

طرز تهیه کوکوی سوسیس خوشمزه

شما می توانید برای سرو کوکوی سوسیس از انواع سس، کاهو، گوجه و خیاز شور استفاده کنید. برای مشاهدذه انواع کوکو های لذیذ و خوشمزه بر روی لینک قرار داده شده در مطلب کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان