حکم یک متهم: درختکاری به جای حبس

براساس حکم صادره مجازات ۲ سال حبس متهم یک پرونده به جزای نقدی جایگزین حبس به میزان ۱۰۰ میلیون تومان شد تا صرف درختکاری و بهسازی بهداشتی منطقه گردشگری و کوهنوردی دره خان منطقه گردشگری دره شهدای ارومیه و احداث ۲ دهنه سرویس بهداشتی با نظارت اداره کل منابع طبیعی و محیط زیست استان شود.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از تبدیل مجازات 2 سال حبس به درختکاری و بهسازی منطقه گردشگری خان درسی ارومیه در شعبه 10 تجدید نظر خبر داد.
 
به گزارش ایرنا، ناصر عتباتی اظهار کرد: رییس شعبه 10 دادگاه تجدیدنظر استان در یک اقدام قابل تحسین و به منظور حفاظت محیط زیست و توسعه صنعت گردشگری با لحاظ مقررات قانونی، ابن حکم را صادر کرد.
 
وی افزود: براساس حکم صادره مجازات 2 سال حبس متهم یک پرونده به جزای نقدی جایگزین حبس به میزان 100 میلیون تومان شد تا صرف درختکاری و بهسازی بهداشتی منطقه گردشگری و کوهنوردی دره خان منطقه گردشگری دره شهدای ارومیه و احداث 2 دهنه سرویس بهداشتی با نظارت اداره کل منابع طبیعی و محیط زیست استان شود.
 
عتباتی با تقدیر از این حکم شعبه 10 تجدیدنظر، اهتمام محاکم استان در استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس را قابل تجلیل و آن را حاکی از نگاه ویژه اصلاحی قضات دانست.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان