گام بلند ال‌جی در بازار شارژرهای خودروهای الکتریکی

ال‌جی الکترونیکس (LG) قصد دارد تجارت محصولات شارژر خودروهای الکتریکی (EV) خودش را گسترش بدهد تا از این طریق جایگاهش را در بازار به‌سرعت در حال رشد شارژرهای خودروهای برقی مستحکم کند

گام بلند ال‌جی در بازار شارژرهای خودروهای الکتریکی

ال‌جی الکترونیکس (LG) قصد دارد تجارت محصولات شارژر خودروهای الکتریکی (EV) خودش را گسترش بدهد تا از این طریق جایگاهش را در بازار به‌سرعت در حال رشد شارژرهای خودروهای برقی مستحکم کند. به‌تازگی ال‌جی در مراسمی جشن آغاز تولید محصولات شارژر خودروهای الکتریکی توسط شرکت HiEV Charger را برگزار کرد. شرکت HiEV Charger که قبلاً با نام AppleMango شناخته می‌شد، یک شرکت در زمینه محصولات شارژرهای خودروهای الکتریکی است که در سال 2022 میلادی توسط شرکت ال‌جی، GS Energy و GS Neotek خریداری شد.

شرکت HiEV Charger در این مراسم از مجموعه محصولات خود رونمایی کرد که شامل چهار شارژر مختلف است: دو مدل 7 کیلوواتی (دیواری و پایه‌دار) و دو مدل شارژ سریع (100 کیلووات و 200 کیلووات). همه محصولات تازه را می‌توان به‌راحتی نصب کرد و برای استفاده در محیط‌های مختلفی همچون خانه‌ها، ساختمان‌های اداری و طیف متنوعی از مجتمع‌های تجاری مناسب هستند.

شارژرهای خودروهای الکتریکی تازه معرفی شده دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی افزایش داده شده هستند. علاوه بر این، این شارژرها در برابر آب و گردوغبار مقاوم هستند و عملکردهایی دارند که برای محافظت الکتریکی و حرارتی در طول فرایند شارژر طراحی شده‌اند. شارژرها جدید همچنین دارای عمق اندکی هستند که باعث می‌شود فضای زیادی را اشغال نکنند و این در حالی است که با داشتن دو کانکتور می‌توانند دو خودروی الکتریکی را به طور هم‌زمان شارژ کنند. ویژگی‌هایی همچون تشخیص قفل اتصال و به‌روزرسانی از راه دور نیز باعث شدند مدیریت این شارژرها بسیار آسان باشد.

ال‌جی با ترکیب دانش و مهارت فنی خودش از بخش‌های B2B و B2C، قادر است راهکارهای متمایزی ارائه کند و تجربیات مشتریان را بهبود ببخشد. توانایی‌های تثبیت شده این شرکت در تولید، کنترل کیفیت، خدمات پس از فروش و مدیریت زنجیره تأمین، ‌پایه و اساس لازم برای دستیابی به موفقیت در تجارت محصولات شارژر خودروهای الکتریکی را فراهم می‌آورد. با نگاهی فراتر از بازار داخلی، ‌ال‌جی در حال برنامه‌ریزی برای عرضه این محصولات خودش در سراسر جهان و همکاری با شرکت‌های دیگر است.

به گفته رولاند برگر، یک شرکت مشاوره مدیریت جهانی، ‌انتظار می‌رود که بازار جهانی شارژرهای خودروهای الکتریکی تا سال 2030 میلادی به 186 میلیارد دلار افزایش پیدا کند. گسترش بازار تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله اجرای مداوم مقررات با هدف حفاظت از محیط زیست و پیشرفت مستمر الکتریکی‌سازی وسایل نقلیه است.

سو هیونگ کیو معاون و رئیس بخش تجاری شارژ وسایل نقلیه الکتریکی در شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«شروع تولید شارژرهای برقی نقطه عطفی برای ال‌جی است و ما را در سفری به‌سوی تبدیل شدن به یک ارائه‌کننده محصولات شارژر خودروهای الکتریکی کمک خواهد کرد. ما همچنان به ارائه راهکارهای راحت و سریع شارژ خودروهای الکتریکی برای دارندگان این نوع خودروها ادامه خواهیم داد و برای همکاران ارزشمند خودمان نیز راهکارهای متمایز شارژ خودروهای الکتریکی و خدمات تازه مرتبط با آن‌ها را ارائه خواهیم کرد.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان