دیجیاتو، رسانه‌ای به‌روز برای علاقه‌مندان به فناوری و گجت‌های هوشمند

رسانه‌های تخصصی حوزه فناوری طی یکی دو دهه گذشته و تحت تاثیر رشد روزافزون فناوری و ابزارهای هوشمند به یکی از پرخواننده‌ترین و پرطرفدارترین منابع کسب خبر و اطلاعات تبدیل شده‌اند. 
 
 در ایران نیز از حدود یک دهه پیش وبسایت دیجیاتو به عنوان یک رسانه‌ مستقل، برای پوشش اخبار، اطلاعات و مقالات حوزه فناوری به زبان فارسی آغاز به کار کرد.
دیجیاتو، رسانه‌ای به‌روز برای علاقه‌مندان به فناوری و گجت‌های هوشمند
 
دیجیاتو که در شروع فعالیت خود تنها به انتشار اخبار فناوری و معرفی و بررسی گجت‌ها و محصولات می‌پرداخت، در حال حاضر طیف گسترده‌ای از اخبار روزانه شامل حوزه‌های خودرو، انرژی، کسب‌وکار، سلامت، محیط زیست، نجوم و فضا را پوشش می‌دهد.
 
دیجیاتو با بررسی‌‌ تازه‌ترین محصولات و گجت‌های فناوری مثل موبایل، تبلت، لپ تاپ و... به مخاطبان خود برای تصمیم‌گیری در زمینه خرید لوازم جدید کمک می‌کند. مخاطبان دیجیاتو با خواندن مقالات بخش «راهنمای خرید» و مقایسه بین سری‌ها و مدل‌های مختلف می‌توانند خریدی هوشمندانه را تجربه کنند.
 
گستره و سیع و طیف متنوع اخبار منتشر شده در رسانه دیجیاتو به شکلی است که تمامی علاقه‌مندان به دنیای علم و فناوری می‌توانند اخبار و اطلاعات مورد نظر خود را در این رسانه پیدا کنند.
 
روند انتشار اخبار در دیجیاتو به شکلی است که همزمان با ظهور روندهای نوین و تازه حوزه فناوری میزان اخبار این موضوعات نیز در این رسانه افزایش می‌یابد تا مخاطبان با آخرین مطالب و اتفاقات تکنولوژی آشنا شوند. برای مثال همزمان با رشد و توسعه ابزارهای هوش مصنوعی میزان پوشش اخبار هوش مصنوعی در دیجیاتو بیشتر شده است و مخاطبان دیجیاتو می‌توانند جدیدترین مطالب این حوزه را از بخش هوش مصنوعی وبسایت پیگیری کنند.
 
زمانی که وبسایت دیجیاتو را چه در گوشی موبایل و چه در مرورگر لپ‌تاپ و کامپیوتر خود باز می‌کنید، با رسانه‌‌ای مواجه می‌شوید که توانسته ترکیبی از فرم و طراحی زیبا را با محتوایی خواندنی و جذاب ترکیب کند.
دیجیاتو، رسانه‌ای به‌روز برای علاقه‌مندان به فناوری و گجت‌های هوشمند
 
انتشار اخبار و مقالات تخصصی در حوز‌ه‌هایی مثل سرگرمی و بازی‌های ویدئویی باعث شد تا برای علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگان اخبار این بخش‌ها، دو رسانه جدید در خانواده دیجیاتو راه‌اندازی شود. براین اساس روزیاتو و ویجیاتو برای پوشش خبرهای حوزه سرگرمی تاسیس شدند.
روزیاتو در سال 1395 با هدف پرداختن به سوژه‌هایی که جنبه عمومی دارد و شامل خبرهای حوزه سرگرمی می‌شود، راه‌اندازی شد و در حال حاضر شامل بخش‌هایی همچون فیلم و سریال، سرگرمی، اجتماعی، سلامت، سبک‌ زندگی، ترفندها، کوییزها و تازه‌های روز می‌شود. 
 
علاقه‌مندان به دنیای گیم و بازی‌های ویدئویی برای دنبال کردن اخبار تخصصی این حوزه به ویجیاتو مراجعه کنند که ازسال 1398 به جمع رسانه‌های خانواده دیجیاتو اضافه شد. ویجیاتو به طور تخصص خبرهای مربوط به بازی‌های ویدئویی، فیلم، سریال، انیمه و... را پوشش می‌دهد. این رسانه در حال حاضر دارای بخش‌های اخبار و مقالات، ویدئو، بررسی بازی، سخت افزار، آموزش، فیلم و سریال و سرگرمی است.
 
دیجیاتو در سال 1393 با سردبیری مانی قاسمی و همکاری مجموعه‌ای از نویسندگان و روزنامه‌نگاران باسابقه حوزه فناوری ایران تاسیس شد و در طی این سال‌ها به عنوان رسانه تخصصی حوزه فناوری تلاش کرده تا ضمن حفظ ارزش‌های خبررسانی حرفه‌ای و امانت‌دارانه، روایتی خواندنی‌تر و خوشایندتر از اخبار این حوزه ارائه دهد. به همین دلیل اخبار منتشر شده در این رسانه به دور از هر گونه جانبداری و با رعایت استانداردهای حرفه‌ای خبرنگاری منتشر می‌شود.
 
دیجیاتو در اواسط دهه 90 با راه‌‌اندازی سرویس ویژه خبرهای داخلی، با تمرکز بیشتری به پوشش اخبار حوزه فناوری اطلاعات ایران پرداخت. اخبار، یادداشت‌ها و مصاحبه‌های اختصاصی دیجیاتو با مدیران و فعالان اکوسیستم فناوری اطلاعات ایران بازتاب‌های مختلفی در سایر رسانه‌های داخلی و خارجی داشته است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان