مانیتور پزشکی جدید ال‌جی تصاویر بهتری ارائه می‌دهد

ال‌جی الکترونیکس (LG) مانیتور تشخیص بیماری ۳۱.۵ اینچی IPS Black (مدل ۳۲HQ۷۱۳D) را روانه بازار کرده است

مانیتور پزشکی جدید ال‌جی تصاویر بهتری ارائه می‌دهد

ال‌جی الکترونیکس (LG) مانیتور تشخیص بیماری 31.5 اینچی IPS Black (مدل 32HQ713D) را روانه بازار کرده است. این مانیتور تازه، اولین مانیتور پزشکی این شرکت به شمار می‌رود که از فناوری IPS Black استفاده کرده و تصاویری واضح و شفاف با رنگ‌های دقیق و نسبت کنتراست 2,000:1 را ارائه می‎کند. این مانیتور تشخیص بیماری ال‌جی کیفیت تصویر ثابتی را از طریق کالیبراسیون خودکار خودش ارائه می‌کند و با استفاده از شش کلید میان‌بر، استفاده از آن راحت‌تر است.

صفحه نمایش تشخیص بیماری IPS Black ال‌جی به لطف رزولوشن 8 مگاپیکسلی (3840 در 2160) سطح جدیدی از وضوح مورد نیاز برای تصویربرداری پزشکی از جمله اشعه ایکس، ماموگرافی و سی‌تی‌اسکن را ارائه می‌دهد. با حالت چند رزولوشن (8، 6 و 4 مگاپیکسل)، کاربران می‌توانند وضوح صفحه را متناسب با نوع تصویری که در آن به نمایش در آمده، تنظیم کنند.

این صفحه نمایش که به فناوری IPS Black مجهز است، تصویری واضح ارائه می‌کند که در آن، سیاهی عمیق و جزئیات در رنگ‌های خاکستری کم‌رنگ ارائه می‌شوند. مانیتور تشخیص بیماری ال‌جی همچنین دارای سنسور کالیبراسیون جلویی داخلی است که خود کالیبراسیون خودکار را فعال می‌کند تا کیفیت تصویر ثابت نگه داشته شود.

علاوه بر این، این صفحه نمایش تازه دارای حالت نمای فوکوس و حالت آسیب‌شناسی است. حالت نمای فوکوس که با موس یا صفحه کلید قابل کنترل است، این امکان را فراهم می‌آورد تا بخش خاصی از تصویر را برای بازبینی انتخاب کرد و بقیه صفحه را کم نور کرد تا ناحیه مورد نظر برجسته‌تر به نظر برسد. حالت آسیب‌شناسی نیز وضوح و دقت تصویر را به گونه‌ای ارائه می‌کند که همانند عملکرد یک میکروسکوپ است.

صفحه نمایش تشخیص بیماری جدید ال‌جی با 6 کلید میان‌بر خودش راحتی تجربه کاربری را به ارمغان می‌آورد و تنظیمات مختلف از جمله حالت، وضوح صفحه و نور را می‌توان با استفاده از آن‌ها سریع و راحت تنظیم کرد. برای مدیریت راحت، سنسور حضور نیز به طور خودکار و در صورتی که حرکتی تشخیص داده نشود، پس از 5 دقیقه این نمایشگر را خاموش می‌کند. این صفحه نمایش همچنین دارای یک پایه است که فرایند نصب را ساده می‌کند و راحتی ارگونومیک را با شیب، ارتفاع و چرخش قابل تنظیم ارائه می‌دهد.

سیلاس چوی رئیس بخش کسب‌وکارهای B2B شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس در همین رابطه اظهار داشته:

«مانیتور پزشکی جدید ال‌جی کنتراست بالایی برای نمایش تصویربرداری‌های پزشکی با وضوح زیاد دارد. ما با استفاده از فناوری نمایشگر برجسته خود، به ارائه مانیتورهای پزشکی که نیازهای خاص متخصصان پزشکی را برآورده سازد، ادامه خواهیم داد.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان