ماهان شبکه ایرانیان

هشتاد و پنجمین شماره «مدیریت ارتباطات» روی دکه رفت

هشتاد و پنجمین شماره ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاع‌رسانی «مدیریت ارتباطات» روی دکه رفت.

هشتاد و پنجمین شماره «مدیریت ارتباطات» روی دکه رفت

به گزارش خبرنگار مهر، رسانه‌ها و بحرانی به نام داعش، عنوان سرمقاله این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است که امیرعباس تقی‌پور آن را نوشته است. در زیر نگاهی می‌کنیم به فهرست مطالب این شماره ماهنامه یادشده:

رهبر معظم انقلاب اسلامی: انقلابی گری یعنی مسئولان دچار انفعال نشوند، شعر گفتمان؛ عصر گفتمان/ حسن بشیر، آمیزه هنر عکاسی، ارتباطات و روان شناسی در نمایشگاه عکس «درون از بیرون» / امیرعلی خلج، سمت بیست و هفتم بصری‌سازی محتوا در ارتباطات؛ چگونگی طراحی اینفوگرافیک بر هم کنشی/ مریم سلیمی، پیوستن به کنوانسیون برن؛ شاید یک ضرورت اجتناب ناپذیر/ ابوالفضل دانایی و «نشاط اجتماعی»، شاه کلید فرصت‌ها پس از لغو تحریم‌ها/ علی البرزی.

همچنین در این نشریه مطالبی با این عناوین را می‌خوانیم: دیدگاه دانشجویان دختر دانشگاه هنر اصفهان درباره تاثیر برنامه‌های شبکه فارسی وان بر روابط اجتماعی آن‌ها/ بهناز شکیب، نرجس ایروانی، توجه به ذائقه مخاطب، مهم ترین عامل برندسازی یک نهاد فرهنگی/ معصومه نصیری پور، جایگاه مدیریت رسانه در آموزش سواد رسانه‌ای/ سجاد کرمی نامیوندی و ارتباطات سیاسی در سیطره شبکه‌های اجتماعی؛ مروری بر نقش شبکه‌های اجتماعی در نتیجه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران/ پروانه پیشنمازی.

رئیس جمهوری شبکه‌های اجتماعی؛ تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر انتخابات ریاست جمهوری 96/ منوچهر دین پرست، نگاهی به استراتژی‌های انتخاباتی/ امید جهانشاهی، تحلیل‌های از سر ذوق زدگی را کنار بزنیم؛ مطالعه ای جامع و روش مند باید میزان تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر مشارکت سیاسی را تعیین کند/ علی شاکر، پیام رسانه‌ای تلفن همراه، شبکه‌های اجتماعی و انتخابات ریاست جمهوری 1396/ امیر عبدالرضا سپنجی، بخش دیگری از عناوین مطالب این شماره «مدیریت ارتباطات» را تشکیل می‌دهند.

از دیگر مقالات، گفتارها و گزارش‌های منتشرشده در شماره تازه این نشریه می‌توان به عناوین زیر اشاره کرد: رسانه‌های اجتماعی و سواد انتخاباتی/‌ هاجر آصف، دموکراسی در کوچه پس کوچه‌های شبکه‌های اجتماعی/ احمد شکرچی، نقش رسانه‌های مکتوب در حماسه اردیبهشت؛ روزنامه‌های ایران با چه تیتری مشق دموکراسی انتخابات 29 اردیبهشت را نوشتند/ ندا عبدی، نگاهی به عملکرد تیم رسانه ای دولت یازدهم/ محمود دهقان طرزجانی و چهل روز پس ازهاشمی؛ قسمت دوم و پایانی/ اسماعیل رمضانی.

صاحب امتیاز و مدیرمسئول ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاع‌رسانی «مدیریت ارتباطات» امیرعباس تقی‌پور و سردبیر آن امیر لعلی است و شماره 85 آن (ویژه خرداد 1396) با بهای 7000 تومان به تازگی منتشر شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان