افزایش ۴۶ درصدی ورود خودرو به گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۴۶ درصد افزایش در ورود به استان داریم، گفت: شاهد افزایش سه درصدی در خروج از استان نیز هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود 403 هزار و 816 وسیله نقلیه به استان گیلان طی پنج روز گذشته خبر داد و گفت: شاهد رشد 46 درصدی ورود به استان هستیم.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز موج سفرها به استان گیلان همزمان با تعطیلات نیمه خرداد ماه، اظهار کرد: از بازه زمانی 9 لغایت 13 خرداد ماه شاهد تردد 684 هزار و 630 وسیله نقلیه در محورهای استان گیلان بودیم.

وی از ورود 403 هزار و 816 وسیله نقلیه به استان گیلان طی چهار روز گذشته خبر داد و بیان کرد: همچنین طی این مدت شاهد خروج 280 هزار و 814 وسیله نقلیه از استان بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه نسبت به مدت مشابه هفته گذشته 46 درصد افزایش در ورود به استان داریم، گفت: شاهد افزایش سه درصدی در خروج از استان نیز هستیم.

نیک فهم، بیشترین ورودی به استان را از آزادراه قزوین - رشت با تردد 203 هزار و 351 وسیله نقلیه عنوان کرد و متذکر شد: محور رامسر - چابکسر نیز با تردد 89 هزار و 946 وسیله نقلیه دومین محور پرتردد ورودی به استان است.

وی از مسافران خواست قبل از آغاز سفر با سامانه 141 تماس بگیرند و خاطرنشان کرد: رانندگان برای سفر خود برنامه ریزی داشته باشند تا شاهد ایجاد ترافیک در محورهای ورودی و خروجی نباشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان