طرز تهیه اسموتی آلو با طعم ایده آل و محبوب

اگر به دنبال یک نوشیدنی خنک تابستانی هستید حتما در این بخش طرز تهیه اسموتی آلو را مطالعه کنید. این نوشیدنی ترکیب خوبی از میوه های تابستانی است.

طرز تهیه اسموتی آلو با طعم ایده آل و محبوب

آلو یک میوه تابستانی فوق العاده است که شما با استفاده از آن می توانید انواعی از نوشیدنی ها را داشته باشید. در این بخش نیز می توانید با طرز تهیه اسموتی آلو آشنا شوید.

برای داشتن انواعی از اسموتی های خانگی خوشمزه تنها کافی است در آرگا همراه ما باید. شما در آرگا با طرز تهیه اسموتی زردآلو و اسموتی خیار آشنا می شوید.

طرز تهیه اسموتی آلو

مواد اولیه:

  • آلو خرد شده: 12 عدد
  • موزه منجمد شده: 1 عدد
  • بلوبری منجمد: 1/2 لیوان بزرگ
  • شیر: 1 لیوان بزرگ
  • جو پرک: 1/2 لیوان بزرگ
  • عسل: 1 قاشق غذاخوری
  • پودر دارچین: 1/4 قاشق غذاخوری

مواد اسموتی آلو

طرز تهیه اسموتی آلو:

برای داشتن این ساموتی باید ابتدا موز خرد شده و بلوبری ها را خرد کرده و درون فریزر قرار دهید تا به خوبی منجمد شود. حالا باید آلوها را خرد کرده و از هسته جدا کنید. در این بخش می توانید، آلوها را درون میکسر ریخته و و به خوبی مواد را با هم بزنید.

قرار دادن مواد اسموتی درون یخچال و منجمد شدن، موجب شده تا اسموتی شما غلیظ تر شود. حالا مواد بلوبری و موزهای یخ زده را به هم به میکسر اضافه کرده و به خوبی هم بزنید. مقداری دارچین، جو پرک و پودر دارچین هم اضافه کنید. در صورت دلخواه هم می توانید از مقداری عسل استفاده کرده تا طعم بهتر و ترش و شیرینی داشته باشید.

در این مرحله از طرز تهیه اسموتی آلو نوشیدنی شما آماده است و می توانید، سرو کنید. این اسموتی به سادگی تهیه شده و طعم فوق العاده ای دارد. این اسموتی را می توانید برای انواع مهمانی ها خود هم تهیه کنید.

اسموتی آلو کافی شاپی

شما در این اسموتی می توانید از آلو زرد و یا آلوی قرمز هم استفاده کنید. در صورت دلخواه افزودن مقداری شیر بادام در این اسموتی هم می تواند برای شما طعم بهتری داشته باشد. ترکیب آلو و انگور قرمز هم در این دسر می تواند برای شما طعم بی نظیری داشته باشد.

شما برای داشتن یک اسموتی رژیمی تر می توانید از ترکیب فوق العاده سیب و آلو هم در این اسموتی استفاده نمایید. این دسر خوشمزه را می توانید با ترکیب کیک هم نوش جان نمایید. این دسر طعم عالی و ترش و شیرینی دارد به همین دلیل افراد زیادی از محبوبیت این دسر و نوشیدنی خنک طرفداری می کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان