تخریب ۹ واحد مسکونی و انسداد راه ۱۶ روستا براثر سیلاب در مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران: در حال حاضر همه توان و ادوات را گذاشتیم تا بتوانیم نسبت به بازگشایی انسداد مسیرها اقدام کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: سیلاب موجب تخریب 9 واحد مسکونی و انسداد راه 16 روستا در استان شد اما خسارت جانی نداشتیم.

به گزارش فارس؛ حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره آخرین وضعیت خسارت سیلاب در استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته باتوجه به بارش‌های سیل‌آسا راه‌های 16 روستای استان در شهرهای آمل، بلده و سوادکوه مسدود شد.

وی افزود: همچنین طغیان سیلاب موجب انسداد مسیر جنوب به شمال محور کندوان و همچنین ریزش گل و لای در محدوده اندوار و نمارستاق آمل و انسداد بلده و ارتفاعات سوادکوه شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: در حال حاضر همه توان و ادوات را گذاشتیم تا بتوانیم نسبت به بازگشایی انسداد مسیرها اقدام کنیم.

محمدی اضافه کرد: باتوجه به اینکه پایان هفته است مردم و مسافران در ییلاق‌ها هستند باید تمامی مسیرهای روستایی بازگشایی شود.

وی درباره میزان خسارت بر سردهنه‌های کشاورزی، تصریح کرد: بیشتر سردهنه‌های کشاورزی در سوادکوه بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: براساس ارزیابی‌های انجام شده تاکنون سیلاب به 9 واحد مسکونی در استان خسارت وارد کرده است.

محمدی با اعلام اینکه خسارت جانی براثر بروز سیلاب در مازندران نداشتیم، گفت: امروز عملیات ترمیمی درحال انجام است و از فردا بحث ارزیابی‌های دقیق در زمینه خسارت بروز سیلاب در استان را خواهیم داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان