تغییرات جدید برای کاربران فیس‌بوک و اینستاگرام

دفتر کارتل آلمان اعلام کرد مرکز حساب‌های متا به کاربران اجازه خواهد داد درباره این که آیا می‌خواهند از حساب‌هایی مانند اینستاگرام و فیس‌بوک به صورت ترکیبی یا جداگانه استفاده کنند، تصمیم کاملا آزاد و آگاهانه بگیرند.

رگولاتور آلمانی اعلام کرد شرکت متا پلتفرمز برای رفع نگرانی‌های ضد انحصارطلبی، قصد دارد نمای کلی جدید برای کاربران پلتفرمهای فیس‌بوک و اینستاگرام معرفی کند.
 
به گزارش ایسنا، دفتر کارتل آلمان اعلام کرد مرکز حساب‌های متا به کاربران اجازه خواهد داد درباره این که آیا می‌خواهند از حساب‌هایی مانند اینستاگرام و فیس‌بوک به صورت ترکیبی یا جداگانه استفاده کنند، تصمیم کاملا آزاد و آگاهانه بگیرند.
 
یک سخنگوی متا گفت: ما نمای کلی حساب متا را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا به صورت شفاف‌تر نشان دهیم که خدمات ما چگونه با هم کار می‌کنند و به افراد کنترل بیشتری روی این ویژگی‌ها می‌دهیم. این شرکت به همکاری سازنده با این رگولاتور ادامه خواهد داد.
 
دفتر کارتل در سال 2019، تلاش کرد برای متا و سپس فیس‌بوک، ترکیب داده‌های کاربران از چندین منبع بدون رضایت کاربران را ممنوع کند.
 
این موضوع سال‌ها کشمکش حقوقی را به دنبال داشت. انتظار می‌رود دادگاه عالی اتحادیه اروپا در ژوئیه، این موضوع را مورد رسیدگی قرار دهد.
 
ویژگی جدیدی که از سوی متا برای مدیریت حساب‌ها ارائه شده، طرح قبلی را اصلاح می‌کند که دفتر کارتل آن را به‌ شدت ناقص توصیف کرده و اعلام کرده بود که مصرف‌کنندگان را به روشی خنثی یا شفاف، مطلع نکرده است.
 
بر اساس گزارش رویترز، این دفتر اعلام کرد جدیدترین ارزیابی‌اش، بر اساس استانداردهایی است که در سال 2019 ایجاد شده است و ممکن است الزامات سخت گیرانه تری برای رعایت قانون رقابت آلمان ضروری باشد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان