روایتی از گوشه‌های پنهان قوانین جاری کشور در «عدالتخانه»

برنامه «عدالتخانه» کاری از گروه مهارت های تخصصی و عمومی شبکه آموزش و با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی کشور تولید شده که از دوشنبه ۲۹ خرداد ماه از شبکه آموزش سیما روی آنتن می رود.

روایتی از گوشه‌های پنهان قوانین جاری کشور در «عدالتخانه»

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «عدالتخانه» تلاش می کند با طراحی و تولید مضامین متنوع اجتماعی در بسته های تصویری تلویزیونی با برخورداری از ادبیات و ارزش های نمایشی، گوشه های پنهان قوانین جاری کشور را به آگاهی مخاطبان برساند و در هر برنامه سرگذشت یکی از پرونده های موجود در تعزیرات حکومتی کشور و یا دادگستری بازسازی می شود.

در این برنامه گروه نویسندگان به همراه کارشناسان قضایی و مشاوران اجتماعی از میان هزاران پرونده قضایی و تعزیراتی، داستان های خود را انتخاب و آنها را بر اساس ادبیات رسانه تصویری، بازنویسی و تنظیم می کنند.

«عدالتخانه» در فضای یک تالار محاکمه با داشتن جایگاه قاضی یا دادستان، منشی، شاکی و متشاکی، بازسازی و تولید می شود و نقش قاضی را هنرمندی ایفا می کند که با بکار گرفتن ادبیات نمایشی از هنر و علم قضاوت استفاده می کند و دیگر بازیگران مجموعه از میان هنرمندان تئاتر و تلویزیون کشور انتخاب می شوند.

برنامه «عدالتخانه» به تهیه کنندگی سید اشرف طباطبایی کاری از گروه مهارت های تخصصی و عمومی شبکه آموزش سیما و با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی کشور هر شب ساعت 23 پخش می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر