هر آنچه از فصل ششم سریال Black Mirror باید بدانید

تقریباً چهار سال از زمان پخش قسمت‌های فصل پنجم سریال آینه سیاه (Black Mirror) ساخته چارلی بروکر و آنابل جونز می‌گذرد. فصل پنجم سریال در ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ میلادی پخش شده بود و از آن زمان، خالقان سریال اظهار داشتند که تصمیم گرفتند تا مدتی را به استراحت بپردازند.

هر آنچه از فصل ششم سریال Black Mirror باید بدانید

تقریباً چهار سال از زمان پخش قسمت‌های فصل پنجم سریال آینه سیاه (Black Mirror) ساخته چارلی بروکر و آنابل جونز می‌گذرد. فصل پنجم سریال در ماه ژوئن سال 2019 میلادی پخش شده بود و از آن زمان، خالقان سریال اظهار داشتند که تصمیم گرفتند تا مدتی را به استراحت بپردازند.

سریال «آینه سیاه» اثری به سبک آنتولوژی به شمار می‌رود که دنیا را در مراحل مختلف وابستگی به فناوری نشان می‌دهد. این سریال توانسته جنبه‌های منفی پیشرفت‌های فناوری را به نمایش در بیاورد و این در حالی است که در برخی از موارد نیز جنبه‌های مثبت این تکنولوژی‌ها را نیز به تصویر کشیده است.

در ماه مه سال 2022 میلادی، فصل ششم سریال «آینه سیاه» از سوی سرویس آنلاین نتفلیکس چراغ سبز گرفت و فیلم‌برداری آن نیز از ماه بعد شروع شد. در ادامه همراه با ما باشید تا به بررسی آنچه بپردازیم که از فصل ششم این سریال باید بدانید.

عوامل سازنده فصل ششم سریال Black Mirror

همان‌طور که در بالا گفته شده بود، چارلی بروکر و آنابل جونز خالقان سریال «آینه سیاه» هستند و همین وظیفه را در فصل ششم سریال نیز برعهده دارند. این در حالی است که آن‌ها به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز انجام وظیفه خواهند کرد.

داستان فصل ششم سریال Black Mirror

از آنجا که سریال «آینه سیاه» یک اثر آنتولوژی به شمار می‌رود، واقعاً غیرممکن است که داستان یک فصل کامل را در اینجا ارائه کرد چراکه هر قسمت داستانی مجزا و متفاوت دارد. علاوه بر این، خالقان سریال همیشه درباره ارائه اطلاعات قبل از پخش سریال بسیار حساس بودند و نمی‌خواستند ارائه اطلاعات بیش از حد باعث شود تا بیننده از تماشای سریال لذت نبرد.

با این وجود، یکی از خالقان سریال در مصاحبه‌ای اظهار داشته که فصل ششم سریال «آینه سیاه» قرار است مقایس سینمایی داشته باشد و کیفیت تولید آن بسیار بهتر خواهد بود و تقریبا می‌توان گفت که هر قسمت از فصل ششم همانند یک اثر سینمایی است. از سوی دیگر، فصل ششم سریال «آینه سیاه» نسبت به فصل‌های قبلی تاریک‌تر خواهد بود و احتمالا شباهت‌های بسیار زیادی بین داستان‌های آن و دنیای واقعی را می‌توان پیدا کرد.

خالق سریال «آینه سیاه» همچنین تأکید کرده که فصل ششم سریال قرار است عناصر جدیدی را به نمایش بگذارد که قبلا در این سریال به تصویر کشیده نشدند و این در حالی است که قسمت‌ها متنوع‌تر خواهند بود و داستان‌های تازه‌تر و متفاوت‌تری را برای مخاطبان به تصویر خواهند کشید.

بازیگران فصل ششم سریال Black Mirror

تاکنون حضور برخی از بازیگران برجسته و پرآوازه در فصل ششم سریال «آینه سیاه» تأیید شده و همین نیز هیجان و هایپ برای این اثر تازه را دو چندان کرده است. ززی بیتز، آرون پل، پاپا اسیدو، جاش هارتنت، کیت مارا، انی مورفی، دنی رامیرز، کلارا روگارد، آودن تورنتون، آنجانا واسان،‌ سلما هایت پینولت، ساموئل بلنکین،‌ بن بارنز، دنیل پورتمن، جان هانا، هیمش پتل،‌ مایکل سرا،‌ مونیکا دولان، مایهالا هرولد، راب دیلینی و روری کالکین از جمله بازیگرانی هستند که در فصل ششم سریال «آینه سیاه» نقش‌آفرینی می‌کنند. در حالی که به ندرت این اتفاق در سریال «آینه سیاه» رخ می‌دهد اما هانا جان کامن و مایکلا کول دو بازیگری هستند که با وجود نقش‌آفرینی در قسمت‌هایی از فصل‌های قبل این سریال قرار است در فصل ششم آن نیز حضور داشته باشند.

تاریخ اکران فصل ششم سریال Black Mirror

ششمین فصل از سریال «آینه سیاه» قرار است در تابستان امسال عرضه شود و همه قسمت‌های آن به صورت یکجا در تاریخ 15 ژوئن سال 2023 میلادی و چهار سال پس از پخش فصل پنجم روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان