آمار اجرای چمن مصنوعی حیاط مدارس در طرح گام سبز

متاسفانه در دنیای امروز، ارتباط کودکان و نوجوانان با طبیعت و فضای سبز کم رنگ‌تر شده است و علت اصلی آن این است که نیمی از وقت روزانه کودکان در فضاهای آموزشی سپری می‌شود

آمار اجرای چمن مصنوعی حیاط مدارس در طرح گام سبز

متاسفانه در دنیای امروز، ارتباط کودکان و نوجوانان با طبیعت و فضای سبز کم رنگ‌تر شده است و علت اصلی آن این است که نیمی از وقت روزانه کودکان در فضاهای آموزشی سپری می‌شود. متاسفانه تاثیر پذیری کودکان از این مکان‌ها و دور بودن آن‌ها از فضاهای آموزشی باعث شده است تا خلاقیت کودکان کاهش یابد. به همین دلیل، تمایل بسیاری از مسئولین و مدیران برای طراحی فضای سبز و پیوند رابطه دانش آموزان با طبیعت با استفاده از چمن مصنوعی مدرسه افزایش یافته است. اگر شما هم به سلامت ذهنی و فکری کودکان و نوجوانان اهمیت می‌دهید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

چمن مصنوعی مناسب برای مدارس

همانطور که می‌دانید، مدارس علاوه بر تربیت و آموزش کودکان، باید محیطی ایمن برای ورزش و پرورش جسمانی آن‌ها فراهم سازند. بدون شک، طراحی زمین بازی یا فضای سبز برای تفریح یا ورزش از ملزومات مدارس خوب است. بدون شک، مناسب‌ترین المان تزئینی برای ایجاد مکانی دلنشین و سرسبز و افزایش زیبایی مدارس، چمن مصنوعی تزئینی است.

چمن مصنوعی نوعی کفپوش با الیاف رنگی و بهداشتی است که امروزه استفاده از آن در میان مردم جامعه گسترش یافته است و موفق شده تا در مدتی کوتاه، جایگزین دیگر کفپوش‌ها از جمله چمن طبیعی یا سنگ و موزاییک شود. چمن مصنوعی مدرسه علاوه بر زیبایی بصری، دارای الیاف نرم و انعطاف پذیر است و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای زمین بازی و زمین ورزش می‌باشد. الیاف ارتجاعی و تراکم بالای چمن مصنوعی سطحی نرم و ایمن برای کودکان در سنین مختلف به خصوص دانش آموزانی که افت و خیز زیادی دارند، فراهم می‌سازد و از آسیب دیدگی آن‌ها در حین زمین خوردن پیشگیری می‌کند.

مزایای استفاده از چمن مصنوعی مدرسه چیست؟

هر روز، افراد زیادی از کنار گیاهان و گل‌ها و درختان عبور می‌کنند اما توجه کمی به فضای سبز و طبیعت اطرافشان دارند. متاسفانه اکثر انسان‌ها عادت کرده‌اند که وقت کمی را در طبیعت یا محیط‌های مملو از درخت و گیاه بگذرانند و از شگفتی‌های طبیعت لذت ببرند. همچنین، نگهداری‌های وقت گیر و هزینه‌بر از گیاهان و چمن‌های طبیعی باعث کاهش تمایل انسان‌ها برای طراحی فضای سبز در محل زندگی یا محل کار آن‌ها شده است.

خبر خوب این است که شما می‌توانید با نصب چمن مصنوعی مدرسه در حیاط یا مکان ‌های بلااستفاده آموزشگاه‌ها، حس و حال طبیعت را در فضا به ارمغان بیاورید و سلامت و رفاه دانش آموزان را بهبود دهید. این محصول نیز می‌تواند یک محصول مناسب برای تفریح دانش اموزان در فاصله زمانی بین دو کلاس باشد و با کاهش استرس آن‌ها، اشتیاق و علاقه کودکان را برای یادگیری افزاش دهد. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استرس یک واکنش نامشخص در بدن است که در صورت تشدید عوامل تنش‌زا ظاهر می‌شود و به اشکال مختلف بر قدرت یادگیری دانش آموزان تاثیر می‌گذارد. در صورتی که عوامل مشابه با طبیعت باعث درگیری تمام حواس انسان‌ها می‎شود و سطح اضطراب و استرس آن‌ها را کاهش می‌دهد.
  2. اجرای چمن مصنوعی در مدارس با بهره‌مندی از طرح گام سبز باعث بهبود یکنواختی برخی چشم انداز‌ها می‌شود. به همین دلیل است که چمن مدرسه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای زیباسازی مدارس قدیمی می‌باشد.
  3. یکی از راه‌های مبارزه با بی‌تحرکی دانش آموزان و افزایش فعالیت‌های فیزیکی، طراحی فضای سبز و زمین ورزش با نصب چمن مصنوعی مدرسه است.

طرح گام سبز چیست؟

مجموعه چمنزار با هدف بهبود شادابی و نشاط دانش‌آموزان و تضمین سلامتی و ایمنی جسمانی آن‌ها یک پروژه ملی در سطح مدارس کشور در نظر گرفته است. همانطور که می‌دانید، طراحی فضای سبز باعث رشد و بالندگی کودکان می‌شود و قدرت یادگیری آن‌ها را افزایش می‌دهد. به همین خاطر، متخصصین مجموعه چمنزار با همفکری مشاورین آموزشی کشور تصمیم‌ گرفته‌اند تا راهکارهایی جهت تسهیل نصب و اجرای چمن مصنوعی مدرسه در حیاط مجموعه‌های آموزشی پیاده سازی کنند.

لازم به ذکر است که متخصصین مجرب این مجموعه در تلاش هستند تا با بهره‌مندی از مدرن‌ترین دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا، نیاز تمام اقشار جامعه در هر رده سنی را تامین نمایند. همچنین، مسئولین و مدیران مدارس می‌توانند با استفاده از طرح گام سبز از مزایای زیر بهره‌مند شود:

  1. ارسال چمن مصنوعی به سراسر کشور
  2. نصب سریع و مطابق با استانداردهای بین‌المللی
  3. ارائه ضمانت‌نامه و گارانتی شرکتی
  4. ارائه تسهیلات مالی

مزایای اجرای چمن مصنوعی حیاط مدارس در طرح گام سبز

همانطور که در مطالب فوق نیز عنوان شده است، گام سبز یک پروژه چند منظوره برای اجرای چمن مصنوعی در مدارس در سطح کشور است که از مزایای زیر برخوردار می‎باشد:

  1. مشاورین و کارشناسان مجموعه چمنزار، تمامی اطلاعات و تجربیات سال‌ها تخصص خود را در اختیار مدیران و مسئولین قرار می‌دهند و در تمامی مراحل خرید چمن مصنوعی، نصب چمن مصنوعی و زیرسازی چمن مصنوعی همراه مشتریان خود خواهند بود.
  2. تیم مجرب و باتجربه مجموعه چمنزار با در نظر گرفتن عوامل موثر در قیمت چمن مصنوعی و سایر شاخصه‌های محیط آموزشی، قیمت و هزینه نصب و اجرای چمن مصنوعی را برآورد می‌کند تا مدیران محترم مدارس بتوانند آزادانه و با تصویری روشن از هزینه‌ها و قیمت‌ها برای طراحی فضای سبز اقدام کنند.
  3. با توجه به متراژ بالای مدارس و فضاهای آموزشی، مجموعه چمنزار در تلاش است تا با در نظر گرفتن تسهیلات برای مدارس، به مدیران و مسئولین مدارس کمک کند تا هزینه‌های نصب و اجرای چمن مصنوعی مدرسه را مدیریت کنند.
  4. یکی دیگر از دلایل برتری‌ مجموعه چمنزار، استفاده از نیروهای ماهر و تیم فنی با تجربه برای زهکشی و زیرسازی چمن مصنوعی است. لازم به ذکر است که انجام اینکار نیازمند تخصص و تجربه می‌باشد؛ زیرا یک اشتباه کوچک می‌تواند خسارات جبران ناپذیر یا هزینه‌بری را ایجاد کند.
  5. یکی از مواردی که مجموعه چمنزار بر آن تاکید دارد، اجرای چمن مصنوعی مطابق با سلیقه و خواست کارفرما است. برای مثال، متقاضیان می‌توانند با خط کشی چمن مصنوعی در زمین ورزش مدرسه یک فضای سرسبز، ایمن و تفکیک شده مطابق با طرح ایده‌آل‌شان در مدارس پدید آورند.
  6. با در نظر گرفتن این نکته که بسیاری از مدارس کشور استیجاری هستند، مجموعه چمنزار امکان جا به جایی چمن مصنوعی را برای شما فراهم می‌سازد و می‌توانید بعد از جا‌به‌جایی، چمن قدیمی را در مکان جدید نصب کنید و یک فضای دلنشین به ارمغان بیاورید.
  7. با وجود انکه محصولات مجموعه چمنزار با بهره‌مندی از استانداردهای روز دنیا تولید می‌شوند، مجموعه چمنزار با ارائه گارانتی و ضمانت نامه به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد که چمن مصنوعی مدرسه از بالاترین استانداردها در زمینه مقاومت در برابر کوبش و تغییر رنگ برخوردار است.

سخن پایانی

در مطالب فوق نگاهی کلی به مزایای اجرای چمن مصنوعی در طرح گام سبز داشتیم. امیدواریم که مطالب فوق مورد توجه و رضایت شما قرار گرفته باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این پروژه و مشخصات چمن مصنوعی مناسب برای مدارس با مشاورین مجموعه چمنزار تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهره‌مند شوید. شاید برایتان جالب باشد که تیم فنی نصب و اجرای چمن مصنوعی گروه چمنزار، تمامی اطلاعات و دستورالعمل‌های لازم برای نگهداری و مراقبت از چمن مصنوعی را بعد از نصب در اختیار شما قرار می‌دهند و با بازدیدهای ادرواری، در تمامی مراحل نصب و مراقبت از فضای سبز همراه شما، مشتریان عزیز، خواهند بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان