هر آنچه از سریال انیمیشنی Skull Island باید بدانید

سریال انیمیشنی جزیره جمجمه (Skull Island) یکی از جدیدترین آثار سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که قرار بازگشت کینگ کونگ را به تصویر بکشد

هر آنچه از سریال انیمیشنی Skull Island باید بدانید

سریال انیمیشنی جزیره جمجمه (Skull Island) یکی از جدیدترین آثار سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که قرار بازگشت کینگ کونگ را به تصویر بکشد. این اثر تازه از فرنچایز هیولایی کمپانی لجندری بیننده‌ها را به ماجراجویی‌های بسیار هیجان‌انگیزی به خطرناک‌ترین و مرموزترین مکان‌های روی زمین می‌برد، جزیره‌ای که پر از موجودات ماقبل تاریخی است و توسط تایتان رام‌نشدنی کینگ کونگ اداره می‌‎شود.

برایان دافیلد که بیشتر برای فیلم زیرآب (Underwater) و فیلم پرستار بچه (The Babysitter) شناخته می‌شود، به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال انیمیشنی فعالیت دارد و همکاری او با جیکوب رابینسون نیز مطمئناً سبب خواهد شد تا بیننده‌ها داستانی بسیار جذاب را شاهد باشند. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این سریال انیمیشنی آشنا شوید.

عوامل سازنده سریال انیمیشنی Skull Island

برایان دافیلد وظیفه ساخت سریال انیمیشنی «جزیره جمجمه» را در دست دارد، کسی که سابقه کار در فیلم خرس کوکائینی (Cocaine Bear) و فیلم عشق و هیولاها (Love and Monsters) را در کارنامه خودش دارد و نویسنده، خالق و تهیه‌‎کننده اجرایی این سریال انیمیشنی خواهد بود. انیمیشن‌سازی این اثر را نیز Powerhouse Animation برعهده دارد که بیشتر برای ساخت سریال انیمیشنی کسلوانیا (Castlevania) شهرت دارد.

داستان سریال انیمیشنی Skull Island

سریال انیمیشنی «جزیره جمجمه» داستان گروهی از ماجراجویان دلسوز را روایت می‌کند که برای نجات آنی که در دریا گمشده، رهسپار سفر می‌شوند. اما آن‌ها نمی‌دانند که عمل قهرمانانه‌شان باعث می‌شود تا به جزیره پر از خطر جزیره جمجمه بروند. این مکان مرموز پر از موجودات خارق‌العاده و هیولاهای مهیب از جمله خود کونگ افسانه‌ای است.

سریال انیمیشنی «جزیره جمجمه» داستانی حماسی را بازگو می‌کند که ادامه اتفاقات فیلم لایو اکشن کونگ: جزیره جمجمه (Kong: Skull Island) محصول سال 2017 است و بار دیگر بیننده‌ها را به محل زندگی کینگ کونگ می‌برد. جزیره جمجمه که از چشمان کنجکاو پنهان است، بهشتی کوچک و ناشناخته است که در اقیانوس آرام جنوبی قرار گرفته و توسط یک سیستم طوفانی ابری پوشانده شده است. در داخل مرزهای آن نیز یک اکوسیستم بسیار پیچیده و مستقل قرار دارد.

گروهی از کاوشگران و محققان به رهبری دانشمند مشهور بیل راندا با تمایل به اکتشافات پیشگامانه سفری جسورانه به این جزیره دورافتاده و منزوی را آغاز می‌کنند که کاملاً از تمدن جدا شده است. با این حال، آن‌ها وقتی با این گونه‌های حیرت‌انگیز و غیر قابل توضیح مواجه می‌شوند، می‌فهمند که ما انسان‌ها هرگز بر این سیاره آبی و شگفت‌انگیز مسلط نبودیم.

بازیگران سریال انیمیشنی Skull Island

سریال انیمیشنی «جزیره جمجمه» از حضور صداپیشه‌های برجسته و با استعداد برای صداپیشگی شخصیت‌های مختلف بهره می‌برد. نیکولاس کانتو که در سابقه صداپیشگی در انیمیشن The Amazing World of Gumball را دارد، نقش چارلی را صداپیشگی می‌کند. این بازیگر همچنین صداپیشگی شخصیت لئوناردو را در انیمیشن لاکپشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان: آشوب جهش‌یافته (Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem) را در دست دارد.

مای وایتمن نیز صداپیشگی شخصیت انی را در سریال انیمیشنی «جزیره جمجمه» برعهده دارد. وایتمن توانسته با نقش‌آفرینی در سیتکام مورد تحسین پرورش شکست خورده (Arrested Development) به شهرت برسد. دارن بارنت نیز بیشتر برای نقش‌آفرینی در سریال بسیار محبوب Never Have I Ever از سرویس آنلاین نتفلیکس شهرت دارد و نقش مایک را صداپیشگی خواهد کرد.

بنجامین برت که قبلا در کنار ناتاشا لیون در سریال موفق پوکر فیس (Poker Face) نقش‌آفرینی کرده، در سریال انیمیشنی «جزیره جمجمه» صداپیشگی شخصیت کپ را برعهده دارد. بتی جیلپین که سابقه بازی در سریال کمدی GLOW را دارد نیز نقش ایرنه را صداپیشگی خواهد کرد.

تاریخ پخش سریال انیمیشنی Skull Island

سریال انیمیشنی «جزیره جمجمه» قرار است در تاریخ 22 ژوئن سال 2023 میلادی (پنجشنبه 1 تیر 1402) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر