رپرتاژ آگهی

معرفی ۵ سریال معروف ایرانی که داستانشان از شمال می‌گذرد؟

فردا اولین روز فیلم‌برداری سریال است. از فردا فیلم‌برداری را شروع می‌کنیم. چند باری سناریو سریال را خواندم، سریال ژانری عاشقانه و درام دارد. چند روز قبل از فیلم‌برداری رزرو ویلا یا اجاره ویلا رامسر انجام می‌دهم. همه قسمت‌های سریال در شمال فیلم‌برداری می‌شود. مدت‌زمان طولانی را در شمال با دوستان سریال می‌مانیم. فیلم‌برداری در شمال همیشه سخت است. بیشتر روزهای فیلم‌برداری باران می‌بارد. فیلم‌برداری را در شرایط سختی انجام می‌دهیم. همیشه چند روز قبل اینکه فیلم‌برداری را شروع کنیم رزرو ویلا را انجام می‌دهیم. به صحنه فیلم‌برداری می‌روم. گاهی اتفاق افتاده است که روز از قبل اینکه فیلم‌برداری شروع شود.

معرفی 5 سریال معروف ایرانی که داستانشان از شمال می‌گذرد؟

به‌خاطر باران روز قبل خانه‌ای که قرار بود فیلم‌برداری کنیم. سقفش سوراخ شده باشد، چکه کنند. مجبور باشیم سقف را قبل از شروع فیلم‌برداری تعمیر کنیم. این داستان کارگردان‌هایی است که موقعیت سریال را از آلودگی تهران نجات داده‌ است، فیلم‌برداری را در شمال انجام می‌دهند. پس داستان کارگردان‌ها را از رزرو ویلا یا اجاره ویلا رامسر شروع می‌کنیم. بعد از آن سراغ سریال‌های می‌رویم که در شمال فیلم‌برداری کرده‌اند.

رزرو ویلا در شمال

داستان کارگردان‌ها از جایی شروع شد که برای فیلم‌برداری به شمال آمدند. در شمال به رامسر رفتند ویلا در رامسر اجاره کردند. رامسر شهری که در آن جنگل و دریا به هم گره می‌خوردند. اطراف رامسر را احاطه کرده‌اند. عروس مازندران که در نزدیکی گیلان است گفتی‌های زیادی از خاطرات ست‌های فیلم‌برداری دارد.

اجاره ویلا رامسر از علی‌بابا

علی‌بابا هم‌سفر شهرهای شمال است. در علی‌بابا رزرو ویلا را انجام دهید. با او به شمال سفر کنید. تجربه‌های سفرتان را در علی‌بابا پلاس بنویسید. این بار قرار است با علی‌بابا به رامسر برویم. برای اجاره ویلا رامسر به صفحه اصلی سایت علی‌بابا برویم. در صفحه اصلی سایت از قسمت ویلا و اقامتگاه اجاره ویلا رامسر را انتخاب کنید. بعد از اینکه اجاره ویلا رامسر را جست‌وجو کردید. از بین ویلاهای که علی‌بابا پیشنهاد می‌دهد. ویلا موردنظر خودتان را پیدا کنید. در ادامه برای رزرو ویلا مشخصات سرپرست را وارد کنید. از قسمت انتخاب مسافران سابق می‌توانید مشخصات فردی را انتخاب کنید. بعد از انتخاب قیمت اجاره ویلا رامسر را بپردازید. رسید نهایی را چاپ کنید.

معرفی 5 سریال معروف ایرانی که داستانشان از شمال می‌گذرد؟

قیمت اجاره ویلا رامسر

قیمت اجاره ویلارامسر بستگی به روزهای سفر و تعداد مسافران دارد. اما اجاره ویلا رامسر از 600000 هزار تومان شروع می‌شود. در ادامه داستان کارگردان‌ها سراغ فیلم‌های می‌رویم که برای ساخت سریال به شمال سفر کرده‌اند.

سریال اول، پایتخت

سریال معروف پایتخت که در شش فصل ساخته شد. هر سال مهمان مردم در روزهای عید بود. سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری ساخته شد. در هر فصل پایتخت برای خانواده معمولی که اتفاق‌های غیرمعمولی رقم می‌خورد. استارت فیلم‌برداری سریال از سال 1390 در تهران، شیرگاه زده شد. البته در فصل پنجم خانواده معمولی به ترکیه سفر می‌کنند که با اتفاق‌های که برایشان رقم می‌خورد سر از سوریه سر می‌آورند. محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، هما سعادت فر، علیرضا خمسه نقش‌های اصلی این سریال را بازی می‌کنند.

سریال دوم، گیلدخت

سریال درام و عاشقانه گلیدوخت عشق گلنار و اسماعیل را روایت می‌کنند که در زمان قاجار عاشق یکدیگر می‌شوند. این سریال 60 قسمتی در گیلان و تهران به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفعی ساخت شد. میترا رفیع و رضا اکبرپور در نقش گلنار و اسماعیل در سریال گیلدخت بازی می‌کنند. سریال گلیدخت از 19 آبان در شبکه‌های یک سیما و آی‌فیلم روی آنتن رفت.

سریال سوم،  درکنار پروانه‌ها

سریال در کنار پروانه‌ها زندگی حسین را روایت می‌کنند که از بیماری قلبی حادی رنج می‌برد. برای زندگی خواهرش که فقط دلیل امید به زندگی او است تلاش می‌کنند. سریال در کنار پروانه‌ها را داریوش یاری کارگردانی کرده است. این سریال 31 قسمتی را داریوش یاری در تهران، لاهیجان و گیلان فیلم‌برداری کرده است. پخش این سریال از سال 1400 از شبکه دو شروع شد. پروانه معصومی، برزو ارجمند در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

سریال چهارم، روزهای آبی

سریال روزهای آبی با نام قبلی (روزهای خوش) زندگی خانواده‌ای را تعریف می‌کنند که از شهر به روستا می‌آیند. در روستا اتفاق‌های مختلفی برای خانواده وقوع پیدا می‌کنند.  سریال روز‌های آبی را محمدرضا حلاجی غلامی کارگردانی می‌کنند. ویدا جوان در نقش ساره افشار و سامان صفاری در نقش بردیا افشاریان در این سریال بازی می‌کنند.  این سریال بعد از سریال نوروز رنگی از اردیبهشت 1400 از شبکه پنج پخش شد.

معرفی 5 سریال معروف ایرانی که داستانشان از شمال می‌گذرد؟

سریال پنجم، افرا

سریال افرا در سال 1400 در 38 قسمت ساخته شد. محمد کامبیز دارابی و مجید دارابی کارگردانی این سریال را برعهده داشتند. سریال افرا زندگی مسعود و مهتاب را روایت می‌کنند که با مشکلات زیادی در زندگی روبه ور هستند. مسعود که محیط‌بان است در یکی از روز‌ها که به جنگل می‌رود به یکی از شکارچی‌های غیرقانونی تیر می‌زند. مسعود شکارچی را به بیمارستانی می‌برد که مهتاب در آنجا دکتر است. این اتفاق باعث می‌شود که زندگی مسعود و مهتاب با مشکلات بیشتری روبه‌رو مواجهه شوند. تیم سریال افرا برای فیلم‌برداری به شهرهای لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، لنگرود، رشت و تهران رفته‌اند. روزبه حصاری، مینا وحید از کاراکترهای اصلی این سریال هستند.  سریال افرا در دوره 21 جشن حافظ نامزد بهترین فیلمنامه تلویزیونی شده است.

پایان داستان سریال

داستان فیلم‌برداری سریال که لابه‌لای داستان اصلی سریال گم شده است. بعد از اینکه سریال روی آنتن برود، تمام می‌شود. اما اکنون وقت آن رسیده که داستان سفر خودتان را بنویسید. برای رزرو ویلا به اپلیکیشن علی‌بابا بروید از قسمت ویلا و اقامتگاه اجاره ویلا رامسر را رزرو کنید. کلید اجاره ویلا رامسر را همیشه در جیبتان داشته باشید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان