ماهان شبکه ایرانیان

بهترین انیمه‌های سریالی تابستان ۲۰۲۳ که می‌توانید ببینید

فصل بهار پر از انیمه‌های جذاب و جدید بود که توانست توجه مخاطبان را به خودش جلب کند و حالا همه مشتاقانه منتظر فصل تابستان هستند تا انیمه‌های جدید و جالبی را مشاهده کنند. در مقایسه با بهار و پاییز، انیمه‌های کمتری در فصل تابستان و زمستان پخش می‌شوند و با این وجود، انیمه‎‌های سریالی جذابی هستند که در تابستان سال ۲۰۲۳ می‌توان از تماشای آن‌ها لذت برد.

بهترین انیمه‌های سریالی تابستان 2023 که می‌توانید ببینید

فصل بهار پر از انیمه‌های جذاب و جدید بود که توانست توجه مخاطبان را به خودش جلب کند و حالا همه مشتاقانه منتظر فصل تابستان هستند تا انیمه‌های جدید و جالبی را مشاهده کنند. در مقایسه با بهار و پاییز، انیمه‌های کمتری در فصل تابستان و زمستان پخش می‌شوند و با این وجود، انیمه‎‌های سریالی جذابی هستند که در تابستان سال 2023 می‌توان از تماشای آن‌ها لذت برد.

این در حالی است که انیمه‌های سینمایی‌ای همچون انیمه چطوری زندگی می‌کنی (?How Do You Live) از استودیو جیبلی و انیمه Alice to Therese no Maboroshi Koujou از استودیو ماپا نیز در تابستان اکران خواهند شد. در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا به معرفی انیمه‌های سریالی جدیدی بپردازیم که در تابستان امسال پخش خواهند شد.

انیمه‌های سریالی کمدی

انیمه سریالی Zom 100: Bucket List of the Dead

تاریخ شروع پخش: یکشنبه 18 تیر 1402

این انیمه اثری کمدی و ترسناک به شمار می‌رود که درباره تاجری خسته به نام آکیرا تندو است که زندگی عادی و بی‌روحی دارد. او که از کار و ناتوانی خودش در صحبت کردن با کراشش در محل کار رنجور است، آرزو دارد که زندگی‌ای تازه به درون او دمیده شود. او به آرزویش می‌رسد و یک روز صبح که از خواب بیدار می‌شود، می‌بیند که شهر پر از زامبی است. حالا او در تلاش برای زنده ماندن، معنایی تازه در زندگی پیدا کرده و تصمیم می‌گیرد تا بیشترین استفاده را از زندگی خود ببرد.

انیمه سریالی The Masterful Cat is Depressed Again Today

تاریخ شروع پخش: شنبه 17 تیر 1402

انیمه سریالی «گربه استادکار امروزه دوباره افسرده است» داستان زنی به نام ساکو را دنبال می‌کند که سعی دارد حرفه خودش را شروع کند اما همچنان به خودش اطمینان ندارد. یک روز، او گربه سیاه و ولگردی به نام یوکیچی را به زیر پروبال خودش می‌گیرد اما او اصلاً انتظار چنین گربه‌ای را ندارد. این گربه عاشق آشپزی و همچنین خرید و فروش در بازار است. ساکو به کمک این گربه وفادار نیز راه خودش را کم کم در جهان پیدا می‌کند.

انیمه‌های سریالی ترسناک، رازآلود و معمایی

انیمه سریالی Dark Gathering

تاریخ شروع پخش: دوشنبه 19 تیر 1402

انیمه سریالی «گردهمایی تاریک» داستان دانشجوی سال اولی کیتارو را دنبال می‌کند که از ارواح می‌ترسد اما به نظر نمی‌رسد که به‌خاطر آسیب روحی که دو سال قبل درگیر آن بوده، ارواح را دفع می‎کند. آسیب روحی دو سال پیش باعث شده تا او خودش را از دنیا منزوی کند اما دانشگاه باعث شده تا او بیشتر و بیشتر از تنهایی خارج شود. او برای اینکه بیشتر با مردم گرم بگیرد، شغلی را به‌عنوان معلم پسر عموی جوان دوستش قبول می‌کند. همین نیز آغازی بر یک ماجراجویی فراطبیعی می‌شود.

انیمه سریالی Undead Girl Murder Farce

تاریخ شروع پخش: تیر 1402

این انیمه سریالی اثری در ژانر رازآلود و فراطبیعی است که داستان کارآگاهی با همکاری غیرمعمول را بازگو می‌کند. همکار وی، سر یک زن است که توانایی حل پرونده‌های فراطبیعی را دارد. این کارآگاه به‌عنوان شخصی شناخته می‌شود که همیشه یک قفس پرنده پوشیده شده را با خودش حمل می‌کند و با همراه این سر، به دنبال هیولاهایی است که در تاریکی کمین کرده‌اند.

انیمه سریالی AI no Idenshi

تاریخ شروع پخش: شنبه 17 تیر 1402

این انیمه سریالی در ژانر رازآلود و معمایی است و داستان دکتر سودو هیکارو را دنبال می‌کند که در طول روز انسان‌ها و ربات‌ها را معالجه می‎‌کند و شب‌ها روش‌های غیرقانونی را انجام می‌دهد، آن هم در دنیایی که 10 درصد از جمعیت آن انسان‌نماهای دارای هوش مصنوعی هستند. این انیمه سریالی به بررسی استفاده از هوش مصنوعی می‌پردازد و محدودیت‌های جمع‌آوری داده‌ها را زیر سؤال می‌برد و به این موضوع می‌پردازد که آیا داده‌های جمع‌آوری شده از یک شخص واقعاً می‌تواند مثل خودش باشد.

انیمه‌های سریالی اکشن

انیمه سریالی Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan

تاریخ شروع پخش: جمعه 16 تیر 1402

انیمه سریالی «رورونی کنشین» ریبوتی تازه است و همان‌طور که از نامش پیدا است، یک سامورایی سرگردان به نام کنشین هیمورا را دنبال می‎‌کند که در تلاش است تا با تبدیل شدن به یک صلح‌طلب، احساس گناه خودش را کاهش بدهد. او در طول سفرهایش با یک دوجو مواجه می‌شود که در خطر تعطیلی قرار دارد، آن هم پس از اینکه چندین فقره قتل از دانش‌آموزان در آنجا رخ داده و باعث ایجاد وحشت در منطقه شده است. حالا کنشین به دنبال آن است تا جلوی این قتل‎‌ها را بگیرد.

انیمه سریالی Reign of the Seven Spellblades

تاریخ شروع پخش: تیر 1402

این انیمه سریالی یک اثر در ژانر فانتزی و جادویی است که اتفاقات آن در آکادمی معتبر کیمبرلی جریان دارد، جایی که دانش‌آموزان به دنبال افزایش قدرت‌های جادویی خودشان هستند. اولیور نسبت به این مسائل متفاوت است تا اینکه با دختری عجیب آشنا می‌شود که شمشیری بر رانش دارد. در همین حین نیز اتفاقات عجیب و غریب در این آکادمی رخ می‌دهند و این دو نیز رازی تاریک را کشف می‌کنند که درون این آکادمی پنهان شده است.

انیمه سریالی Helck

تاریخ شروع پخش: چهارشنبه 21 تیر 1402

انیمه سریالی «هلک» کمی کمدی را وارد داستان بتل رویال خودش می‌کند. انسان‌ها در سراسر جهان در حال جشن گرفتن شکست پادشاه شیطان هستند و در همین حین نیز شیاطین سعی دارند پادشاه جدید خود را پیدا کنند. با این حال، شخصیت مورد نظر برای پادشاهی یک شیطان نیست بلکه انسانی به نام هلک است که همیشه لبخند می‌زند و نفرت خودش از بشریت را اعلام می‎کند. این مرد عجیب توجه پادشاهی آسمانی رد وامیریو را به خودش جلب می‌کند، کسی که نسبت به مقاصد هلک مشکوک است.

انیمه‌های سریالی عاشقانه

انیمه سریالی Watashi no Shiawase na Kekkon

تاریخ شروع پخش: چهارشنبه 14 تیر 1402

این انیمه سریالی داستان بچه‌ای به نام میو را دنبال می‌کند که حاصل یک ازدواج از قبل تعیین شده است و پس از مرگ مادرش، پدرش، نامادری و خواهر ناتنی‌اش او را کنار می‌گذارند. خانواده‌اش با او به‌عنوان یک خدمتکار رفتار می‌کنند و این در حالی است که میو سعی دارد از پس همه این سختی‌ها بربیاید، حتی زمانی که پدرش ترتیب ازدواج او با یک کاپیتان نظامی را می‌دهد، کاپیتانی که شایعه شده در میدان جنگ بسیار شرور است. با این حال، میو وقتی با این مرد می‌شود، از اینکه واقعاً او چقدر مهربان است، تعجب می‌کند.

انیمه سریالی Saint Cecilia and Pastor Lawrence

تاریخ شروع پخش: دوشنبه 19 تیر 1402

این انیمه سریالی اندکی کمدی را به داستان عاشقانه خودش اضافه کرده و رابطه در حال شکوفای بین یک کشیش دلسوز و یک قدیس همیشه خسته را به نمایش در می‌آورد. لارنس مردی است که بیش از حد رشد کرده و مردم را به کلیسا راهنمایی می‌کند، جایی که سیسیلیا می‌تواند به آن‌ها در حل مشکلاتشان کمک کند. اما سیسیلیا اندکی تنبل است و در کلیسای کوچک چرت می‌زند و همین نیز باعث می‎‌شود تا لارنس بیشتر کارها را انجام بدهد. با این حال، آن‌‎ها آرام آرام یکدیگر را درک می‌کنند و با هم دوست می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان