مدیرعامل مترو:

منتقدان چرتکه بیاندازند که چه مقدار برای خط ۳ مترو هزینه شده است

مدیرعامل مترو به انتقادات مطرح شده در خصوص مترو واکنش نشان داد.

منتقدان چرتکه بیاندازند که چه مقدار برای خط 3 مترو هزینه شده است

به گزارش ایسنا، هابیل درویش صبح امروز در مراسم افتتاح ایستگاه شهید محلاتی از خط 3 مترو با بیان اینکه ایستگاه محلاتی یکی مانده به آخرین ایستگاه خط 3 مترو است و باید اعلام کنیم که پرونده خط 3 در حال بسته شدن است گفت: برخی به نحوه افتتاح و فعالیت آزمایشی خطوط انتقاد دارند اما باید بگویم که بر اساس استانداردها از هر خط مترو 30 روز بهره برداری آزمایشی می‌شود و در همه خطوط مترو نیز این امر مرسومی بوده است.

وی با بیان اینکه روزی که خط 3 مترو به دست رئیس جمهور افتتاح شد کار خوبی کرده و وی را داخل کابین راهبر قطار بردیم تا از نزدیک آشنا شوند، اظهار کرد: خوب کاری کردیم وگرنه برخی ها می‌گفتند این خط مترو نیز نمایشی است.

مدیرعامل مترو با اشاره به انتقادات مطرح شده و با بیان اینکه کسی که خواب باشد را می‌توان بیدار کرد اما کسی که خود را به خواب بزند را نمی‌توان، گفت: قرار است عده‌ای انتقاد کنند و می‌کنند اما تهمت زدن امروز آسان شده و برخی منصف و خداترس هم نیستند.

وی با بیان اینکه از منتقدان درخواست دارم که ابتدا پروژه‌ها را ببینند و بعد قضاوت کنند، گفت: برخی نمی‌توانند این موفقیت ساخت 100 کیلومتر مترو را ببینند و برخی این را نمی‌توانند قبول کنند چرا که از خودشان می‌پرسند حالا که این افتتاح‌ها انجام شد بعدا چه کنند؟ چه افتتاح کنند؟

درویش با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد بهره برداری 32 کیلومتر از خط 8 مترو هستیم و مترو به فرودگاه امام خمینی (ره) می‌رسد، گفت: برخی به من می‌گویند به منتقدان توضیح بده که چه کارهایی در دست انجام است. اما باید بگویم بنا نیست این افراد از خواب بیدار شوند و می‌خواهند بی اخلاقی کنند اما باید بگویم که مردم بهترین قاضی هستند و چشم مردم ترازو است.

وی با بیان اینکه یکبار در رسانه‌ای گزارشی در خصوص فاجعه در خط 3 مترو نوشته شد گفت: ماه‌ها به دنبال کارشناسی که این صحبت را کرده بود گشتم اما بالاخره متوجه شدم برخی آدم اجیر می‌کنند تا خاطره و مقاله علمی بنویسند و برخی آدم اجیر می‌کنند تا علیه مترو نیز مطلب نوشته شود.

وی با بیان اینکه 130 میلیارد تومان هزینه ساخت ایستگاه شهید محلاتی شده است گفت: منتقدان یک چرتکه بیاندازند که چه مقدار برای خط 3 هزینه شده است.

وی خطاب به قالیباف گفت: منتقدان سه ماه دیگر قدر شما را می‌دانند و فحش‌هایی که به شما می‌دهند به سمت دیگری سوق پیدا می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر