لاستیک کومهو یا هانکوک، کدام را انتخاب می‌کنید؟

برای انتخاب و خرید لاستیک باید در ابتدا برندهای مختلف را شناخته و با مقایسه آن ها برای خرید بهترین لاستیک تصمیم بگیرید. لاستیک ها نقش بسیار مهمی در تجربه و عملکرد رانندگی دارند. در حقیقت تایر یکی از مهم ترین تجهیزات مربوط به خودرو می باشد و می تواند به صورت مستقیم بر روی امنیت سرنشینان و راننده تاثیر بگذارد.

لاستیک کومهو یا هانکوک، کدام را انتخاب می‌کنید؟

برای انتخاب و خرید لاستیک باید در ابتدا برندهای مختلف را شناخته و با مقایسه آن ها برای خرید بهترین لاستیک تصمیم بگیرید. لاستیک ها نقش بسیار مهمی در تجربه و عملکرد رانندگی دارند. در حقیقت تایر یکی از مهم ترین تجهیزات مربوط به خودرو می باشد و می تواند به صورت مستقیم بر روی امنیت سرنشینان و راننده تاثیر بگذارد.

بسیاری از شرکت ها انواع لاستیک را عرضه کرده اند، اما همه آن ها کیفیت و عمر طولانی ندارند. از جمله برندهای معروف تولید کننده لاستیک در سراسر جهان می توان هانکوک و کومهو را نام برد. شرکت کومهو سال ها است در زمینه تولید انواع تایر فعالیت می کند و توانسته محصولاتی با کیفیت و مقرون به صرفه به بازار عرضه کند.

با شناخت تفاوت لاستیک کومهو با هانکوک می توانید این دو تایر را با یکدیگر مقایسه کنید. شجاع تایر انواع لاستیک خودروهای مختلف را در برندهای مطرح عرضه کرده است‌. با مراجعه به این سایت ضمن خرید می توانید انواع لاستیک خارجی را با یکدیگر مقایسه کنید.

لاستیک کومهو چه ویژگی هایی دارد؟

کیفیت و دوام بالا، یکی از مهم ترین ویژگی های لاستیک کومهو می باشد. این برند‌ طیف گسترده ای از تایر را ارائه می دهد. این لاستیک ها از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه هستند و برای تمام فصول طراحی شده اند‌. تایرهای کومهو در اندازه ها و قیمت های گوناگونی تولید می شوند.

این تجهیزات به دلیل برخورداری از ماندگاری و طول عمر بالا یک گزینه ایده آل برای شما هستند. لاستیک های برند کومهو ترمزگیری عالی داشته و سواری نرمی ارائه می کنند. به علاوه راندمان سوخت بهینه ای دارند. این تجهیزات دارای بدنه ای مستحکم و انعطاف پذیر هستند.

لاستیک ها طوری طراحی شده اند که لرزش های ناشی از حرکت خودرو را دفع می کنند. همچنین دارای قابلیت فرمان پذیری بی نظیری می باشند. لاستیک های کومهو از آج های با کیفیتی برخوردار هستند و در برابر اصطکاک جاده تغییر شکل نمی دهند. از طرف دیگر این تایرها دارای فناوری تیوبلس می باشند.

مزایا و معایب لاستیک کومهو

لاستیک های کومهو دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. به علاوه در مقایسه با شرکت های رقیب از قیمت ارزان تری برخوردار هستند. از طرف دیگر دارای فناوری کاهش صدا می باشند. به همین جهت سواری آرام و راحتی ارائه می دهند. از دیگر مزایای این تایرها می توان به حداکثر طول عمر، مقاومت در برابر ضربه، قابلیت ضد فرسایش و… اشاره کرد.

لاستیک های همه کاره کومهو در سطوح مختلف دارای عملکرد عالی می باشند. به علاوه وزن و قدرت خودرو را به جاده منتقل می کنند و از قابلیت چسبندگی خوبی برخوردار هستند. این تجهیزات بر روی انواع خودروهای سواری عملکرد خوبی دارند. هر لاستیکی در کنار برخورداری از مزایا از یک سری معایب نیز برخوردار می باشد. برای مثال برخی مدل ها ممکن است در زمین های برفی عملکرد چندان قوی نداشته باشند.

لاستیک هانکوک

لاستیک هانکوک چه ویژگی های دارد؟

تایرهای هانکوک جزو بهترین برندهای کره ای می باشند. این لاستیک ها از چسبندگی قابل توجهی برخوردار هستند و در انواع تایرهای تابستانی، زمستانی و تمام فصل تولید شده اند‌. این تجهیزات علاوه بر داشتن کیفیت بالا دارای قیمت مقرون به صرفه ای نیز هستند. از طرف دیگر سواری نرمی ارائه می دهند و در برابر گرما و دما مقاومت بسیار بالایی دارند‌.

تایرهای هانکوک مصرف سوخت پایینی داشته‌ و در زمان ترمزگیری عملکرد عالی ارائه می دهند. از طرف دیگر به دلیل داشتن ساختاری مناسب در هنگام رانندگی چرخش دقیقی فراهم می کنند. این کمپانی که متعلق به کشور کره جنوبی است در تولیدات خود از فناوری های روز دنیا بهره برده است‌.

به علاوه انواع لاستیک را برای انواع شرایط آب و هوایی و اقلیمی تولید می کند. در طراحی این تایرها از تجهیزات و تکنولوژی مدرن دنیا استفاده می شود.

مزایا و معایب لاستیک هانکوک

از جمله مزایای لاستیک های هانکوک می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • برخورداری از میزان مقاومت بالا در برابر شرایط جاده و اصطکاک
  • برخورداری از عملکرد بی نظیر در سطوح برفی و خیس
  • فرمان پذیری و چسبندگی عالی
  • تاثیر بالا در کاهش مصرف سوخت
  • دوام و طول عمر بالا
  • ضربه گیری عالی
  • استحکام بالا در برابر گرمای تولید شده
  • مقاومت بالا در جاده ها و آسفالت های گوناگون
  • روان بودن تایر در هنگام رانندگی
  • برخورداری از شیار های مهندسی شده روی لاستیک
  • و…

از طرف دیگر در بین لاستیک ها شیارهایی وجود دارد و این شیارها در زمین های خیس آب را عبور می دهند. در واقع نمی توان عیب واضحی برای این لاستیک ها در نظر گرفت‌ و با تجربه شخصی متوجه عیب های لاستیک می شوید. به هر حال تجربه رانندگی افراد متفاوت است. به همین جهت نمی توان فقط تجربه دیگران را مدنظر قرار داد.

تفاوت لاستیک کومهو و هانکوک

لاستیک هانکوک بخریم یا کومهو؟

با بررسی تفاوت لاستیک کومهو با هانکوک و مقایسه بین آن ها می توانید انتخاب درستی داشته باشید. در حقیقت در هنگام خرید لاستیک باید ویژگی های آن ها را چک کرده و با توجه به نیاز خودرو اقدام به خرید تایر کنید. برای خرید لاستیک باید به مراکز معتبر مراجعه کنید‌.

این مرکز محصولات خود را همراه با تضمین کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش عرضه می کنند. در این صورت بهتر می توانید به فروشگاه اعتماد کنید. به علاوه در فروشگاه می توانید در مورد خرید و انتخاب لاستیک مشاوره دریافت کنید. شجاع تایر یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه کننده انواع لاستیک خارجی می باشد.

لاستیک

جمع بندی

برندهای مختلفی اقدام به تولید انواع لاستیک کرده اند، اما همه این برندها از کیفیت لازم برخوردار نیستند. بنابراین باید انواع برندهای تولید کننده لاستیک را شناخته و با مقایسه آن ها اقدام به خرید کنید. برندهای کومهو و هانکوک از جمله معروفترین تایرهای خارجی هستند. این لاستیک ها از لحاظ عملکرد و ویژگی های ظاهری با هم متفاوت می باشند. فروشگاه شجاع تایر انواع لاستیک های کومهو و هانکوک را با تضمین کیفیت عرضه کرده است. برای دریافت مشاوره می توانید با شماره 05133444445 تماس بگیرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان