توضیحات سخنگوی دولت درباره استعفای محسن رضایی (+فیلم)

اخیرا رهبری در ساختار شورای هماهنگی سران قوا تغییراتی ایجاد کردند و ضروری بود بر دبیرخانه این شورا تمرکز بیشتری انجام شود. این دبیرخانه فراقوه ای است و نیاز است فعالیت هایش بیشتر شود و استقلال بیشتری می طلبید به همین دلیل محسن رضایی از سمت معاونت اقتصادی دولت استعفا دادند و حکم جدیدی برای دبیرخانه برای وی صادر شد.

سخنگوی دولت دلیل استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی دولت را توضیح داد. 
 
 به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی درباره علت انتقال محسن رضایی به دبیرخانه شورای هماهنگی سران قوا، اظهار کرد: اخیرا رهبری در ساختار شورای هماهنگی سران قوا تغییراتی ایجاد کردند و ضروری بود بر دبیرخانه این شورا تمرکز بیشتری انجام شود. این دبیرخانه فراقوه ای است و نیاز است فعالیت هایش بیشتر شود و  استقلال بیشتری می طلبید به همین دلیل محسن رضایی از سمت معاونت اقتصادی دولت استعفا دادند و حکم جدیدی برای دبیرخانه برای وی صادر شد.
 
وی ادامه داد: تاکنون 28 جلسه سران قوا برگزار و بیش از 30‌ مصوبه  در حوزه های مختلف تجارت، اصلاح نظام بودجه، تامین مالی مسکن، تورم،اصلاح نظام بانکی، رفع ناترازی ها در حوزه های انرژی و رمز ارزها و کالابرگ الکترونیکی در این ایام ساماندهی شده است. 
 
بهادری افزود: 112 جلسه هم در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت برگزار شده و 150 موضوع  در این‌جلسات مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان