آخرین حرف‌های اسماعیل سلطانیان قبل از کوچ ابدی

اسماعیل سلطانیان در آخرین صحبت‌هایش گفته بود که فعلا ناتوان است باید صبر کند ببیند خدا برایش چه می‌خواهد و آیا می‌تواند به عرصه بازیگری برگردد یا خیر.

دوست داشت روی پای خودش بایستد و خوب باشد تا کمتر نگاه ناراحت فرزندانش را ببیند. از خدا فقط سلامتی می‌خواست؛ برای خودش، مردم عزیز ایران و ... . اسماعیل سلطانیان بازیگر پیشکسوت کشورمان امروز برای همیشه قلبش از تپش ایستاد.

سلطانیان همین چند هفته قبل با ایسنا گفت‌وگویی داشت. در صحبت‌هایش هنوز امید به بهبود و بازگشت به کار موج می‌زد. این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون بامداد 24 خرداد ماه در سن 69 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.

او در آخرین صحبت‌هایش گفته بود که فعلا ناتوان است باید صبر کند ببیند خدا برایش چه می‌خواهد و آیا می‌تواند به عرصه بازیگری برگردد یا خیر.

این بازیگر در صحبت‌هایش بارها تاکید کرده بود که از 12 سالگی وارد این حرفه شده و علاقه زیادی به کارش دارد اما ناراحت است که فعلا نمی‌تواند کار کند.

بازیگر سریال های «یوسف پیامبر(ع)»، «مرد هزار چهره»، «وضعیت سفید»، «پایتخت 2»، «معراجی‌ها»، «ستایش» و «رستگاران» که حدود یک سال پیش تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، با وجود آنکه به سختی سخن می‌گفت اما طی مدت تماس تلفنی‌مان با مهربانی پاسخ پرسش‌هایمان را داد.

اسماعیل سلطانیان در سریال یوسف پیامبر

اسماعیل سلطانیان در سریال یوسف پیامبر

سلطانیان که آخرین کار تلویزیونی‌اش سریال «قورباغه» (ساخته هومن سیدی) برای شبکه نمایش خانگی بود، گفت که بعد از این سریال متاسفانه دیگر توان کار کردن نداشته است.

این بازیگر قدیمی درباره علاقه‌اش به بازیگری و اینکه چقدر دوست دارد دوباره مقابل دوربین دیده شود؟ خاطرنشان کرده بود: اگر بهتر شوم چراکه نه؛ به امید خدا هر چه که او بخواهد همان می‌شود. من شغلم را خیلی دوست دارم. از 12 سالگی در کار بازیگری بودم عاشق کارم هستم اما الان متاسفانه ناتوانم و فعلاً در منزل استراحت می‌کنم تا ببینم چه می‌شود.

در آخرین گفت‌وگویمان با این هنرمند فقید، وقتی از آرزوهایش پرسیدیم گفته بود که آرزویش فقط این است که مثل انسان زندگی کنیم، هوای یکدیگر را داشته باشیم و با هم مهربان باشیم مثل انسان‌های واقعی.

او تاکید کرده بود از خدا می‌خواهد کمکش کند روی پاهایش بایستد و خوب باشد که نگاه مهربان فرزندانش کمتر مضطرب شود.

سلطانیان با وجود اینکه اواخر عمرش حال مساعدی نداشت اما با انرژی و امیدی عجیب درباره روزهایی که برایش گذشت می‌گفت؛ «به هر حال سال 1401 هم با همه خوبی‌ها و بدی‌هایش گذشت. دنیا همه چیزش بد نیست خوبی هم دارد. بالا و پایین دارد. انسان مثل چهارفصل می ماند؛ بهار دارد تابستان، پاییز و زمستان. فقط باید امیدوار بود.»

سلطانیان در سریال وضعیت سفید

سلطانیان در سریال وضعیت سفید

او خطاب به مردم کشورش هم اینطور اظهار علاقه کرده: آرزوی سلامتی، سربلندی و عاقبت بخیری برای همه دارم.

اسماعیل سلطانیان در واکنش به این جمله که آیا مدیران سینما و تلویزیون جویای احوالش هستند و صحبتی با آنها دارد؟ گفته بود که کم و بیش جویای احوالش هستند و برخی دوستان تماس می گیرند. او خاطرنشان کرده بود همه می‌دانند که مدت هاست جراحی کرده و توان کار کردن ندارد و حال خوشی هم ندارد اما باز هم خداراشکر کرده بود.

این هنرمند پیشکسوت کشورمان گفته بود که حرف خاصی با کسی ندارد فقط مثل همیشه احترام به پیشکسوتان را تاکید کرده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان