این دفتر خانگی که بر فراز سان فرانسیسکو معلق است! (+عکس)

در مورد مبلمان، یک میز توکار بزرگ و تخت روکش دار منحصر به فرد لبه جلویی فضای “Aerie” توسط OPA را اشغال و نمای پانوراما ۱۸۰ درجه ای این فضا را کنترل می کنند. بالای سطح کار اولیه نیز فضا به صفحات طراحی شده روی سقف می رسد که در نوع خود کاملا حرفه ای خلق شده اند.

موبنا – پروژه «Aerie» که بر فراز شهر سان فرانسیسکو معلق است، افزونه کوچکی به این شهر کالیفرنیایی به شمار می رود. معماران Luke Ogrydziak و Zoë Prillinger از OPA این پروژه را به عنوان یک فضای کار و مطالعه پر جنب و جوش روی یک مجموعه مسکونی چهار طبقه طراحی کرده اند.

از لحاظ مفهومی، این طراحی شامل عناصر ساده و در عین حال مدرن است تا محیطی ایده آل برای تفکر ایجاد کند. در نتیجه این تلاش ها فضایی فیزیکی و روانی ایجاد شده که نه تنها حس وضوح، بلکه استقلال را نیز ارائه می دهد. به معنای واقعی کلمه، این دفتر خانگی روی پشت بام مکانی است برای بررسی جهان به دور از گرفتاری های روزمره آن. OPA می نویسد: این اتاق کوچک محلی است برای فاصله گرفتن؛ یک عقب نشینی هنرمندانه از شهر و خانه.

در مورد مبلمان، یک میز توکار بزرگ و تخت روکش دار منحصر به فرد لبه جلویی فضای “Aerie” توسط OPA را اشغال و نمای پانوراما 180 درجه ای این فضا را کنترل می کنند. بالای سطح کار اولیه نیز فضا به صفحات طراحی شده روی سقف می رسد که در نوع خود کاملا حرفه ای خلق شده اند.

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان