آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز

ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ از شنبه ۲۷ خرداد آغاز و تا چهارشنبه ۳۱ خرداد ادامه خواهد یافت.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال 1402 خبر داد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ علی صدر گفت: ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال 1402 از شنبه 27 خرداد آغاز و تا چهارشنبه 31 خرداد ادامه خواهد یافت.
 
وی افزود: با توجه به محدودیت زمانی به متقاضیان توصیه می‌شود در مهلت اعلام شده برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.
 
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با بیان این که این آزمون پنج‌شنبه 12 مرداد برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: ضروری است متقاضیان ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال 1402 نسبت به مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون حاوی شرایط و ضوابط و اطلاعات شغل محل‌ها اقدام کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان