کشوری با ممنوعیت تلفن همراه برای افراد زیر ۱۲سال

به تازگی و برای برای نخستین بار در جهان در شهر گری‌استونز ایرلند، برخی مدارس و والدین استفاده از تلفن همراه را برای کودکان زیر ۱۲ سال ممنوع کرده‌اند. اقدامی مبتکرانه که تاکنون هیچ کشوری قانونی به این منظور وضع نکرده است.

Cruinniú na nÓg عنوان روزی است برای فعالیت‌های خلاقانه تجسمی کودکانه در ایرلند؛ در نمایشگاهی که در گالری Luan راه‌اندازی شد، کودکان ایرلندی آثار خود را برای تماشای عموم عرضه کردند؛ کشوری که استفاده از تلفن‌های هوشمند را برای افراد زیر 12 سال ممنوع کرده است.
 
به گزارش ایرنا، روز ملی سالانه فعالیت‌های خلاقانه روزی مختص کودکان و افراد زیر 18 سال در ایرلند است تا هنر خود را در گالری Boardwalk مشاهده کنند. این نمایشگاه نشان دهنده دستاوردهای هنری کودکانی است که در رویداد ملی امسال Cruinniú na nÓg شرکت کردند.
 
این رویداد توسط اداره هنر Westmeath و Creative Ireland پشتیبانی می‌‎شود، روز 17 ژوئن راه‌اندازی شد.
 
آثاری که در این نمایشگاه ارائه شده، رویاهای کودکانه در سفر به قلمروهای داستانی است.
 
مجسمه‌سازی، فیلم، رسانه‌های ترکیبی و نقاشی هنرهایی است که کودکان از طریق خلاقیت‌های خود، جهان‌های جایگزین خود را تجسم می‌کنند.
 
این نمایشگاه تا روز 25 ژوئن و با حمایت شورای هنر ایرلند دایر خواهد بود.
 
به تازگی و برای برای نخستین بار در جهان در شهر گری‌استونز ایرلند، برخی مدارس و والدین استفاده از تلفن‌های هوشمند را برای کودکان زیر 12 سال ممنوع کرده‌اند. اقدامی مبتکرانه که تاکنون هیچ کشوری قانونی به این منظور وضع نکرده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان