آیت‌الله‌العظمی سبحانی:

حقوق کارمندانی که حق مردم را تضییع کنند، حرام است

گروه حوزه‌های علمیه: آیت‌الله‌العظمی سبحانی با بیان این که رضایت مردم، سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی است گفت: از نظر اسلام حقوق کارمندانی که حق مردم را تضییع کنند، حرام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، این مرجع تقلید 16 شهریور در دیدار استاندار قم بر ضرورت انتخاب مدیران بومی تاکید کرد و گفت: زمان زیادی طول می‌کشد تا افراد غیر بومی مشکلات استان را بشناسند.

ایشان با اشاره به برخی کم کاری‌ها در ادارات استان، متمرکز نمودن کارها در مکانی مشخص، در راستای جلوگیری از تردد و اتلاف وقت مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود: بایستی سازو کارها و روال‌های صحیح خدمت به مردم مشخص شود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه رضایت مردم سرمایه  اصلی نظام جمهوری اسلامی است، بیان کرد: از نظر اسلامی، حقوق دریافتی افرادی که حق مردم را تضییع می‌کنند، حرام است.

آیت الله سبحانی مقابله با بدحجابی را از دیگر وظایف مسئولین دانسته و تصریح کرد: معابر و ادارات قم بایستی نمود جایگاه فرهنگی این شهر باشند.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه بیمارستان‌های قم در شان این شهر نیستند، افزود: رئیس جمهور در سفر به قم وعده ساخت بیمارستان 1000 تخت خوابی را دادند که امیدواریم هر چه زودتر اجرایی شود.

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این دیدارها با اشاره به سوابق مدیریتی خود در عرصه های مختلف اظهار کرد: امیدوارم در سمت استاندار قم بتوانم منشا خدمات برای مردم و زائرین باشم.

استاندار قم با بیان اینکه قم خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی و مرکز امید مسلمین و به ویژه شیعیان جهان است افزود: برنامه ریزی ها و اقدامات اجرایی نیز باید با این شان و جایگاه همخوانی داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان