۵۰ خودروی آینده که ارزش انتظار دارند: ۲۰۲۳-۲۰۲۶ (بخش ۲)

آینده نزدیک است؛ این ۵۰ خودرو (بخش دوم خودروهای سدان در ادامه منتشر می‌شود) در سال‌های آتی برجسته برند خود خواهند بود.

50 خودروی آینده که ارزش انتظار دارند: 2023-2026 (بخش 2)

آینده نزدیک است؛ این 50 خودرو (بخش دوم خودروهای سدان در ادامه منتشر می‌شود) در سال‌های آتی برجسته برند خود خواهند بود.

منظرهٔ خودروسازی در حال تغییر است. در سال‌های آینده، اتومبیل‌های هیبریدی و کاملاً الکتریکی به عنوان قدرتی کامل در حال انتقال قدرت می‌شوند؛ برخی از سازندگان خودرو حتی به‌طور کامل قدرت باتری را تغییر خواهند داد. به زودی، خریداران قادر خواهند بود تا تقریباً در هر بخشی از بازار خودرو یک خودروی الکتریکی خریداری کنند، حتی در دسته‌های خودروهای اسپرت و هایپرکار.

Hyundai N Vision 74

Hyundai N Vision 74

Hyundai N Vision 74

هیوندای N Vision 74
تاریخ عرضه: تعیین نشده

آیا انجام می‌شود یا نمی‌شود؟ داستان پیوسته با خودروی ورزشی هیوندای N Vision 74 ادامه دارد، اما نشانه‌های قوی برای اینکه این خودرو ورزشی ممکن است وجود داشته باشد، وجود دارد. پس از معرفی کنسپت در سال 2022، گزارش‌ها به وجود تولید محدود اشاره کردند. اما سپس هیوندای این نظریات را رد کرد. اخیراً، شایعات نشان دادند که N Vision 74 واقعاً به تولید می‌رود، اما هنوز واضح نیست که این امر چقدر درست است.

Lamborghini Revuelto SVJ

Lamborghini Revuelto SVJ

Lamborghini Revuelto SVJ

لامبورگینی روولتو SVJ
تاریخ عرضه: تعیین نشده

اگرچه لامبورگینی روولتو به تازگی معرفی شده است، اما شایعاتی از وجود نسخه SVJ قوی‌تر در حال پخش هستند. این نمایش پیش‌بینی می‌کند که روولتو با توان بیشتر چگونه به نظر می‌رسد، با توان بیشتری زیر آن کاپوت زیبا. SVJ باید از همان مجموعه قدرت هیبریدی V12 استاندارد روولتو استفاده کند، با اختلافی که توان بیشتری خواهد داشت.

Lexus LFA EV

Lexus LFA EV

Lexus LFA EV

ال‌اف‌ای الکتریکی لکسوس
تاریخ عرضه: تعیین نشده

در واقع نام LFA آیا بازگشت می‌کند یا خیر هنوز واضح نیست، اما می‌دانیم که لکسوس در حال ساخت خودروی ورزشی الکتریکی جدیدی با الهام از لکسوس LFA معروف است. کنسپت Electrified Sport زیبایی که در سال 2021 معرفی شد، مبنای خودروی ورزشی الکتریکی جدید لکسوس خواهد بود. گزارش‌های ابتدایی نشان می‌دهد که می‌تواند زمان 0 تا 60 را در حدود دو ثانیه و حتی جعبه‌دندهٔ دستی داشته باشد.

Lotus Envya

Lotus Envya

Lotus Envya

لوتوس اِنویا
تاریخ عرضه: 2023

SUV الکتریکی اِلتره نشان دهندهٔ نخستین حرکت لوتوس در محصولات اصلی است، حتی اگر هزینهٔ آن حدود 85,000 دلار باشد. وقتی سدان اِنویا در انتهای امسال عرضه شود، این خودروی لوتوس با جذابیت عمومی بیشتری همراه خواهد بود. و همانند مدل بزرگتر اِلتره و هر محصول دیگر لوتوس از این پس، همچنین الکتریکی خواهد بود.

Mercedes-AMG GT

Mercedes-AMG GT

Mercedes-AMG GT

مرسدس-آم‌جی GT
تاریخ عرضه: 2023

مرسدس-بنز AMG GT جدید در انتهای امسال معرفی خواهد شد. این خودرو در حال حاضر به‌طور کامل الکتریکی نخواهد بود، با تثبیت پیشرانش V8 توسط مرسدس، با امکان گزینهٔ هایبرید نیمه سنگینی وجود دارد، اما براساس عکس‌های جاسوسی که منتشر شده، شکلی شبیه به AMG GT قبلی خواهد داشت. و این GT جدید در لانچ به دو نوع، 43 و 53 در دسترس خواهد بود.

Mercedes-Benz EQA Sedan

Mercedes-Benz EQA Sedan

Mercedes-Benz EQA Sedan

مرسدس-بنز EQA سدان
تاریخ عرضه: 2024

خط تولید مرسدس دچار یک تحول است که به زودی همهٔ خودروهای بنزی از سوخت بنزین به برق منتقل می‌شوند، از جمله برخی از کوچکترین محصولات شرکت. سدان EQA مرسدس-بنز (نه SUV که از قبل به فروش می‌رسد) در سال 2024 به عنوان EV ورودی برای این برند عرضه خواهد شد. با الهام از مدل‌های CLA و A-Class با پیشرانش بنزینی، EQA باید طراحی سه‌بعدی سانسور و حداقل 200 اسب بخار توان داشته باشد.

Polestar 5

Polestar 5

Polestar 5

پولستار 5
تاریخ عرضه: 2024

وقتی پولستار 5 در سال 2024 عرضه شود، به عنوان خودروی نمادین شرکت عمل خواهد کرد. این خودروی الکتریکی سوئدی با رقابت با خودروهایی مانند پورشه تایکان و آئودی ای-ترون، با توان تا 884 اسب بخار در نسخهٔ قدرتمندتر و توانایی 800 ولت، به معنای این است که با استفاده از یک شارژر سریع DC، می‌تواند در 20 دقیقه فقط 80 درصد شارژ را به دست آورد. اما پولستار 5 همچنین ممکن است با قیمتی حداقل 90,000 دلار عرضه شود.

Polestar O2 Convertible

Polestar O2 Convertible

Polestar O2 Convertible

پولستار O2 کانورتیبل
تاریخ عرضه: 2025

پس از سال حداقل یک سال، خودروی اسپورتی زیبای O2 کانورتیبل در سال 2025 به عنوان پولستار 6 به تولید خواهد رسید. این خودرو به عنوان اولین رودستر پولستار عرضه خواهد شد و بیش از 800 اسب بخار توان خواهد داشت. همچنین، این خودروی کابردی تنها یکی از کمترین خودروهای دیگر با سقف باز الکتریکی در بازار خواهد بود.

Porsche Electric Hypercar

Porsche Electric Hypercar

Porsche Electric Hypercar

پورشه هایپرکار الکتریکی
تاریخ عرضه: نامشخص

پورشه قول داده است که یک هایپرکار جدید را مانند 918 اسپایدر و کاررا GT ساخت خواهد کرد. اما زمان عرضه این خودرو چه زمانی خواهد بود؟ هنوز نامعلوم است؛ مدیر عامل پورشه، الیور بلومه، گفته است که هایپرکار “همیشه بخشی از استراتژی پورشه است” اما به زمان عرضه متعهد نشده است. اما اگر مفهوم اخیر ماموریت X هر گونه راهنمایی باشد، نسخه تولیدی باید خیلی دور نباشد. ماموریت X تولیدی (یا هر نام دیگری که ممکن است داشته باشد) به صورت کاملاً الکتریکی خواهد بود و پورشه برنامه دارد که آن را سریعترین خودرو تولیدی در مدار نوربورگرینگ قرار دهد.

Porsche 718 Boxster / Cayman EV

Porsche 718 Boxster / Cayman EV

Porsche 718 Boxster / Cayman EV

پورشه 718 بوکستر / کایمن الکتریکی
تاریخ عرضه: 2024

بوکستر و کایمن هر دو تا اوایل سال آینده الکتریکی خواهند شد. این خودروهای آیکونیک پورشه موتورهای بنزینی خود را به جای آنها به پلتفرم EV چند منظوره گروه خودروسازی فولکس‌واگن منتقل خواهند کرد. پورشه امیدوار است که وزن خودروهای خود را در حداقل نگه دارد و حداقل 450 اسب بخار توان در نسخهٔ پایه و توان بیشتری در نسخه‌های بالاتر را در اختیار قرار دهد.

Tesla Hatchback

Tesla Hatchback

Tesla Hatchback

تسلا هچبک
تاریخ عرضه: نامشخص

بسیاری از افراد درباره تسلا سایبرتراک و تسلا رودستر، دو خودرویی که مدت طولانی منتظر آنها هستند، صحبت می‌کنند. اما بسیار کم دربارهٔ هچبک موردشایع تسلا صحبت شده است که می‌تواند یک خودروی الکتریکی با قیمت 25,000 دلار باشد. شایعات نشان می‌دهند که شرکت در حال حاضر در بازارهایی مانند چین خودروی کوچک را تست می‌کند، اما هنوز تاریخ معرفی رسمی مشخص نشده است.

Tesla Roadster

Tesla Roadster

Tesla Roadster

تسلا رودستر
تاریخ عرضه: 2024

برای تسلا رودستر مورد انتظار، نوری در انتهای تونل به نظر می‌رسد. گزارش‌ها نشان می‌دهند که با آغاز تولید سایبرتراک در امسال، شرکت ممکن است در سال 2024 کار روی رودستر را آغاز کند. امیدواریم نسخه تولیدی این ابرخودرو در اوایل سال 2024 ظاهر شود و در سال آینده به فروش برسد.

Toyota GR Prius

Toyota GR Prius

Toyota GR Prius

تویوتا GR پرایوس
تاریخ عرضه: نامشخص

ما قبلاً GR پرایوس را در قالب مفهومی دیده‌ایم، بنابراین منطق می‌گوید که نسخه تولیدی می‌تواند یک امکان واقعی باشد. مفهوم GR پرایوس دارای یک بخش جلویی تند و با یک گریل بزرگتر، هواپیمایی بهبود یافته، یک چرخ و لاستیک جدید و ممکن است قدرت بیشتر باشد – البته تویوتا برای مفهوم هیچ مشخصات رسمی ندارد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان