هر آنچه از فیلم Bird Box Barcelona باید بدانید

در دسامبر سال ۲۰۱۸ میلادی، فیلم ترسناک و آخرالزمانی «جعبه پرنده» روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شد. این اثر با داستان جذاب و همچنین اورجینال خودش توانست به‌سرعت توجه مخاطبان را به خودش جلب کند و به یکی از آثار محبوب و مورد علاقه طرفداران تبدیل شود.

هر آنچه از فیلم Bird Box Barcelona باید بدانید

در دسامبر سال 2018 میلادی، فیلم ترسناک و آخرالزمانی «جعبه پرنده» روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شد. این اثر با داستان جذاب و همچنین اورجینال خودش توانست به‌سرعت توجه مخاطبان را به خودش جلب کند و به یکی از آثار محبوب و مورد علاقه طرفداران تبدیل شود.

فیلم «جعبه پرنده» داستان شیوع گسترده خودکشی‌های غیر قابل توضیحی در سراسر ایالات متحده، اروپا و آسیا را نشان می‌دهد. همان‌طور که جهان به‌سرعت در هراس و هرج و مرج فرود می‌رود، علت نابودی جامعه بشری آشکار می‌شود. موجوداتی مرموز و اهریمنی به سیاره زمین آمده‌اند تا زمین را نابود کنند و بازمانده‌ها نیز متوجه می‌شوند که حتی نگاه به این موجودات، فرد را به سمت جنون می‌کشاند و باعث خودکشی وی می‌شود. بنابراین، بازمانده‌ها تمام پنجره‌ها را می‌پوشانند، چشمان خود را می‌بندند و سعی می‌کنند در این وضعیت تاریک و جدید زنده بمانند.

پس از موفقیت فیلم اول، در سال 2021 میلادی اعلام شد که قرار است نسخه‌هایی فرعی شامل فیلم‌هایی با زبان‌های مختلف در یک دنیای سینمایی مشترک از این فیلم ساخته شوند و اولین اثر نیز فیلم جعبه پرنده بارسلونا (Bird Box Barcelona) است که داستان تلاش پدر و دختری برای زنده ماندن در این جهان را روایت می‌کند. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر سینمایی آشنا شوید.

عوامل سازنده فیلم Bird Box Barcelona

فیلم «جعبه پرنده بارسلونا» به نویسندگی و کارگردانی برادران فیلمساز دیوید پاستور و الکس پاستور است. این دو قبلاً در پروژه‌های مختلفی همچون فیلم Carriers، فیلم The Last Days و فیلم Self/less با یکدیگر همکاری داشتند، فیلم‌هایی که همگی آن‌ها در ژانر پادآرمانی و علمی تخیلی هستند.

دنیل آرانیو وظیفه فیلمبرداری فیلم «جعبه پرنده بارسلونا» را در دست دارد و زلتیا مونتس نیز موسیقی متن این اثر را ساخته است. فیلمبرداری این اثر نیز در اوایل سال 2022 میلادی و در شهر بارسلونا انجام شده است.

داستان فیلم Bird Box Barcelona

فیلم «جعبه پرنده بارسلونا» در خط زمانی موازی با فیلم اصلی قرار دارد و اتفاقات آن در شهر بارسلونای اسپانیا جریان دارد. این فیلم داستان سباستین و دختر جوانش به نام آنا را دنبال می‌کند که تلاش دارند تا از میان خیابان‌های بایر شهرشان یعنی شهر بارسلونا عبور کنند. این در حالی است که آن‌ها باید از موجوداتی که مسئول نابودی جمعیت هستند نیز دوری کنند و همین نیز باعث می‌شود تا آن‌ها با گروهی از بازمانده‌ها نیز متحد شوند. خلاصه داستان رسمی منتشر شده از سوی سرویس آنلاین نتفلیکس برای این فیلم به شرح زیر است:

«فیلم «جعبه پرنده بارسلونا» گسترش فیلمی است که در سال 2018 میلادی توانست مخاطبان بسیار زیادی را به خودش جلب کند. پس از اینکه نیرویی مرموز جمعیت جهان را به طور قابل‌توجهی کاهش داد و باعث نابودی افراد بسیار زیادی شده، سباستین باید در میان خیابان‌های متروک بارسلونا برای زنده ماندن تلاش کند. همان طور که او با دیگر بازمانده‌ها اتحادی نه چندان راحتی شکل می‌دهد، سعی دارد تا از این شهر خارج شود و این در حالی است که تهدیدی بسیار شوم‌تر و غیرمنتظره بر سر راه او قرار می‌گیرد.»

بازیگران فیلم Bird Box Barcelona

در فیلم «جعبه پرنده بارسلونا» ماریو کاساس نقش سباستین را به تصویر می‌کشد و آلخاندرا هاوارد نیز نقش دختر وی به نام آنا را ایفا می‌کند. از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «جعبه پرنده بارسلونا» نقش‌آفرینی می‌کنند نیز می‌توان جورجینا کمپبل، دیگو کالوا، می‌شل جنر، لئوناردو اسباراگلیا، لولا دوناس، پاتریک کریادو و گونزالو د کاسترو را نام برد.

تاریخ پخش فیلم Bird Box Barcelona

فیلم «جعبه پرنده بارسلونا» محصولی اورجینال از سرویس آنلاین نتفلیکس است که قرار است به‌صورت انحصاری در تاریخ 14 ژوئیه سال 2023 میلادی (جمعه 23 تیر 1402) روی این سرویس عرضه شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان