خونریزی مغزی دروازه‌ بان سابق منچستر یونایتد

بر این اساس رسانه‌های هلندی  خبر دادند دروازه‌ بان سابق منچستر یونایتد و مدیر سابق باشگاه آژاکس به دلیل خونریزی مغزی به بیمارستان منتقل شده است و در بخش مراقبت های ویژه قرار دارد.

رسانه‌های هلندی خبر دادند ادوین فن‌درسار، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد و مدیر سابق باشگاه آژاکس، به دلیل خونریزی مغزی به بیمارستان منتقل شده است.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، حال ادوین فان در سار دروازه بان سابق هلند و منچستریونایتد مساعد نیست. بر این اساس رسانه‌های هلندی  خبر دادند دروازه‌بان سابق منچستریونایتد و مدیر سابق باشگاه آژاکس به دلیل خونریزی مغزی به بیمارستان منتقل شده است و در بخش مراقبت های ویژه قرار دارد.
 
پزشکان در حال مداوای این دروازه بان هستند و هنوز بیانیه ای از سوی بیمارستان درباره آخرین شرایط فان در سار منتشر نشده است.
 
ادوین فان در سار یکی از بهترین دروازه بان های فوتبال جهان بود که با منچستریونایتد به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیز رسید و سال ها در ترکیب تیم ملی فوتبال کشورش نیز به میدان رفت.
 
فان در سار در طول دوران حرفه ای خود علاوه بر منچستریونایتد در تیم های آژاکس، یوونتوس و فولام بازی کرد. او 130 بازی نیز برای تیم ملی هلند انجام داد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان