معرفی انیمه PSYCHO-PASS: Providence

فرنچایز سایکو پس یک دنیای پاد آرمانی و تاریک را به نمایش در می‌آورد که در آن، دولت ژاپن به امید پیشگیری از جرم و جنایت، سلامت روانی شهروندان خودش را به‌شدت رصد می‌کند

معرفی انیمه PSYCHO-PASS: Providence

فرنچایز سایکو پس یک دنیای پاد آرمانی و تاریک را به نمایش در می‌آورد که در آن، دولت ژاپن به امید پیشگیری از جرم و جنایت، سلامت روانی شهروندان خودش را به‌شدت رصد می‌کند. حالا فیلمی تازه از این فرنچایز ساخته شده که انیمه سایکو پس: مشیت (PSYCHO-PASS: Providence) نام دارد و این اثر قرار است با دوبله انگلیسی توسط کرانچی‌رول روی پرده سینماها اکران شود. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر سینمایی آشنا شوید.

عوامل سازنده انیمه PSYCHO-PASS: Providence

انیمه «سایکو پس: مشیت» به کارگردانی نائویوشی شیوتانی است، کسی که تاکنون در تمام آثار فرنچایز سایکو پس کار کرده است. این کارگردان قبلاً به‌عنوان انیماتور در انیمه سریالی حمله به تایتان (Attack on Titan)، کیمیاگر تمام فلزی (Fullmetal Alchemist) و انیمه Ghost in the Shell: Stand Alone Complex نیز کار کرده است.

فیلم‌نامه انیمه سینمایی «سایکو پس: مشیت» را نیز ماکوتو فوکامی و تاو اوبوکاتا قلم زده‌اند. اوبوکاتا قبلاً فیلم‌نامه انیمه Ghost in the Shell: Arise و RWBY: Ice Queendom را نوشته است و سابقه نگارش فیلم‌نامه انیمه PSYCHO-PASS 2 را نیز دارد. ماکوتو فوکامی نیز قبلاً سابقه فیلم‌نامه نویسی در این فرنچایز را داشته و از جمله نویسنده‌های فیلم‎‌نامه انیمه سینمایی Resident Evil: Death Island نیز است.

داستان انیمه PSYCHO-PASS: Providence

دنیای سایکو پس روی متوقف کردن مجرمان قبل از اینکه بتوانند جنایتی مرتکب شوند، تمرکز دارد و همین نیز سبب شده تا شباهت‌هایی با داستان فیلم Minority Report داشته باشد. این انیمه سینمایی تازه داستان خودش را روی آکین سونموری، بازپرس دپارتمان تحقیقات جنایی و قهرمان اصلی فرنچایز متمرکز خواهد کرد.

آکین و همکارانش با استفاده از سلاح‌هایی به نام دومینیتور می‌توانند ضریب جرم افراد را بخوانند یا اینکه چقدر احتمال دارد فرد مرتکب جرم شود. کسانی که ضریب جرمشان خیلی بالا است، زندانی می‌شوند. برخی از افراد با ضریب جرم بسیار بالا اجازه پیدا می‌کنند که از زندان خارج شوند اما تحت نظارت مستقیم و شدید بازرسان قرار می‌گیرند.

انیمه سینمایی «سایکو پس: مشیت» به‌عنوان داستانی ناگفته توصیف شده که فیلم‌ها و سریال این فرنچایز را به یکدیگر مرتبط می‎کند. همین نیز باعث می‌شود تا به اثری ارزشمند تبدیل شود. در ادامه خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای این اثر را مشاهده می‌کنید.

«ژانویه سال 2118، بازرس ارشد تحقیقات جنایی، آکان تسونموری، گزارشی از یک حادثه در یک کشتی خارجی را دریافت می‌کند که بر طبق آن، جسد پروفسور میلیشیا استرونسکایا کشف شده است. پشت این حادثه گروهی به نام صلح شکنان قرار دارند، یک سازمان شبه نظامی خارجی و یک تهدید خارجی که مقالات تحقیقاتی پروفسور به نام سند استرونسکایا را هدف قرار داده‌اند. آکاهن دوباره با شینیا کوگامی، فراری سابق بخش تحقیقات جنایی همراه می‎شود تا این پرونده را حل کنند، پرونده‌ای که به سرعت فراتر از انتظارات آن‌ها می‌رود. اسناد استرونسکایا می‌تواند حقیقتی را آشکار کند که دولت ژاپن و حتی سیستم سیبیل را تا مرکزشان تکان بدهد.»

صداپیشه‌های انیمه PSYCHO-PASS: Providence

برخی از صداپیشه‌های انیمه سریالی اصلی در انیمه «سایکو پس: مشیت» صداپیشگی می‎کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به کانا هانازاوا، توموکازو سکی، کنجی نوجیما، شیزوکا ایتو، آین ساکورا و تعدادی دیگر در نسخه ژاپنی اشاره کرد. در نسخه دوبله انگلیسی نیز کیت اوکسلی، رابرت مک‌کولوم، جسی جیمز کرل، لیندسی سیدل و تعدادی دیگر وظیفه صداپیشگی را برعهده دارند.

تاریخ اکران انیمه PSYCHO-PASS: Providence

انیمه سینمایی «سایکو پس: مشیت» هم اکنون در ژاپن روی پرده سینماها اکران شده است و این در حالی است که حالا این اثر قرار است در نقاط مختلف جهان به روی پرده سینماها اکران شود. این اثر در استرالیا، کانادا، انگلیس، ایرلند و نقاط دیگر اکران می‌شود و بیننده‌ها در آمریکا می‌توانند آن را در تاریخ 14 ژوئیه سال 2023 میلادی (جمعه 23 تیر 1402) روی پرده سینماها ببینند. این اثر پس از مدتی روی سرویس آنلاین کرانچی‌رول نیز عرضه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان