دریافت موتور V۸ اختیاری با قدرت ۲،۳۰۰ اسب بخار برای Koenigsegg Gemera

وقتی Koenigsegg Gemera در مارس ۲۰۲۰ رونمایی شد، این برند سوئدی موتور سه سیلندر ۲.۰ لیتری توربو دار با سه موتور الکتریکی که به طور ترکیبی ۱،۷۰۰ اسب بخار و ۲،۵۸۱ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند را معرفی کرد

دریافت موتور V8 اختیاری با قدرت 2،300 اسب بخار برای  Koenigsegg Gemera

وقتی Koenigsegg Gemera در مارس 2020 رونمایی شد، این برند سوئدی موتور سه سیلندر 2.0 لیتری توربو دار با سه موتور الکتریکی که به طور ترکیبی 1،700 اسب بخار و 2،581 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند را معرفی کرد. اما شرکت رازی پنهان نگه داشته است. سازنده خودرو یک موتور V8 توربو دوگانه 5.0 لیتری را به عنوان گزینه دوم موتور معرفی کرده و همزمان با این امر به توسعه کارخانه پرداخته است.

این موتور V8 توان خروجی جمرا را به 2،300 اسب بخار و 2،028 پوند فوت (2،750 نیوتن-متر) گشتاور افزایش می‌دهد وقتی که با سوخت E85 سوزانده شود. ارتقاء به موتور بزرگتر نسبت به موتور سه سیلندری، 400،000 دلار به قیمت این ابرخودروی چهار نفره اضافه می‌کند. این موتور هشت سیلندری به گیربکس نه سرعتهٔ سرعت نوری کونیگسگ متصل می‌شود.

گزینه دوم موتور تغییر تنها تغییری برای جمرا نیست. کونیگسگ اکنون آینه‌های جانبی سنتی را به جای دوربین‌ها در خودروی نمایشی اصلی نصب می‌کند. این تغییر به این دلیل انجام می‌شود که هنوز دوربین‌ها در همهٔ بازارها، مانند ایالات متحده، قانونی نیستند.

همچنین جمرا یک پکیج اختیاری با نام Ghost Package نیز دریافت می‌کند. این پکیج شامل یک فلاپر جلویی بزرگتر، سیستم اس-داکت، بال عقب و تنظیمات بیشتری در حوزهٔ آئرو است. این تغییرات در بخش جلویی به این معنی است که از زیر هود دیگر استفاده‌ای نمی‌شود.

توسعهٔ کارخانه شامل منطقهٔ جدیدی برای تولید، اتاق انتظار مشتریان، مرکز تجربه، دفاتر، فضای رویداد، نمایشگاه، فروشگاه‌ها و انبارهای اضافی است. کونیگسگ همچنین یک پیست آزمایشی در محل در حال ساخت است.

اگرچه توسعهٔ کارخانه به پایان رسیده است، تحویل‌های نخستین مشتریان جمرا مورد تخمین تا سال 2025 آغاز شود. کونیگسگ قصد دارد 300 دستگاه از آنها را تولید کند.

در مارس 2022، کونیگسگ اولین نمونهٔ قابل رانندگی جمرا را به نمایش گذاشت. در آن زمان، موتور سه سیلندر تنها قادر به رفتن به حدود 4500 دور در دقیقه بود. در شکل نهایی، باید قادر به رسیدن به 8،500 دور در دقیقه باشد.

کونیگسگ تخمین می‌زند جمرا سه سیلندری می‌تواند در 1٫9 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت برسد و شرکت فکر می‌کند که می‌تواند به 249 مایل در ساعت برسد. این خودرو دارای ویژگی‌هایی مانند چهار چرخ محرک، سرعت‌گیری در همهٔ چرخ‌ها، چرخش چهار چرخه و تقسیم گشتاور است. باتری مدل سه سیلندری هیبریدی تا 31 مایل رانندگی برقی فراهم می‌کند.

با توجه به استانداردهای خودروهای اسپرت، جمرا دارای داخلی بسیار لوکسی است. امکاناتی مانند چهار صندلی گرمکن، هشت پرچمدار (بخشی از آن‌ها دارای گرمایش و سرمایش است)، صفحه‌های سرگرمی جلو و عقب، کنترل سه منطقه‌ای اززمان و شارژگرهای بی‌سیم جلو و عقب وجود دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان