انتشار کتاب داستان رفاقت عباس کیارستمی با آیدین آغداشلو

کتاب «من عباس کیارستمی هستم» داستان آشنایی و رفاقت کیارستمی با آیدین آغداشلو در دبیرستان جم قلهک را روایت می‌کند.

همزمان با هفتمین سالگرد درگذشت عباس کیارستمی، فیلم‌ساز و عکاس نامدار ایرانی، کتاب «من عباس کیارستمی هستم؛ گندم‌زارهای من» منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این کتاب از  مجموعه «کودکی نامداران» (نامداران یک‌صد سال اخیر ایران)  به قلم پرویز امینی و تصویرگری پروانه نعمتی، مناسب گروه سنی بالای 12 سال (نونهال) است که در 24 صفحه، قطع وزیری و به قیمت 15هزار تومان با شمارگان 2500 نسخه از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

ناشر در معرفی این مجموعه و کتاب نوشته است: مجموعه «کودکی نامدراران» در قالب 10 عنوان کتاب به شیوه اول شخص و از زبان شخصیت اصلی به کودکی چهره‌های نامدار ایرانی در حوزه‌های مختلف می‌پردازد و شامل داستان‌هایی است که با شخصیت‌پردازی مناسب و تصویرسازی جذاب، نوجوانان را به فضای زندگی این چهره‌ها در قرن گذشته نزدیک می‌کند.

کتاب «من عباس کیارستمی هستم» داستان آشنایی و رفاقت کیارستمی با آیدین آغداشلو در دبیرستان جم قلهک را روایت می‌کند.

در پشت جلد این کتاب درباره مجموعه «کودکی نامداران» آمده است: «هر کودک ایرانی، از نامداران آینده ایران است. هر کودک ایرانی پرچم‌دار هویت ملی ایران است. هر کودک ایرانی اعتماد به نفس ملی ایران است و کودکی نامداران، آینده درخشان کودکان ایران است.»

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان