سوپرشارژر قابل نصب برای آئودی R۸، بدون نیاز به تغییرات فیزیکی

شرکت تیونر آمریکایی VF Engineering یک کیت سوپرشارژر قابل نصب برای آئودی R۸ معرفی کرده است و این کیت باعث می‌شود که این ابرخودرو با موتور میانی ۸۳۰ اسب بخار قدرت جدیدی به دست آورد.

سوپرشارژر قابل نصب برای آئودی R8، بدون نیاز به تغییرات فیزیکی

شرکت تیونر آمریکایی VF Engineering یک کیت سوپرشارژر قابل نصب برای آئودی R8 معرفی کرده است و این کیت باعث می‌شود که این ابرخودرو با موتور میانی 830 اسب بخار قدرت جدیدی به دست آورد.

در بن‌بست این سوپرشارژر، یک سوپرشارژر Eaton TVS2300 با یک سیستم خنک‌کننده هوا به آب مجهز شده است و قسمت قابل تحسین این کیت این است که علاوه بر نصب مجموعه‌ها، هیچ تغییر فیزیکی دیگری نیاز نیست، به این معنی که کمتر هزینه‌ای برای کار وجود دارد و امکان بازگشت به سادگی به وضعیت اولیه وجود دارد. در حالی که یک کیت دوتوربو ممکن است قدرت بیشتری را به ارمغان بیاورد، سوپرشارژر در خروجی قدرت خود خطی‌تر است، به این معنی که شخصیت R8 را به اندازه زیادی نمی‌خرد.

صدای آن باید شگفت‌انگیز باشد.

صدای آن باید شگفت‌انگیز باشد.

سوپرشارژر سبک روت با دستگاه‌های چهار-پروانه نسل جدید Eaton وصل شده و به موتور با یک منیفولد آب‌خنک‌شونده چسبیده است. یک مخزن آب مستقل و تبادل‌گرهای حرارتی مربوطه، تضمین می‌کنند که سیستم‌های خنک‌کنندگی پیش‌زمینه موتور V10 5.2 لیتری بیشترین تنش را تحمل نمی‌کنند. نتیجتاً، VF Engineering با اطمینان قول می‌دهد “قدرت قابل اعتماد و برتر بدون هیچ تضحیاتی” را ارائه می‌دهد. با استفاده از بنزین 91 اکتان، شما 830 اسب بخار و 625 پوند-فوت گشتاور دریافت می‌کنید.

هزینه کل این کیت 31,995 دلار است، اما اگر می‌خواهید آئودی R8 شما به جز صدای موتور، با چیزهای دیگر نیز متمایز شود، تیونر خودرو آن را با رنگ دلخواه شما با هزینه 3,000 دلار انجام خواهد داد. اتصالات هواشناسی و چرخ‌های HRE مطمئناً قیمت را به مقدار پنج رقمی دیگری افزایش خواهند داد، اما آن‌ها به شخصیت بیشتر خشن‌تر خودرو بسیار می‌پردازند.

همه‌ی اینها در دسترسی برای تقریباً هر نوع نسخه از آئودی R8 V10 (نسخه پایه، V10 RWS و V10 Plus) است و این امر برای بازارهای مختلف نیز صادق است، به این معنی که این کیت باید با استانداردهای آلایندگی اروپا و همچنین در همه پنجاه ایالت آمریکا، سازگار باشد.

تیونر مشابه پیش‌تر به خودروهایی مانند آئودی RS6 Avant نیز اعمال دست خود را کرده است که مدعی است یکی از آن‌ها هم اکنون سریع‌ترین خودروی جهان است. علاوه بر این، این تیم نیز روی رولزرویس کولینان کار کرده است و این نشان می‌دهد که کار آن‌ها در استانداردهای بسیار بالایی قرار دارد.

متأسفانه، این ممکن است یکی از آخرین بارهایی باشد که درباره یک موتور V10 تنظیم شده صحبت می‌کنیم، زیرا شایعات حاکی است که لامبورگینی قصد دارد با جانشین هوراکان به سمت موتور V8 بروید و جایگزین R8 احتمالاً برقی خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان