جنگ پاری‌سن‌ژرمن و ‌امباپه بالا گرفت

داستان عشق پولی

شماره روزنامه: ۵۷۷۶ تاریخ چاپ: ۱۴۰۲/۰۴/۲۲ ...

با وجود اینکه ماه گذشته ‌‌امباپه با ارسال نامه‌ای اعلام کرد که بند قرارداد خود را فعال نخواهد کرد، پاریسی‌ها از حفظ بهترین گلزن تاریخ باشگاه ناامید نشده‌اند. با فعال نشدن بند یک ساله قرارداد ‌امباپه، فصل جاری آخرین حضور این بازیکن در پایتخت فرانسه خواهد بود، اتفاقی که ناصر الخلیفی مالک باشگاه به هیچ‌وجه با آن کنار نیامده و به همین خاطر مانع جدایی آزاد می‌شود. پاری‌سن‌ژرمن اولتیماتوم مشخصی به کاپیتان تیم ملی فرانسه ارسال کرده است: «قراردادت را تمدید کن یا همین تابستان به فروش خواهی رسید.» ‌امباپه در حال حاضر تمایل دارد تا جدایی آزاد صبر کند اما هیات‌مدیره پاری سن ژرمن «تمامی گزینه‌ها» را برای مشخص کردن آینده این بازیکن به کار می‌گیرند.

آنها معتقد هستند سناریوی تمدید قرارداد ‌امباپه به نفع همه خواهد بود،‌ ‌امباپه می‌تواند قرارداد بزرگی که به تازگی آن را امضا کرده بود را دوباره دریافت کند و باشگاه نیز در سال 2024 مبلغ زیادی را از فروش تصاحب کند. پاریسی‌ها حتی حاضر هستند ضمن پیشنهاد قرارداد جدید به ‌امباپه، به صورت کتبی به این بازیکن تضمین بدهند که در تابستان 2024 می‌تواند باشگاه را ترک کند. قهرمان فرانسه امیدوار است رابطه ناصر الخلیفی با مدیر سابق گروه تلویزیونی beIN که اکنون به عنوان مدیر شرکت مدیریت حق تصویر کیلیان‌ ‌امباپه فعالیت می‌کند، به آنها برای ادامه همکاری با این بازیکن کمک کند. اما مساله اینجاست که تا این لحظه، کاپیتان تیم ملی فرانسه تصمیم گرفته تا در باشگاه بماند تا هم پاداش وفاداری‌اش را سال آینده دریافت کند و هم یک عدد هنگفت بابت امضای قرارداد آزاد با تیم بعدی‌اش که احتمالا رئال مادرید خواهد بود، به جیب بزند.

بی‌تعارف جنگ بزرگی میان کیلیان‌ امباپه و پاری‌سن‌ژرمن در گرفته؛ پاریسی‌ها می‌خواهند ستاره خود را بی‌اعتبار کنند اما او هم کوتاه بیا نیست و قصد ندارد از پاداش وفاداری‌اش بگذرد.‌ امباپه از طریق اطرافیانش به صورت غیر‌مستقیم به باشگاه اطلاع داده که فقط در صورتی در این همین فصل پاری‌سن‌ژرمن را ترک می‌کند که پاداش وفاداری 80 میلیون یورویی‌اش که فصل آینده فعال می‌شود، همین امسال به‌طور کامل پرداخت شود!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان