طراحی لوگو از کجا یاد بگیریم؟

طراحی لوگو برای کسب و کار یک ضرورت بوده و به معرفی بهتر آن به مشتریان کمک می‌کند. با یک لوگو خوب می‌توان پیشنهادات کاری بهتری دریافت کرده و مسیر موفقیت بیزنس را سریع‌تر طی کرد

طراحی لوگو از کجا یاد بگیریم؟

طراحی لوگو برای کسب و کار یک ضرورت بوده و به معرفی بهتر آن به مشتریان کمک می‌کند. با یک لوگو خوب می‌توان پیشنهادات کاری بهتری دریافت کرده و مسیر موفقیت بیزنس را سریع‌تر طی کرد. لوگو در واقع نشانی از هویت برند بوده و آن را در ذهن مشتری ماندگار می‌کند. از این رو در سال‌های اخیر شاهد افزایش تقاضای صاحبین کسب و کارها برای طراحی لوگو کاربردی برای برندشان هستیم. چرا ما از این فرصت استفاده نکرده و با آموزش اصول طراحی و ساخت لوگو کسب درآمد نکنیم؟

در ادامه بیشتر درباره اصول طراحی لوگو و اهمیت آن در دنیای امروز صحبت می‌کنیم. همچنین شما را با یکی از بهترین دوره‌های آموزشی آکادمی راه در حوزه طراحی و ساخت لوگو آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی لوگو؛ ماندگاری در ذهن مخاطب

لوگو نوعی طرح گرافیکی است که نام برند را در قالبی زیبا به مخاطب ارائه می‌دهد. این طرح به طور اختصاصی بوده و طوری طراحی می‌شود که همواره مخاطب را به یاد شما بیاندازد. به همین سبب می‌توان لوگو را نشانه‌ای از هویت برند دانسته و آن را راهی برای برقراری ارتباط بهتر با مشتری برشمرد.

به طور کلی هدف از طراحی لوگو برای بیزنس‌ها، ماندگاری در ذهن مخاطب، دیده شدن برند در مسیر مورد نظر صاحبین آن و تسریع روند ثبت برند است.

اصول مهمی که در طراحی لوگو باید بدانید!

تا اینجا با اهمیت طراحی لوگو برای کسب و کارها آشنا شدیم. حال می‌خواهیم از نگاه افراد شاغل در این حرفه به بررسی اصول و قوانین مهم در طراحی و ساخت لوگو بپردازیم. اصولی که اگر بخواهید به دنبال آموزش طراحی نشانه تجاری و لوگو باشید باید آن‌ها را رعایت کنید.

1- طراحی ساده و مدرن

اولین اصل در طراحی لوگو ، سادگی المان‌ها و عناصر به کار رفته در آن می‌باشد. این عناصر باید در عین سادگی و قابل تشخیص بودن، حرف‌های پشت پرده بیزنس را هم به مخاطب نشان دهد. توجه داشته باشید لوگویی که طراحی می‌کنید باید در کنار سادگی از عناصر مدرن و جدید نیز بهره‌مند باشد. این مهم در راستای پیشرفت کسب و کار در آینده بوده و لازم است به گونه‌ای باشد که در طول زمان از مد نرود.

2- رنگ های اصولی و مرتبط با بیزنس

یکی دیگر از اصولی که طراح لوگو باید در نظر بگیرد، استفاده هوشمندانه از رنگ‌هاست. رنگ‌ها بسیار قدرتمند هستند و می‌توانند احساسات مخاطب را درگیر کنند. روانشناسی رنگ‌ها در طراحی لوگو بسیار مهم بوده و باید به آن توجه زیادی داشته باشید.

3- ماندگار در ذهن مشتری

دیگر ویژگی یک لوگو خوب که به عنوان طراح باید در نظر بگیرید، استفاده از المان‌های ماندگار در ذهن مشتری است. لوگو یک بیزنس باید در عین داشتن المان‌های ساده و رنگ‌آمیزی کاربردی، قابلیت در ذهن ماندن را هم داشته باشد. طوری که هر گاه مخاطب نام برند را بشنود، طرح لوگو آن در ذهنش نقش ببندد.

4- نمای زیبا با رنگ های سیاه و سفید

یک مسئله مهم که در طراحی لوگو باید در نظر بگیرید، نمای نهایی نشان طراحی شده با رنگ‌های سیاه و سفید است. زیرا در بسیاری از مواقع لوگو بیزنس روی مجلات، سربرگ‌های شرکتی، روزنامه‌ها و … به رنگ سیاه و سفید چاپ می‌شود. پس باید طراحی آن طوری باشد که با این رنگ‌بندی نیز از زیبایی، جذابیت و تاثیرگذاری آن کاسته نشود.

طراحی لوگو راهی برای کسب درآمد از اینترنت

آموزش طراحی لوگو در دنیای حال حاضر می‌تواند درآمد بالایی نصیبتان کند. زیرا هر چه می‌گذرد، صاحبین بیزنس‌های کوچک تا بزرگ، بیشتر با اهمیت استفاده از لوگوهای باکیفیت و ماندگار آشنا می‌شوند. امروز اغلب کسب و کارها به سراغ طراحی نشانه تجاری مناسب و مرتبط رفته و یا درصدد تغییر لوگوهای قدیمی خود هستند.

طراحی لوگو را از کجا بیاموزیم؟

بهتر است برای آموزش طراحی لوگو از دوره‌های حرفه‌ای کمک گرفته و زیر نظر استادان برتر این حوزه کار یاد بگیرید. به همین منظور ما در فوت و فن، دوره‌ای جهت آموزش تمام نکات و جزئیات مربوط به لوگوها و طراحی آن‌ها پیشنهاد می کنیم. دوره آموزش طراحی لوگو آکادمی راه یکی از بهترین و کارآمدترین دوره‌ها در ایران بوده و هر آنچه برای حرفه‌ای شدن نیاز دارید، به شما یاد می‌دهد. این دوره برای افراد مختلف اعم از دانشجویان گرافیک، علاقمندان به این حوزه و حتی افرادی با کمترین پیش‌زمینه درباره لوگو مناسب است. زیرا از صفر تا صد نکات طراحی لوگو را به شما آموزش می‌دهد.

کسب درآمد از اینترنت را از کجا بیاموزیم؟

ما در فوت و فن تلاش کردیم تعدادی از نکات و اصول مهم طراحی لوگو را در این مطلب بازگو کنیم. اما واقعیت این است که این مبحث بسیار گسترده بوده و باید برای یادگیری آن زمان صرف کنید. تا در نهایت به یک طراح حرفه‌ای و کاربلد در دنیای بیزنس‌ها تبدیل شوید. اما می‌خواهیم در نهایت بگوییم برای کسب درآمد از اینترنت و موفقیت در این زمینه باید زمان صرف کرده و به آموزش اصول آن روی آورید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای آموزش کسب درآمد آنلاین، دوره کسب درآمد از اینترنت آکادمی راه را مشاهده کنید.

البته ما در فوت و فن به فکر افرادی که هنوز نمی‌دانند چطور و از کجا باید شروع کنند دوره ورود به مسیر کسب و کار آکادمی راه که یک دوره ی رایگان می باشد را پیشنهاد می کنیم. آکادمی راه به شما تضمین می دهد که با دیدن این دوره ها و انجام تمرینات دوره ها به موفقیت شغلی و کسب درآمد از اینترنت برسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر