ماهان شبکه ایرانیان

سانتافه ۲۰۲۴ چرا این شکلی شد! (+عکس)

در قسمت دماغه سانتافه ۲۰۲۴ همه چیز مرتب و قابل درک به نظر می رسد اما در رابطه با نمای عقب و چراغ های اصلی این قسمت شرایط مقداری متفاوت است زیرا این چراغ ها به نحو نامتعارفی در زبان طراحی امروز به زمین نزدیک هستند و می توانیم بگوئیم این مدل طراحی مد روز نیست!

عصر ایران- قطعا معرفی هیوندای سانتافه 2024 را باید عجیب ترین رویداد خودرویی چند ماه اخیر بدانیم. سانتافه که برای مخاطب ایرانی نیز محصولی شناخته شده است و در بازار جهانی نیز حضور فعالی داشته ناگهان با تغییر شکل غیر قابل پیش بینی مدل 2024 خود را روی خط رسانه ها قرار داده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید با یک شاسی بلند کاملا جعبه ای سر و کار داریم که این مجموعه کره ای با محصولاتی مانند کیا سول تجربه آن را قبلا داشته اند. شاسی بلند عجیب کیا نیز طراحی جعبه ای دارد که اینجا معرفی کرده ایم و شباهت هایی به این سانتافه جدید هم دارد. 

اگر مطالب گروه خودرو عصر ایران را دنبال می کنید احتمالا رندرهایی که ما حدودا 10 ماه پیش منتشر کرده بودیم را به یاد دارید که شباهت هایی با این مدل رسمی دارد.(اینجا را ببینید)

سانتافه 2024 چرا این شکلی شد! (+عکس)

سانتافه 2024 با رینگ های 21 اینچی آلومینیومی در تصاویر ابتدایی دیده می شود که این رینگ های پره ای نیز طراحی متفاوتی دارند.

یکی از کارشناسان و روزنامه نگاران مطرح دنیای خودرو پس از مشاهده تصاویر سانتافه جدید اولین جمله خود را که اتفاقا برای خودش نیز جالب بود مورد اشاره قرار داده است: سانتافه چرا این شکلی شد؟!

اینجا شباهت هایی با لندروور دیفندر 130 نیز احساس می شود که به هر ترتیب یک شاسی بلند عجیب در مجموعه هیوندای را معرفی می کند. در قسمت دماغه سانتافه 2024 همه چیز مرتب و قابل درک به نظر می رسد اما در رابطه با نمای عقب و چراغ های اصلی این قسمت شرایط مقداری متفاوت است زیرا این چراغ ها به نحو نامتعارفی در زبان طراحی امروز به زمین نزدیک هستند و می توانیم بگوئیم این مدل طراحی مد روز نیست!

سانتافه 2024 چرا این شکلی شد! (+عکس)

 

دیفندر 130 را در تصویر زیر مشاهده می کنید که حالت جعبه ای طراحی آن با سانتافه 2024 شباهت هایی را نشان می دهد.

سانتافه 2024 چرا این شکلی شد! (+عکس)

فضای کابین نیز یک محیط کاملا مینیمال است که ترکیبی فعال از فناورانه ها و سادگی را ارائه می کند. دو نمایشگر اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی در قابی یکپارچه قرار دارند. مدل طراحی کنسول جلو، شکل و محل قرار گیری دریچه های سیستم تهویه نیز به نوعی حس کلاسیک دارند.

در رابطه با پیشرانه و دیگر جزئیات فنی اطلاعاتی منتشر نشده اما تپنده 4 سیلندر 2.5 لیتری توربو در پیش بینی ها بیشترین طرفدار را داشته است. به هر ترتیب باید منتظر بمانیم تا در روزهای آینده هیوندای رازهای این بخش را نیز فاش کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان