ماهان شبکه ایرانیان

تحصیل رایگان پزشکی در برترین دانشگاه های ایتالیا

تحصیل پزشکی در ایتالیا یکی از انتخاب های محبوب و مشهور میان دانشجویان علاقمند به پزشکی در اروپا می باشد

تحصیل رایگان پزشکی در برترین دانشگاه های ایتالیا

تحصیل پزشکی در ایتالیا یکی از انتخاب های محبوب و مشهور میان دانشجویان علاقمند به پزشکی در اروپا می باشد. میراث فرهنگی و تاریخی غنی ایتالیا در کنار شهرت در سطح جهانی برای مطالعات پزشکی به شما این امکان را می دهد که تمام جنبه های زندگی و تحصیل در خارج از کشور را بپذیرید. سازمان بهداشت جهانی سیستم بهداشت و درمان ایتالیا را از نظر عملکرد در رتبه دوم جهان قرار داده است. این به دلیل استاندارد بالای حرفه ای بودن و کیفیت مدارک پزشکی است. ارائه دوره‌ های آموزشی به زبان انگلیسی، دانشگاه ‌های پزشکی ایتالیا را به روی دانشجویان بین ‌المللی باز می‌ کند که از استاندارد زندگی بالا، تجربه فرهنگی جدید و شهریه‌ های مقرون به صرفه رقابتی بهره می ‌برند.

  • شرایط پزشکی برای تحصیل در ایتالیا چیست؟
  • آیا پذیرش دانشجو پزشکی در ایتالیا از طریق آزمون ورودی است؟
  • بهترین دانشگاه ها جهت تحصیل پزشکی در کشور ایتالیا کدامند؟
  • هزینه تحصیل پزشکی در ایتالیا چقدر است؟
  • شرط معدل برای تحصیل پزشکی در ایتالیا چند است؟
  • درصد قبولی ایرانی ها در آزمون ایمت چقدر است؟
  • شرایط دریافت بورس پزشکی از ایتالیا چیست؟
  • شرایط زبان بمنظور تحصیل این رشته جذاب در ایتالیا چیست؟
  • نحوه درخواست ویزای دانشجویی ایتالیا چیست؟

در حال حاضر 19 دانشکده پزشکی در ایتالیا وجود دارد که برنامه های پزشکی و جراحی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. دانشکده های پزشکی در ایتالیا می توانند دولتی یا خصوصی باشند. هر دو نوع دانشگاه کیفیت عالی آموزش را ارائه می دهند و فقط در هزینه ها و قرار گرفتن در معرض بین المللی متفاوت هستند. دانشگاه‌ های دولتی امکان تحصیل با هزینه ‌های کمتر را در اختیار شما قرار می ‌دهند، دانشگاه‌ های خصوصی از نظر قرار گرفتن در معرض بین ‌المللی به شما کمک می ‌کنند. ایتالیا به دلیل بهبود دیدگاه مدرن جامعه مشهور است و آموزش پزشکی آنها یکی از بهترین های موجود است. آنها بیشتر معطوف به دانش نظری و کمتر در عمل هستند، اما تحصیلات کلی به دانشگاه انتخابی شما بستگی دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات کامل در حوزه اعزام دانشجو و تحصیل پزشکی در ایتالیا همراه شماست.

دانشگاه های برتر پزشکی در ایتالیا

یکی از دانشگاه های برتر برای تحصیل پزشکی در ایتالیا دانشگاه میلان است. این دانشگاه از دانشگاه های تحقیقاتی محسوب می شود و پذیرش در آن از طریق آزمون سراسری است. بغیر از آن دانشگاه بولونیا نیز طرفداران خود را داراست که یک دانشگاه دولتی است و در سال 1088 تأسیس شد. این دانشگاه در 5 مکان (بولونیا، چزنا، فورلی، راونا و ریمینی) پردیس دارد. این دانشگاه یکی از 5 دانشگاه برتر ایتالیا در رتبه بندی آموزش عالی شانگهای تایمز است.

در جدول زیر شاهد رتبه دانشگاه های برتر در ایتالیا هستید:

نام دانشگاه رتبه در ایتالیا رتبه در جهان
دانشگاه میلان 1 80
دانشگاه بولونیا 2 84
دانشگاه ساپینزا رم 3 112
دانشگاه پائودا 4 125

دانشگاه پادوآ، یکی از بهترین دانشکده‌ های پزشکی در ایتالیاست که در سال 1222 تأسیس شد و از آن زمان تاکنون دانشمندان برجسته زیادی در اینجا تحصیل کرده اند، دانشجویان بین المللی در این شهر ایتالیایی بیش از 30 % از جمعیت پادوا را تشکیل می دهند. این مکان شگفت انگیز نه تنها امکانات آموزشی معروف را ارائه می دهد، بلکه فرصتی برای زندگی در یکی از پربازدیدترین مکان های ایتالیا ارائه می دهد. این دانشگاه آموزش پزشکی را به زبان های ایتالیایی و انگلیسی ارائه می دهد که 6 سال طول می کشد و حول محور ایده جدید یادگیری کل نگر است. رویکرد بالینی از سال اول برای آموزش دانش عملی و تجربی به دانشجویان در دسترس است.

در جدول زیر شاهد هزینه تحصیل در دانشگاه های کشور ایتالیا می باشید:

دانشگاه ها هزینه ها به دلار
دانشگاه Vita-Salute San Raffaele 20677$
دانشگاه Humanitas 22587$
Università Cattolica del Sacro Cuore 16632$
UniCamillus دانشگاه بین المللی علوم بهداشت سنت کامیلوس 20534$
دانشگاه بولونیا $34030
دانشگاه میلان 39420$

هزینه تحصیل پزشکی در ایتالیا

ایتالیا دارای چند دانشگاه عالی با هزینه های پزشکی معقول است. در واقع می توان آن را یک مقصد تحصیلی رویایی برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفت. اگرچه دانشگاه های دولتی شهریه کمتری نسبت به دانشگاه های خصوصی ارائه می دهند. خوابگاه های دانشگاه های پزشکی ایتالیا از 276$ تا 420$ (دلار) هزینه دریافت می کنند. برای دانشجویانی که می خواهند به تنهایی زندگی کنند، هزینه اقامت می تواند از 330$ به 660$ (دلار) افزایش یابد. با هزینه های پایین زندگی، دانشجویان نیازی به تهیه بودجه محدود برای تحصیل پزشکی در ایتالیا ندارند. با این حال، دانشجویانی که از نظر مالی دچار مشکل هستند می توانند به صورت پاره وقت در ایتالیا کار کنند. به علاوه بسیاری از دانشگاه ها نیز به دانشجویان بورسیه می دهند.

در نمودار زیر شاهد هزینه های زندگی در حین تحصیل پزشکی در ایتالیا به دلار هستید:

پذیرش تحصیلی پزشکی در ایتالیا

شما فقط در یک آزمون پذیرش زبان انگلیسی (IMAT) شرکت خواهید کرد که در بیش از 20 شهر در سراسر جهان برگزار می شود، بدون مصاحبه، بدون معدل دبیرستان، بدون نیاز به توصیه نامه است. آزمون ورودی حدود 120€ (یورو) هزینه دارد و کاملاً به زبان انگلیسی انجام می شود. متوسط ​​شهریه حدود 1200€ (یورو) در سال می تواند هزینه های زندگی تا €600) یورو( در ماه با احتساب محل اقامت باشد، این بسیار کمتر از هزینه ای است که در صورت تصمیم به تحصیل پزشکی در آمریکا یا تحصیل پزشکی در استرالیا یا در بسیاری از کشورهای دیگر با بورسیه تحصیلی و کار پرداخت می شود.

در این قسمت شاهد روند اخذ پذیرش تحصیلی در ایتالیا هستید:

مدرک تحصیلی شما به شما امکان می دهد در سراسر اروپا، از جمله انگلستان، به ادامه تحصیل یا کار بپردازید، همچنین مطالعات در ایالات متحده آمریکا برای آزمون USMLE به رسمیت شناخته می شود. کافیست یک ترم یا یک سال را در یکی از دانشگاه های همکار در اروپا بگذرانید، در تمام امتحانات و کارهای بالینی انجام شده توسط دانشجوی محلی شرکت کنید و برای آن نیز اعتبار کسب کنید، برخی از دانشگاه ها مانند پاویا نیز برنامه های تبادلی با ایالات متحده ارائه می دهند. گاهی اوقات مکان های اضافی برای نامزدهای غیر اروپایی رزرو می شود که شانس آنها را بهتر می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و تحصیل رشته پزشکی در ایتالیا خدمات کامل و تخصصی به شما ارائه می دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان