طرز تهیه اسموتی آووکادو با طعم فوق العاده عالی

اسموتی نوعی نوشیدنی خنک و بسیار مفید برای بدن است که با استفاده از انواع میوه ها در مدت زمان کمی تهیه می گردد. طرز تهیه یک اسموتی بسیار مفید و خوشمزه در این مطلب قرار گرفته است.

طرز تهیه اسموتی آووکادو با طعم فوق العاده عالی

اسموتی ها یک نوشیدنی بسیار مناسب فصل تابستان هستند که در چند دقیقه و با استفاده از میوه های مختلف تهیه می گردد. آووکادو یک میوه بسیار مفید برای بدن است که برای تهیه این اسموتی آووکادو موز با موز مخلوط می شود که باعث می شود این نوشیدنی خنک سرشار از ویتامین های مفید باشد. برای داشتن طعمی شیرین طبیعی در تهیه این اسموتی به جای شکر از عسل استفاده می شود.  طرز تهیه اسموتی آووکادو در این مطلب قرار گرفته شده است.

اسموتی انواع دیگری مانند اسموتی آلو و اسموتی خیار دارد.  برای تزئین اسموتی می توان چند تکه از همان میوه ای که در تهیه اسموتی استفاده کردید، استفاده کنید. برای مثال می توان موز را حلقه ای کرد و بر روی لبه لیوان و یا ماگ قرار داد. با استفاده از چند مواد اولیه ساده و در مدت زمان کمی می توان یک نوشیدنی خنک و خوشمزه تهیه کرد. این مواد اولیه قرار گرفته شده در مطلب مناسب یک نفر است، در صورت نیاز مواد اولیه را دو و یا سه برابر کنید.

اسموتی آووکادو مفید

مواد لازم

  • موز 1 عدد
  • آووکادو رسیده 1/2
  • شیر کم چرب 1 فنجان
  • عسل 2 قاشق چای خوری
  • عصاره وانیل 1/4 قاشق چای خوری

اسموتی آووکادو با طعمی عالی

طرز تهیه اسموتی آووکادو بسیار مفید

ابتدا برای تهیه اسموتی آووکادوی بسیار خوشمزه باید تمامی مواد اولیه را از قبل آماده کنید. سپس 1 عدد موز، نصف یک آووکادو رسیده را به همراه 2 قاشق چای خوری عسل درون مخلوط کن بریزید و بعد مخلوط کنید و به خوبی مخلوط کنید تا یک دست شود.  پس از یک دست و مخلوط شدن آن سه مواد اولیه با هم، شیر را به همراه وانیل به مخلوط کن بی افزایید تا اسموتی آووکادو مقداری رقیق تر و خوش رنگ تر شود. در آخر در یک لیوان و یا ماگ مناسب اسموتی آووکادو را سرو کنید و می توان به همراه میان وعده سرو کرد. نوش جان.

طرز تهیه اسموتی آووکادو مقوی

برای تزئین از تکه های آووکادو و یا موز استفاده نمایید که به دلخواه است. اگر می خواهید انواع نوشیدنی سرد و خوشمزه را در کمترین زمان و با استفاده از مواد اولیه کمی و به راحتی در خانه تهیه کنید بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک کنید و طرز تهیه نوشیدنی ها را به طور کامل مشاهده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان