پورشه خوش رنگ منصوری ، محدود به ۱۰ دستگاه (+عکس)

منصوری به تازگی سراغ یک دستگاه پورشه ۹۱۱ توربو اس رفته تا یک هیولا با نام P۹LM EVO ۹۰۰ را از آن بیرون بکشد! کد ۹۰۰ اینجا اهمیت ویژه ای دارد زیرا رمز پیشرانه را برای مخاطب بازخوانی می کند.

عصر ایران- نام منصوری با هر خودرویی که همراه می شود، در لحظه سطح انتظار مخاطب از عدد 100 هم عبور می کند و این نه تبلیغات است و نه تعارف! زیرا در رابطه با یکی از باکلاس ترین تیونرهای صنعت بین المللی خودرو صحبت می کنیم.

منصوری به تازگی سراغ یک دستگاه پورشه 911 توربو اس رفته تا یک هیولا با نام P9LM EVO 900 را از آن بیرون بکشد! کد 900 اینجا اهمیت ویژه ای دارد زیرا رمز پیشرانه را برای مخاطب بازخوانی می کند.

خوب ابتدا سراغ نمای ظاهری برویم که منصوری کیت بدنه سنگینی را به اجرا گذاشته البته سنگین نه از نظر وزن بلکه از نظر حجم جزئیاتی که مشاهده می کنید. در بحث وزن باید بگوئیم اکثر قسمت های پنل بدنه از فیبرکربن تولید شده اند که اثر مهمی بر زیبایی و مهندسی وزن دارد.

(+عکس)

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، پورشه جدید منصوری ترکیب رنگ بسیار خاصی را بر تن دارد. ترکیب جالبی از مشکی بافت دار و سبز که حتی رینگ ها نیز با این ترکیب هماهنگ شده اند. در فضای داخل کابین نیز حالتی مشابه در نظر گرفته شده با این تفاوت که سبز گرم جای خود را به یک رنگ نعنا یخی خاص داده تا بین گرمی بیرون و سردی داخل تعادلی لوکس و دوست داشتنی ایجاد شود.

در توسعه جزئیات کابین نیز پوشش فیبرکربن همچنان دلبری های خود را دارد.

اما پیشرانه، اینجا پورشه در حالت استاندارد به تپنده 3.8 لیتری 6 سیلندر توربودوقلو مجهز است. منصوری از اینترکولر جدید، سیستم اگزوز جدید، ریمپ و... استفاده کرده تا میزان خروجی را به 900 اسب بخار و گشتاور را به 1009 نیوتن متر برساند.

پورشه 911 توربو اس منصوری طی 2.5 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد که حدود یک دهم ثانیه از نسخه استاندارد شرایط بهتری دارد. بیشینه سرعت نیز برابر با 339 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

(+عکس)

خروجی اگزوز 3 تایی در قسمت دیفیوزر و یک اسکوپ روی شیشه عقب نیز در قسمت انتهای خودرو جلب نظر می کند. این اسکوپ معمولا در خودروهای سوپر اسپرت مورد استفاده قرار می گیرد تا دمای ایجاد شده بر اثر حرکت سریع خودرو را کاهش دهد و بازهم معمولا روی سقف نصب می شود تا ورود حداکثری هوا را داشته باشد اما در پورشه جدید منصوری زاویه قرارگیری اسکوپ به شکلی است که نمی توان روی هواگیری آن چندان حساب کرد و به نظر می رسد بیشتر جنبه نمایشی داشته باشد.

براساس اعلام منصوری، تنها 10 دستگاه از  P9LM EVO 900s تولید خواهد شد و خریداران می توانند نسخه کوپه یا کانورتیبل را سفارش دهند. البته در نسخه کانورتیبل اسکوپ حذف می شود.

قیمت هنوز مشخص نشده اما نسخه استاندارد توربو اس از 232050 در بازار آمریکا قیمت می خورد.

پورشه 911 توربو اس منصوری

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان