ماهان شبکه ایرانیان

طرز تهیه اسموتی جعفری خوشمزه با عطر فوق العاده

اسموتی ها نوعی ننوشیدنی بسیار مفید و خنک است که با استفاده از مواد اولیه کمی و در مدت زمان کمی تهیه می شود. طرز تهیه اسموتی جعفری متفاوت در این مطلب قرار دارد.

طرز تهیه اسموتی جعفری خوشمزه با عطر فوق العاده

اسموتی ها یک نوشیدنی بسیار مفید و خوشمزه هستن که بسیار مناسب برای فصل تابستان است که البته در دیگر فصل ها هم می توان اسموتی را تهیه کرد. اسموتی انواع مختلفی دارد که با استفاده از انواع میوه های خوشمزه و مفید تهیه می گردد. اسموتی جعفری نوعی اسموتی محبوب است که بسیار برای بدن مفید بوده و دارای عطری عالی است. طرز تهیه اسموتی جعفری در این مطلب قرار گرفته شده است. با دنبال کردن این مطلب می توانید به راحتی یک اسموتی خوشمزه درست کنید.

در سایت آرگا می توانید با انواع اسموتی ها مانند اسموتی آووکادو و اسموتی آلو آشنا شوید. برای تزئین انواع اسموتی می توان از همان میوه و یا سبزیجاتی که در اسموتی استفاده شده، استفاده نمایید. در این مطلب با ساده ترین راه تهیه اسموتی آشنا می شوید.

اسموتی جعفری مفید

مواد لازم

  • آب خنک 1 لیوان
  • لیمو ترش 1 عدد
  • جعفری پاک شده 1 لیوان

اسموتی جعفری خوشمزه

طرز تهیه اسموتی جعفری با عطری عالی

ابتدا برای تهیه اسموتی جعفری باید جعفری را ضد عفونی کنید و برای این کار جعفری را به مدت 15 دقیقه با آب و نمک خیس کنید و بعد از گذشت این مدت زمان جعفری را به خوبی بشویید. جعفری را با چاقو به خوبی خرد کنید. سپس آب 1 عدد لیمو ترش را بگیرید.

درادامه آب لیمو ترش گرفته شده را به همراه جعفری و مقداری آب را داخل مخلوط کن بریزید و مخلوط کن را روشن نمایید. اگر می خواهید اسموتی غلظت داشته باشد 1 لیوان بی افزایید وگرنه می توان 1 و نیم لیوان آب خنک بی افزایید. این اسموتی به صورت طبیعی ترش است.

اگر می خواهید اسموتی شما مزه شیرینی داشته باشد می توان از 1 قاشق غذاخوری عسل طبیعی استفاده کرد. پس از حاضر شدن اسموتی، اسموتی را داخل لیوان مورد نظر بریزید و با استفاده از جعفری خرد شده و یا لیمو ورقه ای شده روی اسموتی را تزئین کنید. برای تزئین با لیمو ورقه ای، لیمو را ورقه ای ریز کنید و بر روی لبه لیوان قرار دهید.

طرز تهیه اسموتی جعفری ترش

همانطور که می دانید به راحتی می توان دارای نوشیدنی خنک و اسموتی شد و برای مشاهده نوشیدنی های خنک و خوشمزه بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان