آقای مرندی! دانشگاه تهران دقیقا ۴ روز پس از برکناری جنابعالی، فرصت این را پیدا کرد که با افتخار میزبان معاون تعلیم و تربیت حشدالشعبی و هیات همراه به عنوان یکی از گروه‌های مرجع عراق با پایگاه مردمی وسیع شود.

شرق : مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران در نامه‌‌ای به اظهارات محمد مرندی، در خصوص رقاص نامیدن اساتید و دانشجویان پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران واکنش نشان داد.
 
در پی انتشار مطلبی با عنوان «واکنش مرندی به رقاص نامیدن اساتید و دانشجویان پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران»  بازنشر شده‌بود، عبدالرضا سیف، مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران در نامه‌ای به ادعاهای مطرح شده از سوی «مرندی» واکنش نشان داده‌است.  متن پاسخ به شرح زیر است:
 
«آقای مرندی در حالی از خط پیاده نظام‌های استکبار به منظور ایجاد شکاف میان «ادب و هنر» در دانشگاه مادر ایران پیروی نموده است که انتظار می‌رفت او نه به عنوان فردی زاده آمریکا، بلکه به عنوان شهروندی که در فضای ایران عزیز تنفس نموده است، قدر این نعمت را بیشتر بداند و اگر روحیه وحدت و عمل یکپارچه در جبهه انقلاب را در خود آماده ننموده است، حداقل به شکرانه نعمت نمو در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آب در آسیاب دشمن نریزد.
 
آقای مرندی! دانشگاه تهران دقیقا 4 روز پس از برکناری جنابعالی، فرصت این را پیدا کرد که با افتخار میزبان معاون تعلیم و تربیت حشدالشعبی و هیات همراه به عنوان یکی از گروه‌های مرجع عراق با پایگاه مردمی وسیع شود. آمال دانشگاه‌مان این است که کل ظرفیت دانشگاه را با رعایت تمامی استانداردهای علمی به خدمت توانمندسازی جهان اسلام و مسلمانان فداکار درآوریم و در این راه از القاگری‌ها، تصویرسازی‌ها و وارونه‌نمایی‌ها هراسی به خود راه نخواهیم داد؛ چه اینکه تاکنون هیچ کسی جز ایادی منافقین خلق، سلطنت‌طلب‌ها، گروهک‌ها و رسانه‌های لندن‌نشین، از روی گشاده دانشگاه تهران به برادران ایثارگر عراقی، خشم خود را بروز نداده بودند؛ وا اسفا که «سید محمد مرندی» اولین برادری است که نسبت به این حرکت انقلابی و ماندگار، روی ترش نموده است.
 
آقای مرندی! اختلافات با جنابعالی زمانی به اوج رسید که وقتی رهبر شیعیان هندوستان با ریاست دانشگاه دیدار کرد، با پرخاشگری مواجهه درستی با موضوع نداشتید و مخالفت خود را با این دیدار اعلام نمودید. به راستی چرا اینگونه مواجهه نمودید؟
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان