ماهان شبکه ایرانیان

بهترین انیمه‌های عاشقانه مدرن

عشق حقیقی تنها به قلمرو فانتزی‌های حماسی یا دوران قدیم تعلق ندارد. عاشقانه در عصر مدرن نیز جذاب و مهیج است

بهترین انیمه‌های عاشقانه مدرن

عشق حقیقی تنها به قلمرو فانتزی‌های حماسی یا دوران قدیم تعلق ندارد. عاشقانه در عصر مدرن نیز جذاب و مهیج است. یک ملاقات تصادفی در کافی‌شاپ می‌تواند همانند عاشقانه بین یک شوالیه و شاهزاده مهیج و جادویی احساس شود. انیمه‌های عاشقانه مدرن در دنیای امروزی جریان دارند و به مسائل مختلفی همچون به بلوغ رسیدن، فقدان و همچنین پیدا کردن جایگاه در جهان می‌پردازد. در ادامه همراه با ما باشید.

10. انیمه کاگویا-ساما: عشق جنگ است

Kaguya-sama: Love Is War

Kaguya-sama: Love Is War

انیمه کاگویا-ساما: عشق جنگ است (Kaguya-sama: Love Is War) داستان دو دانش‌آموز برجسته به نام کاگویا و میوکی را دنبال می‌کند که رقابت بسیار شدیدی در مدرسه با هم دارند ولی نسبت به یکدیگر علاقه پیدا می‌کنند و حالا سعی دارند کاری کنند که دیگری زودتر به این علاقه اعتراف کند. این اثر علاوه بر اینکه جنبه‌های عاشقانه را درون خودش دارد، پر از جنبه‌های کمدی است که توانسته لحظات بسیار دلنشین و خنده‌داری را برای مخاطبان به ارمغان بیاورد.

9. انیمه آقای یخی و همکار خونسردش

The Ice Guy And His Cool Female Colleague

The Ice Guy And His Cool Female Colleague

انیمه آقای یخی و همکار خونسردش (The Ice Guy And His Cool Female Colleague) در دوران امروزی جریان دارد و داستان کودره فویوتسوکی را دنبال می‌کند که با هیمورو آشنا می‌شود، کسی که بخشی از روح برفی است. آن‌ها شروع به همکاری با یکدیگر می‌کنند و در ادامه نیز احساسات دلگرمی بین آن‌ها شکل می‌گیرد. با اینکه قدرت‌های هیمورو باعث شده تا برخی جنبه‌های فانتزی به داستان اضافه شود اما این موضوع جلوی جنبه‌های احساسی و دلنشین آن را نگرفته است.

8. انیمه از من به تو

From Me To You

From Me To You

انیمه از من به تو (From Me To You) داستان ساواکوی تنها را دنبال می‌کند که ناگهان متوجه می‌شود پسر محبوبی به نام کازهایا سعی دارد تا با او آشنا شود. موضوع دوست داشتن خود و پذیرش خود در این اثر عاشقانه توانسته پیامی شیرین و ملموس را برای مخاطبان به همراه داشته باشد. عشق میان آن‌ها آرام آرام شکوفا می‌شود و مطمئناً بیننده از تماشای آن نیز لذت می‌برد.

7. انیمه یوری روی یخ

Yuri!!! On ICE

Yuri!!! On ICE

انیمه یوری روی یخ (Yuri!!! On ICE) ممکن است در دنیای معاصر جریان داشته باشد اما درام، رویارویی، مسابقات حماسی و لحظات پر تنشی متعددی دارد. این انیمه داستان فردی به نام یوری را دنبال می‌کند که می‎خواهد تمام تلاش‎‌های زیادی که با سال‌ها تمرین انجام داده را به سرانجام برساند و در این راه نیز قهرمان وی یعنی ویکتور او را به‌عنوان مربی همراهی می‌کند.

6. انیمه میزبان باشگاه دبیرستان اوران

Ouran High School Host Club

Ouran High School Host Club

انیمه میزبان باشگاه دبیرستان اوران (Ouran High School Host Club) با وجود اینکه در یک محیط مدرسه‌ای معاصر جریان دارد، فراتر از واقعیت است و با اینکه در دنیای واقعی اتفاق می‌افتد اما به طرز لذت‌بخشی غیر جدی است. این اثر تقریباً به تقلید از هر داستان عاشقانه شوجو دست می‌زند و این کار را با علاقه خاصی انجام می‌دهد. همین نیز سبب شده تا این اثر به یکی از بهترین انیمه‌های عاشقانه و دبیرستانی تبدیل شود.

5. انیمه سبد میوه

Fruits Basket

Fruits Basket

انیمه سبد میوه (Fruits Basket) در پیرامون شهر توکیوی ژاپن جریان دارد و داستان خانواده توهرو و شوهما را دنبال می‌کند. عشق بین توهرو و کایو احتمالا یکی از محبوب‌ترین عاشقانه‌ها در دنیای انیمه است و این در حالی است که این انیمه کمدی و عاشقانه روابط قانع‌کننده و جذاب دیگری را نیز در درون خودش دارد. این انیمه داستان مدرن را روایت می‎کند که از پس‌زمینه بسیار قوی برخوردار است.

4. انیمه داستان عاشقانه من

!!My Love Story

!!My Love Story

انیمه داستان عاشقانه من (My Love Story) یک شاهکار کمدی عاشقانه مدرن به شمار می‌رود که داستان تاکئو را دنبال می‌کند، کسی که به‌راحتی دوست پیدا می‌کند، به‌خصوص با پسرهایی که به او به‌عنوان یک الگو نگاه می‌کنند اما او مورد توجه دخترها قرار نمی‌گیرد. این انیمه ناامنی‎‌های یک پسر را مورد بررسی قرار می‌دهد، آن هم بدون اینکه آن را به گردن دختری بیندازد و همین نیز سبب شده تا این اثر سینمایی پیامی دوست‌داشتنی و سالم داشته باشد.

3. انیمه اسکیپ و لوفر

Skip And Loafer

Skip And Loafer

انیمه اسکیپ و لوفر (Skip And Loafer) داستانی درباره دختری جاه‌طلب و پسری آرام و راحت است. این انیمه درباره به بلوغ رسیدن دوستی و سپس عاشقانه میان موتسومی و شیما را مورد بررسی قرار می‌دهد که بسیار واقع‌گرایانه و جذاب به نظر می‌رسد. این اثر به‌عنوان یک عاشقانه مدرن، حس و حال دنج و خوبی دارد که مطمئناً تماشای آن برای طرفداران این ژانر می‌تواند بسیار دلنشین باشد.

2. انیمه بوسه ایزدی

Kamisama Kiss

Kamisama Kiss

انیمه بوسه ایزدی (Kamisama Kiss) داستان موجودی جادویی را روایت می‌کند که زندگی تازه خودش را به‌عنوان لند گاد سپری می‌کند و گاهی اوقات نیز بیش از اندازه در زندگی امروزی گرفتار می‌شود. این اثر به‌خوبی توانسته نگرانی‌های دختر دانش‌آموزی به نام نانامی را به نمایش بگذارد و در کنار آن نیز عاشقانه‌ای آرام را به تصویر بکشد. نانامی هم باید در دنیایی جادویی حضور داشته باشد و هم باید نمرات خودش در مدرسه را بالا نگه دارد.

1. انیمه داستان عاشقانه من با یامادا کن در سطح 999

My Love Story With Yamada-kun At Lv999

My Love Story With Yamada-kun At Lv999

انیمه داستان عاشقانه من یامادا کن در سطح 999 (My Love Story With Yamada-kun At Lv999) داستان آکانه را دنبال می‌کند که می‌خواهد از مشکلات دنیای واقعی خودش و همچنین دل‌شکستگی‌اش فرار کند و به درون بازی مورد علاقه‌اش برود. زمانی که او با یک گیمر دیگر آشنا می‌شود، دنیای واقعی و بازی با هم برخورد می‌کنند و برخورد خجالت‌آور قبلی آکانه با یامادا به‌صورت آنلاین، حالا در دنیای واقعی بسیار بدتر جلوه می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان