پردرآمدترین بازیکنان منچستر سیتی برای فصل ۲۴-۲۰۲۳

دریافتی‌های بازیکنان منچستر سیتی برای فصل جدید منتشر شد و بر این اساس کوین دی‌بروینه، بازی‌ساز و هافبک مرکزی این تیم با حقوق هفتگی ۴۰۰ هزار پوند بیشترین دریافتی را در سیتی دارد.

کوین دی بروینه بالاتر از ارلینگ هالند بیشترین حقوق دریافتی از منچسترسیتی را به جیب می‌زند.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، دریافتی‌های بازیکنان منچسترسیتی برای فصل جدید منتشر شد و بر این اساس کوین دی‌بروینه، بازی‌ساز و هافبک مرکزی این تیم با حقوق هفتگی 400 هزار پوند بیشترین دریافتی را در سیتی دارد.
 
فصل قبل موفقیتی بی‌سابقه برای منچسترسیتی در پی داشت چرا که تیم پپ گواردیولا یک سه گانه باورنکردنی را به دست آورد و در واقع برای اولین‌بار در تاریخ، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. سیتی در یک فصل تقریباً بی‌یب و نقص قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و سپس لیگ قهرمانان اروپا شد.
 
گواردیولا هدف خود را موفقیت بیشتر در سیتی در نظر گرفته است اما در عین حال هشدار داده است که باشگاه‌ها باید مراقب باشند ستاره‌هایشان راهی عربستان نشوند. باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان در تابستان امسال خریدهای زیادی انجام‌ دادند و یکی از آخرین ستاره‌هایی که راهی این لیگ شد، ریاض محرز الجزایری بود. در واقع منچسترسیتی نمی‌خواست هافبک الجزایری‌اش را از دست دهد ولی پیشنهاد خیلی خوبی که الاهلی به این بازیکن داد، او را مجاب کرد تا از سیتی جدا و راهی عربستان شود.
 
حقوق پنج‌ برابری محرز در عربستان
 
طبق گزارش رسانه‌ها، محرز 32 ساله اکنون پنج برابر بیشتر از حقوقی که در سیتی دریافت می‌کرد، درآمد خواهد داشت. علاوه بر این، الاهلی 35 میلیون یورو بابت بند آزادسازی قرارداد محرز به سیتی داد. مبلغی که 15 میلیون یورو بالاتر از ارزش فعلی این بازیکن الجزایری بود.
 
پردرآمدترین بازیکنان منچسترسیتی برای فصل 24-2023
 
1. کوین دی بروینه - 400 هزار پوند در هفته
 
2. ارلینگ هالند - 375 هزار پوند در هفته
 
3. جک گریلیش - 300 هزار پوند در هفته
 
4. ژائو کانسلو - 250 هزار پوند در هفته
 
4. جان استونز - 250 هزار پوند در هفته
 
6. فیل فودن - 225 هزار پوند در هفته
 
7. رودری - 220 هزار پوند در هفته
 
8. مانوئل آکانجی - 180 هزار پوند در هفته
 
8. روبن دیاس- 180 هزار پوند در هفته
 
10. ناتان آکه - 160 هزار پوند در هفته
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان