طرز تهیه ماچا لاته خوشمزه و پر خاصیت

ماچا نوعی چای و یا پودر پر خاصیت است که به راحتی با تهیه چای یا لاته ماچا می توان از خواص عالی آن بهرمند شد. یکی از خواص پرطرفدار ماچا کاهش وزن و افزایش انرژی می باشد.

طرز تهیه ماچا لاته خوشمزه و پر خاصیت

ماچا لاته یک نوشیدنی گرم بسیار مفید و پر خاصیت است که در مدت زمان کمی تهیه می گردد. ماچا خواص بسیار زیادی مانند کمک به کاهی وزن، جلوگیری از سرطان و افزایش انرژی دارد. این لاته بسیار خوش رنگ و عطر بوده که باعث شده افراد زیادی به آن جذب شوند. شما این لاته پر خاصیت و گرم را به راحتی و خوشمزگی با استفاده از چند مواد اولیه مانند پودر ماچا و شیر تهیه کنید. طرز تهیه ماچا لاته، یک لاته بسیار مفید و مقوی در این مطلب قرار گرفته شده است.

در سایت آرگا علاوه بر طرز تهیه ین لاته پر خاصیت می توان با طرز تهیه انواع نوشیدنی های گرم دیگری مانند لاته طلایی و لاته عسلی آشنا شد. این لاته را می توان با استفاده از خامه و یا شیر تزئین کرد که بستگی به شما دارد. اگر می خواهید از خواص این لاته پر خاصیت بهرمند شوید حتما آن را تهیه کنید. برای تهیه این نوشیدنی گرم از 3 مواد اولیه استفاده می شود که به راحتی می توانید آن ها را تهیه کنید.

ماچا لاته پر خاصیت

مواد لازم

  • ماچا 1 و 1/2 قاشق چای خوری
  • آب جوش 1/4 پیمانه
  • شیر بادام و یا شیر نارگیل گرم 1/4 پیمانه
  • عسل و یا شکر به دلخواه

ماچا لاته مفید

طرز تهیه ماچا لاته پر خاصیت

ابتدا برای تهیه ماچا لاته باید ماچا را الک کنید زیرا این پودر به راحتی گلوله می شود و برای داشتن لاته ای لطیف باید پودر را الک کنید. سپس ماگ و یا لیوان مورد نظر خود را بردارید و ماچا را به همراه آب جوش به ماگ بی افزایید. در صورت داشتن همزن مخصوص لاته با استفاده از آن مواد را هم بزنید وگرنه با استفاده از همزن ساده مخلوط کنید.

آب جوش و ماچا را به خوبی مخلوط کنید. در ادامه شیر نارگیل و یا شیر بادام گرم را به ماگ اضافه نمایید و بهتر است شیر نارگیل یا بادام را زمانی اضافه کنید که آب جوش و لاته مقداری کف کرده باشد. پس از اضافه کردن شیر نارگیل یا بادام، لاته را هم بزنید تا به خوبی یکدست شود. در آخر طعم لاته را بچشید.

طرز تهیه ماچا لاته پر خاصیت

در صورت تمایل می توان از شکر، عسل و یا هر شیرین کننده دیگر برای شیرین کردن لاته به دلخواه استفاده کرد. برای مشاهده و تهیه نوشیدنی گرم های خوش طعم و مقوی بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر