چرا باید به اتریش سفر کرد؟

اگر به دنبال مقصدی هستید که انواع جاذبه گردشگری را داشته باشد، در آن صورت باید اتریش در صدر فهرست شما قرار بگیرد. این کشور زیبا مملو از زیبایی‌های طبیعی خیره‌کننده، تاریخ و فرهنگ غنی، غذاهای لذیذ و انواع تفریحات است که در طول روز شما را سرگرم می‌کند. در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا به دلایلی بپردازیم که چرا باید به اتریش سفر کرد؟

چرا باید به اتریش سفر کرد؟

اگر به دنبال مقصدی هستید که انواع جاذبه گردشگری را داشته باشد، در آن صورت باید اتریش در صدر فهرست شما قرار بگیرد. این کشور زیبا مملو از زیبایی‌های طبیعی خیره‌کننده، تاریخ و فرهنگ غنی، غذاهای لذیذ و انواع تفریحات است که در طول روز شما را سرگرم می‌کند. در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا به دلایلی بپردازیم که چرا باید به اتریش سفر کرد؟

زیبایی‌های طبیعی خیره‌کننده اتریش

اتریش برخی از زیباترین و خیره‌کننده‌ترین مناظر طبیعی در جهان را دارد. از کوه‌های آلپ گرفته تا دریاچه‌ها و رودخانه‌های درخشان، در اینجا زیبایی‌های طبیعی زیادی وجود دارند که می‌توان در آن‌ها گردش کرد. یکی از بهترین راه‌ها برای تجربه شگفتی‌های طبیعی اتریش نیز پیاده‌روی در میان کوه‌های آن است. این کشور برخی از بهترین مسیرهای کوهنوردی و پیاده‌روی را دارد که برخی آسان و برخی بسیار چالش‌برانگیز هستند. اسب‌سواری در کوهستان، قایق‌سواری در داخل دریاچه‌ها و رودخانه‌ها یا رانندگی در حومه شهرها از جمله دیگر روش‌ها برای لذت بردن از طبیعت اتریش هستند.

شهرهای پر جنب‌وجوش با معماری و جاذبه‌های منحصربه‌فرد

اتریش برخی از منحصربه‌فردترین و پر جنب‌وجوش‌ترین شهرهای اروپا را درون خودش دارد. از وین تا سالزبورگ، این شهرها مملو از معماری بسیار زیبا، تاریخی خارق‌العاده و فرهنگی پر جنب و جوش هستند. به‌عنوان مثال، شهر وین به‌خاطر کاخ‌های خیره‌کننده، پارک‌های زیبا و موزه‌های در سطح جهانی خودش شهرت دارد. سالزبورگ نیز به‌خاطر شهر قدیمی‌اش شناخته می‌شود که به‌عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

تاریخ و فرهنگی غنی اتریش

این کشور تاریخی شگفت‌انگیز و غنی دارد که در معماری، هنر و سنت‌های آن مشهود است. از سلسله هابسبورگ تا دوره موزارت، اتریش نقشی بسیار مهم در تاریخ اروپا داشته است. با بازدید از یکی از موزه‌های متعدد این کشور یا مکان‌های تاریخی آن می‌توانید به بررسی تاریخ آن مشغول شوید. فرهنگ اتریش نیز بسیار غنی و متنوع است. از موسیقی و رقص سنتی گرفته تا هنر و طراحی مدرن، چیزهای بسیار زیادی برای علاقه‌مندان به هنر در این کشور وجود دارد. حتماً در طول بازدید خود از این کشور در یک کنسرت یا جشنواره محلی شرکت کنید تا بتوانید بهتر فرهنگ اتریشی را تجربه کنید.

غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه اتریشی

یکی از نکات برجسته هر سفر به اتریش، غذاهای خوشمزه آن است. غذای اتریشی بیشتر به‌خاطر خوارک‌های دلچسب و گوشتی خودش همچون شنیتسل و گولاش و همچنین شیرینی‌های خوشمزه مانند اشترودل سیب و شاچرتورته معروف هستند. علاقه‌مندان به نوشیدنی نیز می‌توانند از انواع نوشیدنی‌های متنوع این کشور لذت ببرند.

تفریحات فضای باز متعدد

اتریش بهشتی برای علاقه‌مندان به تفریحات در فضای باز به شمار می‌رود. در اینجا شما می‌توانید از اسکی، کوهنوردی، دوچرخه‌سواری کوهستان و ورزش‌های آبی لذت ببرند. در طول فصل‌های زمستانی، اسکی محبوب‌ترین تفریح در اینجا به شمار می‌رود و تفرجگاه‌های اسکی بسیار برجسته‌ای همچون سنت آنتون و میرهوفن میزبان بازدیدکنندگان از سراسر جهان هستند. در فصل تابستان نیز کوهنوردی و پیاده‌روی در دل طبیعت از محبوبیت خاصی برخوردار است. علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی نیز می‌توانند از کایاک‌سواری، رفتینگ، شنا و ماهی‌گیری در این کشور لذت ببرند.

جشنواره‌ها و رویدادهای متعدد در طول سال

در سراسر این کشور جشنواره‌ها و رویدادهای مختلفی در طول سال برگزار می‌شوند که شامل جشنواره‌های سنتی و رویدادهای موسیقی مدرن است. یکی از معروف‌ترین آن‌ها نیز فستیوال سالزبورگ است که هر تابستان برگزار می‌شود و موسیقی و تئاتر در سطح جهانی را به نمایش می‌گذارد. از جمله دیگر رویدادها و فستیوال‌های محبوب نیز می‌توان به اپرای وین، جشنواره موسیقی اولیه اینسبروک و جشنواره فیلم وین اشاره کرد.

موسیقی چشمگیر اتریش

اتریش تاریخی طولانی و غنی در زمینه موسیقی دارد و برخی از مشهورترین آهنگ‌سازان جهان همچون موزارت، بتهوون و استراوس به این کشور آمده یا در آنجا زندگی کرده‌اند. امروزه صحنه موسیقی اتریش پر رونق است و کنسرت‌ها و اجراهای بی‌شماری در طول سال برگزار می‌شوند. از موسیقی کلاسیک گرفته تا پاپ و راک مدرن، همه نوع موسیقی برای علاقه‌مندان در اتریش وجود دارد.

ورزش‌های زمستانی در سطح جهانی

اتریش برخی از بهترین ورزش‌های اسکی و زمستانی در جهان را درون خودش دارد. با داشتن بیش از 400 پیست اسکی که از جمله مشهورترین پیست‌های اسکی در اروپا به شمار می‌روند، این کشور بهشتی برای اسکی‌بازان و اسنوبرد سواران به شمار می‌رود. از جمله تفرجگاه‌های برتر برای انجام ورزش‌های زمستانی می‌توان به بد گستین، سنت آنتون و میهوفن و همچنین کیتزینهورن، اشمیتنهوهه و میسکوگل اشاره کرد. علاوه بر اسکی، ورزش‌های زمستانی دیگری همچون اسکیت‌سواری روی یخ، کرلینگ و هاکی روی یخ نیز در این کشور به چشم می‌خورند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان