بهترین انیمه‌های ایسکای

ژانر ایسکای در دنیای انیمه بسیار گسترده است و انیمه‌های عالی بسیار زیادی در این ژانر قرار می‌گیرند و از همین رو، انتخاب بهترین انیمه‌های ایسکای کار بسیار دشواری است

بهترین انیمه‌های ایسکای

ژانر ایسکای در دنیای انیمه بسیار گسترده است و انیمه‌های عالی بسیار زیادی در این ژانر قرار می‌گیرند و از همین رو، انتخاب بهترین انیمه‌های ایسکای کار بسیار دشواری است. ایسکای یکی از محبوب‌ترین ژانرهای انیمه به شمار می‌رود که در آن، یک شخصیت از دنیای واقعی به بُعدی متفاوت انتقال داده می‌شود. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی بهترین انیمه‌های ایسکای بپردازیم.

11. انیمه پسر بچه و هیولا

The Boy And The Beast

The Boy And The Beast

انیمه پسر بچه و هیولا (The Boy And The Beast) نه تنها یکی از بهترین انیمه‌های ایسکای به شمار می‌رود بلکه یکی از بهترین آثار مامورو هوسودا نیز محسوب می‌شود که داستانی برجسته درباره پیدا کردن خانواده و به بلوغ رسیدن است. این اثر داستان جوانی خشمگین و فراری به نام رن را دنبال می‌کند که به دنیای ارواح حیوانات منتقل می‌شود و در آنجا برای اینکه یک انسان است، مورد تنفر بقیه قرار دارد. او در ادامه با خرسی به نام کوماتتسو همراه می‌شود و چیزهای زیادی از او یاد می‌گیرد و همین نیز او را به مردی بهتر تبدیل می‌کند.

10. انیمه کونوسوبا

KonoSuba

KonoSuba

انیمه کونوسوبا (KonoSuba) به‌خاطر رویکرد تقلیدآمیزش نسبت به این ژانر توانسته طرفداران بسیار زیادی را به خودش جلب کند؛ این اثر به جای اینکه مستقیماً از جنبه‌های ژانر ایسکای بهره ببرد توانسته به‌شکلی سرگرم‌کننده آن‌ها را در داستان به کار بگیرد و همین نیز آن را به اثری جذاب و جالب‌توجه تبدیل کرده است. این انیمه داستان کازوما ساتو را دنبال می‌کند که الهه آکوا به او این فرصت را می‌دهد تا در یک دنیای فانتزی تناسخ پیدا کند.

9. انیمه رویای اسکافلون

The Vision Of Escaflowne

The Vision Of Escaflowne

هیتومی کانزاکی هرگز توجه زیادی نسبت به رؤیاهای گهگاه خودش از آینده نکرده اما رؤیایی که نشان داد زندگی او توسط یک شاهزاده اژدهاکش دگرگون می‌شود، به حقیقت پیوسته است. او در کنار شاهزاده وان به دنیای گاییا منتقل می‌شود و حالا باید با هم اسرار مکانیک گایمیلیف را بیاموزند. انیمه رویای اسکافلون (The Vision Of Escaflowne) به‌دلیل داستان مهیج، انیمیشن زیبا و از همه مهم‌تر اجرای عالی جنبه‌های ژانر ایسکای به یکی از آثار بسیار موفق دهه نود میلادی تبدیل شد.

8. انیمه فوشیگی یوگی

Fushigi Yuugi

Fushigi Yuugi

زندگی میاکا و یویی زمانی که به درون یک کتاب قدیمی در کتابخانه مکیده می‌شوند، برای همیشه تغییر می‌کنند. ملاقات آن‌ها با یک جنگجوی جوان به نام تاماهوم تنها آغاز سفر آن‌ها است و این در حالی است که آن‌ها در ادامه درگیر جنگی قریب الوقوع می‌شوند. انیمه فوشیگی یوگی (Fushigi Yuugi) یکی از انیمه‌ها با امتیاز بالا در وب سایت MyAnimeList به شمار می‌رود و پخش آن از سال 1995 شروع شده بود و از آن زمان نیز تأثیر آن را می‌توان در انیمه‌های متعددی مشاهده کرد.

7. انیمه صعود یک کرم کتاب

Ascendance Of A Bookworm

Ascendance Of A Bookworm

انیمه صعود یک کرم کتاب (Ascendance Of A Bookworm) داستان اورانو موتوسو را روایت می‌کند که در دنیای واقعی در حال مرگ است و آرزو می‌کند تا دوباره متولد شد تا بتواند به خواندن ادامه بدهد. همین اتفاق نیز رخ می‌دهد اما او در دنیایی متولد می‌شود که در آن، سطح فناوری قبل از ظهور چاپخانه است و همین نیز باعث شده تا کتاب‌ها بسیار کمیاب باشند. در حالی که ممکن است برخی از بیننده‌ها از سرعت آهسته این اثر ناراحت باشند اما کسانی که به دنبال اکشن نیستند، مطمئناً از تماشای این اثر و داستان شخصیت اصلی که به دنبال کتابدار شدن است، لذت خواهند برد.

6. انیمه دوازده قلمرو

The Twelve Kingdoms

The Twelve Kingdoms

انیمه دوازده قلمرو (The Twelve Kingdoms) با وجود عناصر جادویی و فانتزی برجسته خودش، رویکرد بسیار ساده‌تری نسبت به جنبه‌های ایسکای دارد و هر جامعه و سیاست‌های آن را به طور کامل مورد بررسی قرار می‌دهد. این اثر داستان یوکو ناکاجیما را دنبال می‌کند که توسط موجودی عجیب به دنیایی متفاوت منتقل می‌شود. این اثر رویکرد واقع‌گرایانه‌تری نسبت به قدرت پیدا کردن شخصیت اصلی در پیش می‌گیرد و گذار این شخصیت از یک نوجوان ترسیده به یک ملکه جنگجوی با اعتماد به نفس و عاقل را به‌خوبی به نمایش می‌گذارد و همین نیز باعث شده تا از جمله بهترین انیمه‌های ژانر ایسکای باشد.

5. انیمه عالیجناب سایهها

The Eminence in Shadow

The Eminence in Shadow

انیمه عالی‌جناب سایه‌ها (The Eminence in Shadow) داستان سید کاگنو را دنبال می‌کند که یک دبیرستانی ژاپنی است و همیشه آرزوی تبدیل شدن به موجودی مرموز را داشته تا بتواند از پشت صحنه رویدادها را دست‌کاری کند. هنگامی که او به دنیای دیگری منتقل می‌شود، سرانجام می‌تواند به این رؤیاهای خود دست پیدا کند و به‌راحتی تبدیل به یکی از قدرت‌مندترین چهره‌های این دنیای جدید می‌شود.

4. انیمه ری: زیرو شروع زندگی در دنیای دیگر

Re: Zero, Starting Life In Another World

Re: Zero, Starting Life In Another World

انیمه ری: زیرو – شروع زندگی در دنیای دیگر (Re: Zero, Starting Life In Another World) داستان سوبارو ناتسوکی را دنبال می‌کند که سر از دنیایی پر از جادو در می‌آورد اما این قدرت را به‌دست می‌آورد که هر بار که می‌میرد، در یک نقطه خاص از مسیر زندگی زنده شود. او در ابتدا ضعیف و بی‌مهارت است و قبل از اینکه بفهمد چطور از توانایی‌های خودش استفاده کند، چندین بار توسط جانوران ترسناک شکست خورده است.

3. انیمه وقتی بهعنوان یک اسلایم تناسخ یافتم

That Time I Got Reincarnated As A Slime

That Time I Got Reincarnated As A Slime

انیمه وقتی به‌عنوان یک اسلایم تناسخ یافتم (That Time I Got Reincarnated As A Slime) داستان انسانی به نام ریمورو تمپست را دنبال می‌کند که در دنیایی تازه به‌عنوان یک اسلایم تناسخ پیدا می‌کند و حالا قدرت‌های عظیمی در اختیار دارد. طرفداران از لحن فانتزی روشن و شخصیت‌های رنگارنگ این اثر بسیار لذت بردند و توانایی ریمورو در دوستی با همه افراد را بسیار دوست داشتند. یکی از دلایلی که انیمه «وقتی به‌عنوان یک اسلایم تناسخ یافتم» به یکی از بهترین انیمه‌های ایسکای تبدیل شده، جذابیت و کاریزمای شخصیت اصلی آن است.

2. انیمه آشپزی روی آتش در دنیایی دیگر با مهارت پوچم

Campfire Cooking In Another World With My Absurd Skill

Campfire Cooking In Another World With My Absurd Skill

انیمه آشپزی روی آتش در دنیایی دیگر با مهارت پوچم (Campfire Cooking In Another World With My Absurd Skill) داستان موکودا سویوشی را روایت می‌کندکه در دنیای انیمه به‌عنوان یکی از بهترین آشپزها شناخته می‌شود. او به اشتباه به دنیایی فانتزی منتقل می‌شود و در آنجا تصمیم می‌گیرد تا از توانایی‌های خودش برای آشپزی بهره ببرد. او در آنجا و در مقایسه با دنیای مدرن بسیار شادتر و موفق‌تر است و همین نیز سبب شده تا بیننده نیز از تماشای او لذت ببرد.

1. انیمه شهر اشباح

Spirited Away

Spirited Away

شهر اشباح (Spirited Away) یکی از بهترین انیمه‌های استودیو جیبلی و یکی از بهترین انیمه‌های ایسکای به شمار می‌رود که توانست به‌خاطر انیمیشن‌سازی درخشان، داستان خارق‌العاده و جهان زیبای خودش مورد تحسین بسیاری از افراد قرار بگیرد. این انیمه داستان چیهروی جوان را دنبال می‌کند که باید قدرت خودش را به‌دست بیاورد تا در دنیای ارواح زنده بماند و پدر و مادرش را که تبدیل به خوک شده‌اند، نجات بدهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان