۲۴ ایده تزیین کیک عاشقانه برای مناسبت های مختلف

شما علاقه مندان به کیک و سفره آرایی می توانید در این بخش با ایده های تزیین کیک عاشقانه آشنا شوید. این ایده ها متنوع و زیبا هستند.

24 ایده تزیین کیک عاشقانه برای مناسبت های مختلف

تزین کردن کیک یک ایده فوق العاده بوده که شما می توانید در آرگا با انواع این ایده ها آشنا شوید. تزیین کیک عاشقانه نیز در این بخش قرار داده شده است که شما عزیزان می توانید این باده ها را مشاهده کنید.

دیزاین مخصوص کیک عاشقانه

ایده های تزیین کیک عاشقانه:

برای تزیین کردن انواع کیک های خانگی با استفاده از خامه یا فوندانت می توانید در این بخش همراه ما باشید. این ایده ها متنوع هسند و شما با نمونه هایی از آن آشنا می شوید. تزیین کردن این نوع کیک ها با استفاده از خامه رنگی یا خامه ساده نیز کار ساده ای است که از آن الگو می گیرید.

دیزاین فانتزی کیک عاشقانه

 

دیزاین جالب کیک عاشقانه

اگر می خواهید یک ایده تازه تر و در عین حال داشته باشید، می توانید در این بخش از ایده های تزین کردن کیک با استفاده از شکلات نیز استفاده کنید. برای این کار کافی ات تا ابتدا شکلات را بن ماری کرده و روی سطح کیک صاف شده خود بمالید. برای یکدست شدن، می توانید از یک کاردک چرب شده هم استفاده کنید.

دیزاین کیک عاشقانه با گل

چند دیزاین کیک عاشقانه

تزیین کیک با شکلات:

حالا روی شکلات های سطح کیک را با استفاده از مقداری توت فرنگی خرد شده و میوه های دلخواه نیز تزیین کنید. شما می توانید از ترافل های رنگی و … هم برای دیزاین کردن این نوع کیک ها استفاده نمایید.

دیزاین لاکچری کیک عاشقانه

دیزاین خاص کیک عاشقانه

تزیین کیک عاشقانه مجلسی

در لینک ایده های تزیین کیک تولد قرار داده شده است که شما می توانید این ایده ها را مشاهده کنید و از ان الگوبرداری نمایید. این ایده ها پیشنهاد خوبی برای شما در مهمانی ها بوده اند که شما می توانید از این الگوها نمونه برداری داشته باشید.

تزیین کیک عاشقانه صورتی

دیزاین مجلسی کیک عاشقانه

تزیین کیک با گل:

برای اینکه یک کیک دو نفره به مناسبت های مختلف ولنتاین، سالگرد ازدواج و … داشته باشید، می توانید از ایده های این بخش به راحتی استفاده کنید. این نوع دیزاین ها زیبا بوده و تنوع فوق العاده ای دارند. برای این منظور می توانید از ایده های تزیین کیک عاشقانه در این بخش استفاده نمایید.

دیزاین کیک عاشقانه با قلب

شما می توانید از گل های مصنوعی یا طبیعی برای این دیزاین های ساده و عالی استفاده کنید. ترکیب این نوع دیزاین با مقداری ترافل و یا دیگر وسایل دلخواه هم ساده بوده و هم شیک می شود. شما می توایند در لینک با تزیین کیک با گل آشنا شوید. این نوع دیزاین ها برای مجالس فوق العاده هستند.

تزیین کیک عاشقانه

 

دیزاین کردن کیک برای سالگرد ازدواج:

ایده های این بخش جذاب بوده و در عین سادگی تنوع فوق العاده ای دارند. شما می توانید در این بخش از مهم ترین این ایده ها برای دیزاین خود استفاده کنید. ایده های تزیین کیک در خانه با استفاده از ساده ترین وسایل و کم ترین وسایل بوده که به شما یک کیک با دیزاین جذاب می دهد.

مدل تزیین کیک عاشقانه

شما عزیزان در این بخش با ایده های دیزاین کردن انواع کیک آشنا شدید. این ایده ها متنوع بوده و شما می توانید برای انواع کیک هی خنگی و مجلسی نیز داشته باشید. شما عزیزان می توانید از میوه ها و یا خامه های رنگی نیز برای انواع دیزاین های این کیک ها استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان