تغییرات گسترده مدیریتی در پلتفرم‌ها؛

بازگشت محمد امامی با یک پلت‌فرم جدید/ علی طلوعی سرمایه‌دار نزدیک به محافل نفتی - نمایشگاهی با زینما طلوع کرد

این تغییرات در حالی انجام می‌شود که محمد امامی پلتفرم فیلم و سریال «لوتوس» را در حال راه اندازی دارد و علی اسدزاده یار محمد امامی ممکن است به این پلتفرم برود.

به گزارش مشرق، این روزها شاهد تحولات گسترده‌ای در پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی هستیم. مدیران اجرایی سه پلتفرم مهم (فیلیمو، نماوا و فیلم نت) در مدت زمان کوتاهی از مجموعه‌های خود جدا شدند. بعضی آرام و بی صدا و بعضی با اعلام عمومی، در این مطلب تلاش کردیم به فیلیمو، نماوا، فیلم نت، لوتوس و زینما بپردازیم؛ تا ببنیم در این پلتفرم‌ها در بعد از تغییرات مدیریتی چه می‌گذرد.

این روزها شاهد تحولات گسترده‌ای در پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی هستیم. مدیران اجرایی سه پلتفرم مهم (فیلیمو، نماوا و فیلم نت) در مدت زمان کوتاهی از مجموعه‌های خود جدا شدند. بعضی آرام و بی صدا و بعضی با اعلام عمومی، در این مطلب تلاش کردیم به فیلیمو، نماوا، فیلم نت، لوتوس و زینما بپردازیم؛ تا ببنیم در این پلتفرم‌ها در بعد از تغییرات مدیریتی چه می‌گذرد.

بیشتر بخوانید:

نماوا
حسن شانه ساز، مدیر عامل پلتفرم نماوا، اولین مدیری بود که آرام و بی صدا از این وی او دی جدا شد. او که داماد شجاع الدین میرطاووسی سرمایه گذار نماوا و شاتل است. جای خود را به علی سلیمی داد. و گویا این تغییرات باعث جابه‌جایی مدیر اجرایی این پلتفرم شود.

گرچه همه اتفاقات نماوا در سکوت انجام شده است تا جایی که هنوز در ویکی پدیا این شرکت نام شانه ساز به عنوان مدیرعامل وجود دارد، اما همه اکوسیستم وی او دی در جریان این تحولات قرار گرفته اند و تمام مذاکرات با علی سلیمی انجام می‌شود.

باید دید نماوا که سهم بازار خود را تقدیک فیلم نت، کرده است با این تغییرات می‌تواند دوباره به موقعیت قبلی خود در بازار وی او دی برگردد.

بازگشت محمد امامی با یک پلت‌فرم جدید/ «علی طلوعی» سرمایه‌دار نزدیک به محافل نفتی - نمایشگاهی با «زینما» طلوع کرد
محمد جواد شکوری سمت راست، احسان عمرانی سمت چپ


فیلیمو

احسان عمرانی مدیر اجرایی فیلیمو، که بیش از 10 سال در هلدینگ صباایده مشغول به فعالیت بود با انتشار مطلبی در لینکدین اینگونه جدایی خود را اعلام کرد: «بعد از گذشت نزدیک به 10 سال و ساختن جهانی هیجان انگیز در زمینی کاملا بایر و شخم نخورده، برای مردم کشور عزیزم، به نقطه‌ای رسیدم که ناگهان بیدار شدم!

بیدار شدم و در دو راهی انتخاب قرص قرمز و یا قرص آبی قرار گرفتم. ذاتِ مبارزه جو و کاوشگرِ من بیدرنگ، قرص قرمز رو برای یافتن حقیقت برگزید. اگرچه که جهان آرام و پر زرق و برقی که حالا بعد از این 10 سال شاید شایسته لذت بردن و بهره مندی از اون بودم رو با این انتخاب از دست می‌دادم.

ولی لذت حفظ استقلال اندیشه، آزادگی شخصیت و کشف حقیقت‌های بزرگ تر، من رو بر آن داشت تا این کامجویی از آبادی‌ای که به همراهی تیمی فوق العاده ساخته بودم رو به عزیزانی که علاقه به کامجوییِ راحت و بی دردسر دارند (که بیشتر محصولِ اصلی زحمات دیگران هست تا خودشان)، واگذار کنم!»
در بخش دیگری از متن خداحافظی آمده است: «اگرچه که در انتها با بنده مواجهه درستی نداشتن و خودخواهانه و انحصار طلبانه چشم بر روی دستاوردهای همه این سال‌ها بستن و راندنِ لوکوموتیوی که بر روی ریل قرار گرفته بود رو با تصور اینکه «از اینجا به بعدش کاری ندارد» خود بدست گرفتن!» همین پاراگراف گواه این است که پایان این همکاری در صلح نبوده است.
بعد از احسان عمرانی مهدی شکوری مقدم قائم مقام صباایده که مدیر صباویژن آژانس تبلیغاتی این شرکت است مسئولیت اجرایی فیلیمو را برعهده گرفته است و با تهیه کنندگان به همراه مجید محسنی پروژه‌ها را جلو می‌برد.

فیلم نت


فیلم نت، هم مانند فیلیمو در زمینه مدیر میانی تحولات پیوسته داشته است. ابتدا علی اسد زاده به عنوان مدیر تولید و اجرایی حضور داشت که با نرسیدن به خواسته‌هایش برای تهیه‌کنندگی در فیلم نت کم‌کم در این موقعیت شغلی کم رنگ شد و جای خود را به مصطفی احمدی داد، احمدی که با رفتن به آپ برای راه اندازی پلتفرم جدید این سمت را محمد صابری یار و همراه علی سرتیپی تحویل گرفت. باز هم زمزمه تغییر به گوش می‌رسد و طبق شنیده‌ها احسان عمرانی از فیلیمو به فیلم نت خواهد رفت.

بازگشت محمد امامی با یک پلت‌فرم جدید/ «علی طلوعی» سرمایه‌دار نزدیک به محافل نفتی - نمایشگاهی با «زینما» طلوع کرد

این تغییرات در حالی انجام می‌شود که محمد امامی پلتفرم فیلم و سریال «لوتوس» را در حال راه اندازی دارد و علی اسدزاده یار محمد امامی ممکن است به این پلتفرم برود.

بازگشت محمد امامی با یک پلت‌فرم جدید/ «علی طلوعی» سرمایه‌دار نزدیک به محافل نفتی - نمایشگاهی با «زینما» طلوع کرد
از صفحه اینستاگرام علی طلوعی

و در آخر «زینما» پلتفرم به سرمایه گذاری علی طلوعی است که آهسته و در سکوت دارد به کار خود ادامه می‌دهد و طبق شنیده‌ها در حال تولید چند سریال هستند و تنها محتوایی که علنی و اشکار به تبلیغ آن پرداختند برنامه تاک شو «سینما 25» با اجرایی فریدون جیرانی است.

بازگشت محمد امامی با یک پلت‌فرم جدید/ «علی طلوعی» سرمایه‌دار نزدیک به محافل نفتی - نمایشگاهی با «زینما» طلوع کرد
طلوعی یکی از چهره‌های فعال در حوزه برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و اغلب نفتی است.



پیش از این تغییرات مدیریتی فیلیمو با 70 درصد سهم بازار بیشترین سهم را از بازار وی اودی در اختیار داشت و حالا باید شاهد این باشیم در این رقابت‌ها چه‌کسانی سهم بازار خود را افزایش خواهند داد که این امر با جز با محصول خوب محقق نخواهد شد و باید دید آیا با این تحولات و ظهور پلتفرم‌های جدید بازار رقابت وی او دی چگونه خواهد شد.

آیا پلتفرم‌های قدیمی و پلتفرم‌های جدیدی، چون آپ، زینما و … توان رقابت با یکدیگر را دارند و آیا بازار شبکه نمایش خانگی این میزان پلتفرم را می‌تواند میزبانی کند و مردم آیا مصرف کننده همه آن‌ها خواهند یا یکی پس از دیگری باید شاهد حذف این پلتفرم‌ها باشیم.

منبع: روزنامه جوان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان